Auteur Topic: Bestellen van Wie is de Mol en/of Peking Express dvd's - Jullie mogen weer!!!  (gelezen 65055 keer)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Hallo allemaal,

Lutek en ik gaan weer voor de echte Wie is de Mol en Peking Express fans dvd's kopiëren. Met dit huidige WIDM-seizoen, komen we uit op totaal 25 WIDM-seizoenen en 6 Peking Express-seizoenen.

De volgende seizoenen zijn te koop en tussen haakjes staat het aantal dvd's dat het seizoen bevat.

Wie is de Mol:

* Nederland - Seizoen 1 (2)
  Nederland - Seizoen 2 (2)
  Nederland - Seizoen 3 (2)
  Nederland - Seizoen 4 (2)
  Nederland - Seizoen 5 (3)
  Nederland - Seizoen 6 (2)
  Nederland - Seizoen 7 (2)
  Nederland - Seizoen 8 (2)
  Nederland - Seizoen 9 (2)
  Nederland - Junior (1)
  Nederland - Die is de Mol (1)

* België - Seizoen 1 (2)
  België - Seizoen 2 (2)
  België - Seizoen 3 (2)

* Engeland - Seizoen 1 (2)
  Engeland - Seizoen 2 (2)

* Australië - Seizoen 1 (2)
  Australië - Seizoen 2 (2)
  Australië - Seizoen 3 (2)
  Australië - Seizoen 4 (2)
  Australië - Seizoen 5 (2)

* Amerika - Seizoen 1 (3)
  Amerika - Seizoen 2 (3)
  Amerika - Seizoen 3 - Celebrity (3)
  Amerika - Seizoen 5 (2)


Peking Express:

  Seizoen 1 (3)
  Seizoen 2 (4)
  Seizoen 3 (4)
  Seizoen 4 - VIP (3)
  Seizoen 5 (4)
  Seizoen 6 (4)


Wat zijn de kosten van deze actie?

De dvd's gaan €3,- per stuk kosten, dus per seizoen ben je minimaal €3,- en maximaal €12,- kwijt. Deze keer hebben we voor de grootste fans een nieuwe actie bedacht. Bij aankoop van 10 seizoenen, betaal je er slechts 9. Bij aankoop van 20 seizoenen, betaal je er slechts 17.


Waar kan ik mijn bestelling opgeven, en hoe gaat dit in z'n werk?

Je stuurt mij een e-mail naar arcobroek apestaartje hotmail.com, met daarin je defintieve bestelling + je volledige naam- en adresgegevens, eventueel ook een telefoonnummer. Vervolgens krijg je een bevestiging via de e-mail terug, waarin staat hoeveel geld je dient over te maken naar mijn rekening. Na het ontvangen van het geld, worden alle dvd's normaal gesproken opgestuurd. Uiteraard mag je de bestelling ook bij mij of Lutek thuis in Rotterdam ophalen, laat dit duidelijk in de e-mail weten. Als je de dvd's komt ophalen, dan heb ik alsnog je adresgegevens nodig en dient je betaling  ook al voldaan te zijn. Let er dus op, dat Lutek en ik geen dvd's versturen/uitreiken, als het geld niet binnen is.


Hoe is de kwaliteit van de dvd's?

De kwaliteit is goed tot zeer goed. België 1 is van de minste kwaliteit, omdat dit een oude serie is en met de videorecorder is opgenomen. Na een tijdje wordt het beeld gelukkig beter. De meeste series zijn met een dvd- of harde schijfrecorder opgenomen en dat is bijna gelijk aan TV-beeld. Het geluid is in alle gevallen prima. Alle dvd's zijn voorzien van een overzichtelijk menu en hoofdstukkenindeling, dit in tegenstelling tot de vele avi's die op de torrents-sites worden aangeboden.


Waar kan ik nog vragen stellen?

In dit topic mag je alle vragen stellen, als je maar geen bestellingen plaatst hier, die worden niet geaccepteerd.



Voorlopig hebben we nog geen einddatum tot wanneer je kan bestellen, maar als je zeker wilt dat wij voor jou dvd's gaan kopiëren, wacht dan niet te lang. Meer informatie over de einddatum volgt binnenkort, dat ga ik even overleggen met Lutek, hoe we qua zitten de komende maanden.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2009, 09:27:09 door Sprien »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb een vraag over WIDM NL - seizoen 1 t/m 5

Die heb ik al eens eerder bij je bestelt, maar met name bij seizoen 1 & 2 stoor ik me aan de haperingen in 't geluid. Ik vroeg me daarom ook af of je op een of andere manier al een vernieuwde versie van die seizoenen hebt? Waarbij de geluidskwaliteit/beeldkwaliteit dus wel top is? Want ik doe zo weer een bestelling, maar 't liefste heb ik dan alles uit WIDM NL in goede beeld/geluidkwaliteit. Moet natuurlijk wel zo zijn dat wanneer ik ze aan 't kijken ben me niet aan 't irriteren ben aan de kwaliteit van de DVD's. (maar dat is mijn eigen mening)

