Auteur Topic: Het Grote Samenreis topic  (gelezen 48403 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #40 Gepost op: 4-03-2009, 12:43:10 »
Voor degene die Vanuit/via bUtrecht reizen... Zullen we de treion van 9.38 nemen naar Hilversum??? Dan zijn we om 9.58 in Hilversum..... Begin wel vroeg zeg ... die fandag :s Ik hoop nou niet dat ie al om 3 uur is afgelopen ofzo...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #41 Gepost op: 4-03-2009, 13:13:05 »
ik moet om 5 over 9 van huis weg ::oink::, dus um... *rekent uit* om kwart over 8 ofzo me bed al uit! Valt eigenlijk best mee :P, later dan wanneer ik alleen het eerste uur vrij heb :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #42 Gepost op: 4-03-2009, 13:26:36 »
Niet zeuren :P :P. Ik moet wss ook al heel vroeg weg... Of om eerst een half uur in de tram te zitten of om eerst naar jou toe te komen :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #43 Gepost op: 4-03-2009, 13:45:15 »
anders dan slaap je zaterdag bij mij :D. :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #44 Gepost op: 4-03-2009, 14:07:15 »
dat kan ook :D Ze zien wel ff :p miss zijn mijn ouders gewoon lief en willen ze me wel ff naar jou of Utrecht brengen.... (al denk ik eigenlijk niet)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #45 Gepost op: 4-03-2009, 14:20:54 »
Goed idee Vera,

Dus om 10.00 vertrek vanaf Hilversum!

Tenzij de Avro zich nog bedenkt en het later begint natuurlijk.  ::nieuwsgierig:: ::nieuwsgierig::

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #46 Gepost op: 4-03-2009, 14:51:29 »
Haha inderdaad. Ik ben al om 09.37 uur op het station denk ik  ::trots::  :P

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #47 Gepost op: 4-03-2009, 17:39:03 »
Haha inderdaad. Ik ben al om 09.37 uur op het station denk ik  ::trots::  :P

ik ook  :o waar kom je vandaan dan ?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline felicia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #48 Gepost op: 4-03-2009, 18:42:14 »
voor de lopers in H'sum eerste deel van de tocht is via de winkelstraat en 2de deel ('s Gravenlandseweg is een mooie laan.....
Veel plezier!!

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #49 Gepost op: 4-03-2009, 18:47:42 »
voor de lopers in H'sum eerste deel van de tocht is via de winkelstraat en 2de deel ('s Gravenlandseweg is een mooie laan.....
Veel plezier!!

Maareh via het centrum lopen is wel heel erg omlopen. En op zondag is het centrum ook niet veel aan he..

Maar ehm jullie kunnen denk ik het beste lopen volgens de route van Daedalus' kaartje (op de vorige pagina van dit topic), dat is wel de makkelijkste route. Dan hoeven jullie vanaf het station (de rechteruitgang uit; de linkeruitgang komt uit op het buspleintje) alleen maar rechtdoor te lopen, waarbij jullie de bios met een grote graffititekening van een draak erop (klikkeklikken!) moet niet te missen zijn passeren en de straat (t melkpad) uitlopen, tot jullie op de 's-gravelandseweg komen en dan rechts en die weg aflopen tot jullie bij het akn-gebouwaan je rechterhand zijn...Nou, dat moeten jullie toch wel kunnen onthouden..  ;)

« Laatst bewerkt op: 4-03-2009, 20:55:27 door MarissaWIDM »

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #50 Gepost op: 4-03-2009, 19:16:03 »
Ik stap daar ook niet over, want dan zou ik omrijden :P Kom van gans de andere kant.

Volgens mij is er voor station Hilversum Centraal een soort pleintje met taxi's e.d. (hier weet MarissaWIDM vast meer over). Daar zal tzt vast een enorme groep molloten staan. Die moet je volgen, dunkt mij.
Als ik me niet vergis moet je de blauwe lijn volgen:
(kaartje (cc) by-sa OpenStreetMap)
* MarissaWIDM your hilversumtourguide at your service  8)

Ehhm ja er is wel een sort of pleintje..Maarre t is een beetje een zooitje rondom t station, dat helemaal verbouwd is/wordt. Het station/de stationshal zelf is al (vrijwel) klaar, alleen buiten staan wel nog overal hekken enzo, beetje chaotisch. Kunnen jullie niet gewoon in de stationshal afspreken...want eh ja, de stationshal is echt inieminieklein en als je daar gewoon in t midden gaat staan, dan is t niet mogelijk elkaar dan te missen lijkt me ..:P

