Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol en/of Peking Express dvd's - Jullie mogen weer!!!  (gelezen 65058 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
En serie 2 is alleen al leuk om 'Tiny Bubbles' ^^

Inderdaad. ;D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
@Arco:  ::rofl::

@tureluurs: inderdaad, wat Heinz zei. Maar misschien vind je het ook wel leuk om US Seizoen 3 te zien, daar speelt namelijk een Nederlandse mee!  :D

Oja, komen er ook nog verzendkosten over heen bij het versturen van de dvd's?  :)
« Laatst bewerkt op: 22-03-2009, 13:34:44 door WIDMJokertje »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Oja, komen er ook nog verzendkosten over heen bij het versturen van de dvd's?  :)

Vaak laten Lutek en ik deze schieten, het hoort bij het totaalbedrag. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Inderdaad. ;D

ROFLMAO!!!  ::rofl::

Heb je die net gemaakt of had je die al een tijdje?

@tureluurs: inderdaad, wat Heinz zei. Maar misschien vind je het ook wel leuk om US Seizoen 3 te zien, daar speelt namelijk een Nederlandse mee!  :D

Inderdaad, Frederique van der Wal. In een van die afleveringen doet ze haar biecht in het Nederlands! Op US TV! Dat was best wel weird.

Als je veel hilariteit wilt (nog meer dan seizoen 5 NL met Marc-Marie) dan moet je inderdaad US serie 3 hebben, dat is toch wel de grappigste WIDM ever, en de opdrachten en het spel zijn verder ook best wel goed.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
ROFLMAO!!!  ::rofl::

Heb je die net gemaakt of had je die al een tijdje?

Al een tijdje. Ik was van plan mijn site uit te breiden met info over buitenlandse reeksen, en had dit als geintje gemaakt. ;)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Nou jullie maken het er niet gemakkelijker op  ::rofl::
Van de Amerikaanse zijn dus 1,2 en 3 beslist de moeite waard.

Nou voor de kenners dan : hoe zit dat met de Australische series?
Welke zijn de leukste?

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Voor de Amerikaanse series zou ik zeggen dat seizoen 2 het beste was. Geweldige groep kandidaten en opdrachten. Volgens mij is dat ook wel de algemene mening van Amerikaanse Mol fans. Het nadeel is wel dat de Mol van seizoen 1 in seizoen 2 verschijnt/genoemd wordt, geloof ik. Ik zou ze als volgt rangschikken: 2 - 1 - VIP1 - 3 - VIP2

Van de Australische Mollen vinden volgens mij de meeste fans seizoen 3 het beste. Opnieuw een leuke, diverse groep en aardige opdrachten. Ikzelf vond daarna seizoen 2 het beste en seizoen 5 het zwakst.
« Laatst bewerkt op: 23-03-2009, 20:19:27 door Art »
Nog even niks.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Voor de Amerikaanse series zou ik zeggen dat seizoen 2 het beste was. Geweldige groep kandidaten en opdrachten. Volgens mij is dat ook wel de algemene mening van Amerikaanse Mol fans. Het nadeel is wel dat de Mol van seizoen 1 in seizoen 2 verschijnt, geloof ik. Ik zou ze als volgt rangschikken: 2 - 1 - VIP1 - 3 - VIP2

Van de Australische Mollen vinden volgens mij de meeste seizoen 3 het beste. Opnieuw een leuke, diverse groep en aardige opdrachten. Ik vond daarna seizoen 2 het beste en seizoen 5 het zwakst.

Ik heb kleine stukjes op you tube bekeken, moet je trouwens erg mee oppassen want bij Australie 2 is bijv. het eerste dat wordt opgenoemd wie de mol was in serie 1...tja. Het beneemt me wel de moed om op voorhand teveel te gaan bekijken.
Gelukkig ken ik nog niemand van de kandidaten dus hopelijk tegen de tijd dat ik wat binnen heb ben ik het alweer vergeten  ;D

In ieder geval bedankt, ik begin er aardig uit te komen (geloof ik)  :D


Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Tot wanneer kan ik nog bestellen?

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Voor de Amerikaanse series zou ik zeggen dat seizoen 2 het beste was. Geweldige groep kandidaten en opdrachten. Volgens mij is dat ook wel de algemene mening van Amerikaanse Mol fans. Het nadeel is wel dat de Mol van seizoen 1 in seizoen 2 verschijnt, geloof ik. Ik zou ze als volgt rangschikken: 2 - 1 - VIP1 - 3 - VIP2

Hoe kom je aan VIP2 (Celebrity Mole Yucatan)? Die kunnen we niet bij Arco bestellen. Die zou ik graag nog een keer zien.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Ik wil ook nog wel graag wat bestellen, maar voor het zo ver is, moet ik eerst nog wat berekeningen enzo maken.
Tot wanneer kan ik nog bestellen?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hoe kom je aan VIP2 (Celebrity Mole Yucatan)? Die kunnen we niet bij Arco bestellen. Die zou ik graag nog een keer zien.

Via mIRC.
Nog even niks.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Laat ik het voorlopig op woensdag 1 april 20.00 uur houden. Is dat genoeg bedenktijd voor iedereen?
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Laat ik het voorlopig op woensdag 1 april 20.00 uur houden. Is dat genoeg bedenktijd voor iedereen?
Dan denk ik dat je vant weekend wat van me hoort  :)
Zo niet? Stuur me dan ff een PB, als je wilt  :P
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hopelijk hebben Lutek en ik de dvd's dan uiterlijk eind april verzonden. Het is behoorlijk wat dit jaar, ondanks de veel aangeboden AVI's op de torrents en nieuwsgroepen. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Hopelijk hebben Lutek en ik de dvd's dan uiterlijk eind april verzonden. Het is behoorlijk wat dit jaar, ondanks de veel aangeboden AVI's op de torrents en nieuwsgroepen. :)

Gaan jullie alle (voor iedereen samen) DVD's in 1 keer versturen of in groepjes ? Ik had nog even de naïeve hoop dat ik eerst 1 serie zou bestellen en als het dan werkte/mooi was nog een paar ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Via mIRC.

Heu? Da's een client om op IRC te chatten. Dan weet ik nog niet veel meer...  :-\\
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Best 'mooi' opzich dat het nog even duurt, onze DVD-speler heeft het vandaag namelijk begeven  ::ohno::
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Besteld. ::ok::

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Hmmm.. Ik ga nog even diep nadenken of ik seizoen 1 t/m 3 ga bestellen, of dat ik daar nu geen geld voor heb..
Moeilijk xD *blijft nog even nadenken..*
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..