Vandaar dat ik me af vraag of je er al een oplossing voor gevonden hebt.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik heb nooit eerder klachten over haperingen in het geluid gehad, behalve dat in seizoen 3 (NL) de muziek af en toe wat vals klinkt, maar dat ligt helaas aan de bron. Van seizoen 2 hebben we een tijd geleden de ontknoping gekregen, een aantal hebben misschien nog een dvd zonder de ontknoping. Wellicht ben je wat kritischer m.b.t. geluid (en dat is niet negatief bedoeld, maar heb je bijvoorbeeld goede apparatuur staan) , dat het je daarom wat meer opvalt. De eerste seizoenen (NL en België) zijn eenmaal opgenomen met een videorecorder, dat in tegenstelling tot een dvd- of harde schijfrecorder van een veel lagere kwaliteit is. Ik heb dus geen vernieuwde versie, maar wellicht een idee om eens mijn "orginele" dvd's te komen beluisteren of bij iemand anders die je wel eens ziet, die ook seizoen 1 en/of 2 hebben. :)
« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 00:28:55 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline KevinDG

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Het lijkt mij erg leuk om ook wat seizoenen te bestellen:D Maar ik had nog een vraag. Misschien een domme vraag, maar zit er ook ondertiteling bij de buitenlandse series?? :-X

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bij de Belgische series worden er een aantal stukjes ondertiteld, waarschijnlijk omdat de makers ook vinden dat hun landgenoten soms zo onduidelijk praten. ;D

Alle overige buitenlandse series zijn niet ondertiteld, maar er wordt gewoon Engels gesproken, wat voor bijna iedereen goed te volgen is.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik zou graag seizoen 9 willen bestellen!  :)
Heb ze zelf ook allemaal opgenomen maar bij jullie is ie mooi met menu ensow  ;D

« Laatst bewerkt op: 16-03-2009, 16:56:13 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Ik zou graag wat meer willen weten over de vormgeving van de dvd's!
Is het gewoon een blanco hoesje of met mooie plaatjes!
En zit er ook een menu bij?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Geen plaatjes, wel een menu.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
En zit er ook een menu bij?

Alle dvd's zijn voorzien van een overzichtelijk menu en hoofdstukkenindeling, dit in tegenstelling tot de vele avi's die op de torrents-sites worden aangeboden.


De dvd's zelf worden in een plastic hoesje gedaan, netjes verpakt en opgestuurd.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline tompsen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

  Nederland - Die is de Mol (1)



wat is die is de mol? (A)

Offline Duiker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Fucking Diem
Citaat
10 seizoenen halen, 9 betalen
20 seizoenen halen, 18 betalen


Ehh, dat is hetzelfde. Moet je er 20=17 van maken om die aanbieding toegevoegde waarde te laten hebben :P
Molloot sinds seizoen 4

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
wat is die is de mol? (A)

Een programma voor WIDM waar de kandidaten werden voorgesteld / getest op hun molcapaciteiten door oud WIDM kandidaten / Mollen.

Volgens mij staat het wel op uitzending gemist  ;).
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man

Ehh, dat is hetzelfde. Moet je er 20=17 van maken om die aanbieding toegevoegde waarde te laten hebben :P

Ik zal er over nadenken, even in de overleg met Lutek. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Wanneer ga je de bevestigingen sturen Arco ?  ::)
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
De nieuwe actie is wat aangepast. Bij aankoop van minimaal 20 seizoenen, betaal je er slechts 17, dat zijn dus 3 seizoenen volledig voor niks! :o

Tot nu toe heeft 1 iemand over de 20 seizoenen besteld. :)

De bevestigingen komen na maximaal 3 dagen, ligt er ook een beetje aan hoe druk ik het heb.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Echt ideaal dit, aangezien ik seizoen 1 t/m 4, de series zonder BN'ers, nooit heb gezien, en ik van torrents totaal geen kaas heb gegeten.

 ::ok::
« Laatst bewerkt op: 17-03-2009, 12:51:09 door maud, Reden: scheldwoord verwijderd »
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
heb net mijn bestelling geplaatst
had geld te veel ;D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
heb net mijn bestelling geplaatst
had geld te veel ;D

Duidelijk geen last van de recessie. ;D

Langzaam komen de bestellingen binnen, maar er kunnen er nog meer bij. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Duidelijk geen last van de recessie. ;D

Langzaam komen de bestellingen binnen, maar er kunnen er nog meer bij. :)
nee niet echt, ik geef gewoon nooit wat uit
dus dit kan ik hebben ::tandpastasmiley::
vrienden zijn in shock dat ik zomaar geld uitgeef aan mezelf ::trots::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Mijn vraag is : Komen er nog verzendkosten bij?