Auteur Topic: Deelnemers WIDM 2009, laat voor ons eens een berichtje achter, als je wil.  (gelezen 10107 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Ik weet niet OF jullie meelezen, maar ik heb het tegen alle kandidaten (mol, winnares, verliezer, afvallers). Het topic is uiteraard ook voor alle bij het programma betrokkenen bedoeld.


Het zou zo leuk zijn om hier iets te schrijven en te laten weten hoe jullie dit seizoen hebben ervaren, en of jullie net als alle fans op donderdag op het puntje van je stoel hebben gezeten.

Vertel hier wat we nog niet wisten, maar ben uiteraard voorzichtig met dingen prijsgeven tot na de ontknoping.

Ik ben benieuwd.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:04:55 door Bodejos »

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Misschien handig als dit topic bovenaan wordt geplaatst, zodat als de kandidaten er zijn, ze dit topic meteen zien?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Goed idee, alleen is er nu nogal veel sticky, daarbovenin......
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:05:11 door Bodejos »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Ik mis de sticky topics altijd, omdat daar op veel forums alleen dingen als "Lees dit voordat je berichten post" staan. Dus ik denk dat we hier gewoon maar af en toe moeten posten om t topic hoog te houden  ;).
Zou inderdaad leuk zijn om weer eens een erkende insider te hebben, het gevoel van deenigeechte online zien is toch ongeëvenaard.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Deenigeechte heeft op 19 februari voor het laatst ingelogd op een bepaalde tijd. Kan iemand nagaan of Jon of Anniek op dat inlogtijdstip misschien verplichtingen had?


Theoretisch zou je kunnen zeggen: Wanneer Jon op dat moment in het theater stond, met Boeing Boeing, dan moet Anniek de mol zijn.


Vooropgesteld dat het account ECHT door de mol is gebruikt.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:05:27 door Bodejos »

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
jaa zou leuk zijn als Teun eens langskwam  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Teun ook, uiteraard.


Maar is HIER iets uit af te leiden?


Citaat
deenigeechtemol
Berichten:  24 (0.009 per dag)
Positie:  Erkend Insider
Datum van registratie:  16.01.2002, 23:12:08
Laatst actief:  19.02.2009, 16:44:40


Ik heb het maar snel gekopieerd, want straks duikt DEE weer op, en is deze tijd voorgoed weg.
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:05:48 door Bodejos »

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Kan iemand uitleggen wat/wie deenigeechtemol is? :o Snap het niet echt. :-\\
DOM VEEL RADEN

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Kan iemand uitleggen wat/wie deenigeechtemol is? :o Snap het niet echt. :-\\

De naam zegt het al hè, da's de enige echte mol. :P

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Deenigeechte heeft op 19 februari voor het laatst ingelogd op een bepaalde tijd. Kan iemand nagaan of Jon of Anniek op dat inlogtijdstip misschien verplichtingen had?


Is er niet afgesproken dat we dat niet zouden doen ?

Deenigeechte is een forumaccount die in het verleden (meerdere malen) door de ECHTE Mol (of iemand van de productie die zich voordeed als De Mol) is gebruikt. Dat het echt kun je zien aan dat er "erkende insider" bij zijn avater staat.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2009, 15:00:43 door G-root »
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Alifili

  • Forumlid
  • Jon tóch de mol. =D
Maart           
05 maart 2009   20:15 Capelle a/d Ijssel Isala theater UITVERKOCHT
06 maart 2009   20:15 Capelle a/d Ijssel Isala theater UITVERKOCHT
07 maart 2009   20:15 Amersfoort De Flint 033-4229229
08 maart 2009   20:15 Alkmaar Theater De Vest UITVERKOCHT
09 maart 2008   20.15 Alkmaar Theater De Vest 072-5489999
11 maart 2009   20:00 Bergen op Zoom Stadsschouwburg  De Maagd 0164-2800555
12 maart 2009   20:15 Zaandam Zaantheater** 075-6555333
13 maart 2009   20:15 Veghel Theater De Blauwe Kei 0413-342555
14 maart 2009   20:15 Zoetermeer Stadstheater UITVERKOCHT
15 maart 2009
   14:00 Zoetermeer Stadstheater UITVERKOCHT
17 maart 2009   20:15 Venlo Theater de Maaspoort UITVERKOCHT
19 maart 2009   20:00 Tiel Schouwburg Agnietenhof UITVERKOCHT
20 maart 2009   20:15 Vlaardingen Stadsgehoorzaal Vlaardingen 010-4340500
21 maart 2009   20:15 Den Haag Koninklijke Schouwburg UITVERKOCHT
22 maart 2009   14:00 Den Haag Koninklijke Schouwburg UITVERKOCHT
24 maart 2009   20:15 Tilburg Schouwburg Tilburg UITVERKOCHT
25 maart 2009   20:15 Noordwijk Theater in de Muze UITVERKOCHT
26 maart 2009   20:15 Purmerend Theater De Purmaryn UITVERKOCHT
27 maart 2009   20:15 Purmerend Theater De Purmaryn UITVERKOCHT
28 maart 2009   20:15 Maastricht Theater a/h Vrijthof UITVERKOCHT
31 maart 2009   20:15 Dronten Theater de Meerpaal 0321-388770
           