« Laatst bewerkt op: 4-03-2009, 19:18:07 door MarissaWIDM »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #51 Gepost op: 4-03-2009, 19:21:14 »
* MarissaWIDM your hilversumtourguide at your service  8)

Ehhm ja er is wel een sort of pleintje..Maarre t is een beetje een zooitje rondom t station, dat helemaal verbouwd is/wordt. Het station/de stationshal zelf is al (vrijwel) klaar, alleen buiten staan wel nog overal hekken enzo, beetje chaotisch. Kunnen jullie niet gewoon in de stationshal afspreken...want eh ja, de stationshal is echt inieminieklein en als je daar gewoon in t midden gaat staan, dan is t niet mogelijk elkaar dan te missen lijkt me ..:P


Past de zonnewijzer ook nog in dat halletje??? ;D

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #52 Gepost op: 4-03-2009, 19:23:22 »

Past de zonnewijzer ook nog in dat halletje??? ;D

Geen idee want ik heb de zonnewijzer nog nooit gezien  :o :P nog nooit naar een fandag gekund helaas
Laa ns een foto zien  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #53 Gepost op: 4-03-2009, 20:01:35 »
Dit is hem: als je het station Amersfoort aan de stadskant uitloopt, staat ie een beetje rechts van de ingang, in de rchting van de Burgerking.

Spelfout in de bestandsnaam heb ik met opzet gemaakt, ik heb kennelijk al eens een bestand met die naam geplaatst.

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #54 Gepost op: 4-03-2009, 20:04:20 »
Dit is hem: als je het station Amersfoort aan de stadskant uitloopt, staat ie een beetje rechts van de ingang, in de rchting van de Burgerking.

Spelfout in de bestandsnaam heb ik met opzet gemaakt, ik heb kennelijk al eens een bestand met die naam geplaatst.

Ja dat zegt me dus niets, ben echt 1 keer in Amersfoort geweest in mn leven ofzo  :o ;)
Maar wat een raar..eh..apart ding. Maar wel een groot ding! Gaat niet in de hilversumstationshal passen denk ik.. ::rofl:: Dan moeten jullie m maar buiten voor station h'sum zetten!  :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #55 Gepost op: 4-03-2009, 20:09:49 »
Er staat me iets van bij, dat ze dat ding een paar jaar geleden verplaatst hebben. Hij stond eerst verder van de stationsingang af, voor zover ik weet. Maar het is een blikvanger van formaat, kan ik je vertellen.

Nou ja, je ziet het zelf. Hij is een meter of 4 hoog, voor zover ik me herinner.

Maar Hilversum, moet je dan rechts of links langs dat idioot grote winkelcentrum (Hilvertshof), dat ze momenteel aan het verbouwen zijn?

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #56 Gepost op: 4-03-2009, 20:14:43 »
ik ook  :o waar kom je vandaan dan ?

Ik kom uit Deventer.

Die zonnewijzer is neit te missen volgens mij

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #57 Gepost op: 4-03-2009, 20:19:17 »
Ik kom uit Deventer.

Die zonnewijzer is neit te missen volgens mij
Maar ja, dat ding staat in Amersfoort, en niet in Hilversum.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #58 Gepost op: 4-03-2009, 20:29:27 »
Nee ok.. daar heb je dan weer weinig aan  :P  ;). Of we moeten in amersfoort verzamelen en dan op de trein stappen.. hahaha  ;)

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Grote Samenreis topic
« Reactie #59 Gepost op: 4-03-2009, 20:55:45 »
Er staat me iets van bij, dat ze dat ding een paar jaar geleden verplaatst hebben. Hij stond eerst verder van de stationsingang af, voor zover ik weet. Maar het is een blikvanger van formaat, kan ik je vertellen.

Nou ja, je ziet het zelf. Hij is een meter of 4 hoog, voor zover ik me herinner.

Maar Hilversum, moet je dan rechts of links langs dat idioot grote winkelcentrum (Hilvertshof), dat ze momenteel aan het verbouwen zijn?

Haha oke. Ja een blikvanger is het zeker  ::oink::

Enne je komt helemaal niet door het centrum van H'sum met de winkels heen, dat is een beetje uit de richting, dan loop je echt een stuk om wat niet nodig is.. ;)
Zie het kaartje van Daedalus op de vorige pag. voor de route die het makkelijkst is, gewoon rechtdoor, rechtsaf en weer rechtdoor, simpeler kan haast niet  ;)
En Hilvertshof, dat is toch helemaal niet groot joh  :o
« Laatst bewerkt op: 4-03-2009, 21:06:06 door MarissaWIDM »