April           
01 april 2009   20:00 Rotterdam Theater Zuidplein 010-203 0203
02 april 2009   20:15 Veldhoven Theater de Schalm 040-253 35 78 
03 april 2009   20:15 Zeist Figi Theater UITVERKOCHT
04 april 2009   20:15 Bussum Spant! UITVERKOCHT
06 april 2009    20:00  Gouda  de Goudse Schouwburg UITVERKOCHT
07 april 2009    20:00  Zutphen  Hanzehof 0575-512013
08 april 2009    20:15 Barendrecht Theater het Kruispunt 0180-615958
09 april 2009    20:00  Gouda  de Goudse Schouwburg UITVERKOCHT 
12 april 2009    15.00  Dordrecht  Schouwurg Kunstmin 078-6397979
13 april 2009   15.00 Breda Chassé Theater 076 530 31 32
14 april 2009    20:15 Amsterdam De Meervaart 020-410 7777

De tijden van Boeing Boeing vanaf Maart. =/ Feb staat er niet bij.
DOM VEEL RADEN

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Is er niet afgesproken dat we dat niet zouden doen ?

Deenigeechte is een forumaccount die in het verleden (meerdere malen) door de ECHTE Mol (of iemand van de productie die zich voordeed als De Mol) is gebruikt. Da

Daar heb je gelijk in G-root.
Er is een stilzwijgende regel dat we dat niet meer zouden doen, voor de sportiviteit.
Overigens geloof ik niet dat het echt de mol is, maar goed.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Is er niet afgesproken dat we dat niet zouden doen ?

Deenigeechte is een forumaccount die in het verleden (meerdere malen) door de ECHTE Mol (of iemand van de productie die zich voordeed als De Mol) is gebruikt. Dat het echt kun je zien aan dat er "erkende insider" bij zijn avater staat.
ja, duh, hoe denk je dat ik heb gezien dat dit dat account was?

Overigens heeft er nooit een Katja meegedaan aan het spel, maar toch is er een Katja2 ''erkend insider''.


Nu weet ik heel erg per ongeluk toevallig dat achter dat account een zekere meneer Langenberg schuil gaat.....
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:06:13 door Bodejos »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Daar heb je gelijk in G-root.
Er is een stilzwijgende regel dat we dat niet meer zouden doen, voor de sportiviteit.
Overigens geloof ik niet dat het echt de mol is, maar goed.
wanneer het een stilzwijgende regel is, weet ik natuurlijk niet wanneer dit stilzwijgend is afgesproken. Maar dan weet ik dat nu.

Dan zwijg ik er nu over.......
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:06:51 door Bodejos »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
De tweede regel van mijn post was voor Alifili die vroeg wie/wat deenigeechte is  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Had het inmiddels begrepen. Aangezien het topic over (ex-)kandidaten gaat:

ik had het over katja2, maar het is gewoon ''katja'':

Citaat
Naam:  katja
Extra titel:  Molkandidaat 2002
Berichten:  4 (0.002 per dag)
Positie:  Erkend Insider
Datum van registratie:  2.02.2002, 16:01:08
Laatst actief:  24.09.2007, 21:30:29
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:07:22 door Bodejos »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
wanneer het een stilzwijgende regel is, weet ik natuurlijk niet wanneer dit stilzwijgend is afgesproken. Maar dan weet ik dat nu.

Dan zwijg ik er nu over.......

Hè, ik bedoelde ook eigenlijk niet stilzwijgend, maar ongeschreven :P (dat krijg je als er nog 4 molloten naast je zitten).
Maar ooit ging het zover dat zelfs IP adressen gecheckt werden enzo, en toen was er besloten om dat niet meer te doen, voor de sportiviteit.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
ik geloof niet dat er WIDM-deelnemers meelezen op dit forum ... misschien een vraag voor de MFD...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
ik geloof niet dat er WIDM-deelnemers meelezen op dit forum ... misschien een vraag voor de MFD...

Nou, ik durf te wedden dat Vivienne wel meeleest. Vind ik 'r echt zo'n type voor. :P
En ik denk nog wel meer kandidaten hoor! Was vorige jaren ook zo.
Richard Groenendijk kwam zelfs eens langs in de chat.  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Hierbeneden volgt een berichtje van Jon, die ik afgelopen zaterdag in Maastricht heb gesproken. Wanneer jullie erop willen reageren, doe dat dan met hetzelfde respect als waarmee Jon naar ons toe heeft gereageerd.

Onderstaande tekst stond in een mail die ik via zijn agency kreeg. Allen Daedalus zal 1 passage niet leuk vinden, maar ik geef het weer zoals Jon het schreef.

Mijn ervaringen als mol waren uniek, te gek, moeilijk, onverwacht, waanzinnig, prachtig, raar, vreemd, geestig, frustrerend, hilarisch maar bovenal onvergetelijk! Wat een prachttijd heb ik gehad. En met een fantastische groep mensen. Wat zo bijzonder aan dit programma is, is dat het door een grote groep gedreven en integere mensen wordt gemaakt. Niets is nep, niets is van te voren bedacht (behalve de opdrachten natuurlijk). Er wordt niets opnieuw gedaan voor de opnames. Als iets mislukt, mislukt het. En geloof me, dat is in die verre landen voor zo’n team niet altijd een sinecure. Het is een hele onderneming en de montage in de maanden daarna is niet eenvoudig. Het moet mooi zijn, uitdagend en het moet ook nog wat over alle kandidaten zeggen. Geloof me dat de selectie die er van ál dat filmmateriaal gemaakt moet worden veel pijn doet bij de makers. Er gebeurt zóveel, en er gebeuren zóveel leuke, mooie en ook spelmatig interessante dingen dat je wel materiaal hebt voor 10 maanden uitzendingen in plaats van tien weken.

Daarom wil ik ook een lans breken voor ‘Wie Is De Mol?’. Ik weet dat er mensen zijn op de fora die snel ontevreden zijn. Of misschien wel balen omdat ze het niet zagen en dan de schuld op het programma afschuiven of de presentator, of de mol. Je mag best teleurgesteld zijn, maar laat het daar dan bij. Het is tenslotte een spel. En een spel overleef je alleen maar met humor en relativeringsvermogen. Je speelt als het ware Mens Erger Je Niet, want álles is een gok. En soms wordt je pionnetje van het bord gegooid. Lach daarom!

Ik zelf ben natuurlijk ook wel tegen een en ander aan gelopen. Zeker omdat ik er zo onvoorbereid in sprong. En ik heb niet altijd kunnen doen wat mijn plan was, omdat er altijd wel iemand weer roet in het eten gooide. Toch ben ik best trots op mijn ‘molschap’. Van de opdrachten waar ik als Mol directe invloed had op het wel of niet verdienen van geld heb ik in totaal 17x gezorgd dat er óf geen geld binnen kwam, óf veel minder dan mogelijk was geweest. Daartegen heb ik 5x gefaald bij opdrachten. Daar zijn soms dingen gewoon mislukt, óf door anderen gewoon heel goed gedaan. Dus ik ben niet ontevreden over dit gemiddelde.

Dat er zoveel mensen op Anniek zaten was voor mij natuurlijk prachtig. Vooral omdat Anniek nou niet bepaald snugger overkwam en dat het leek alsof ze constant erg openlijk aan het mollen was. Hierdoor zagen mensen soms mijn molacties niet.

Ik wil nog één tipje optillen van de verwarring die er is ontstaan over mijn vele voornamen. Mijn volledige rits voornamen is: Johannes, Martinus, Petrus, Henricus, Elisabeth, Coleta van Eerd. Dat zijn er dus zes! MAAR, en hier is het addertje. Alleen mensen van adel mogen officieel meer dan vijf namen hebben. Dus voor de burgelijke stand is er een naam afgevallen. En dat is Martinus! Op mijn geboortekaartje staan ze alle zes. Geloof dus ook dubieuze sites zoals ‘Wikipedia’ niet zomaar. Daar kan in wezen van alles opstaan.

Ik kijk terug op een fantastische periode. Een periode die ik voor geen goud zou hebben willen missen. Het was werkelijk onvergetelijk! En ik wil alle fans en kijkers bedanken voor de steun, de humor en het enthousiasme waarmee ze mij in hun armen hebben gesloten.

Jon de Mol
« Laatst bewerkt op: 5-04-2009, 23:07:45 door Bodejos »