Auteur Topic: WieWasDeMol.nl online  (gelezen 8049 keer)

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
WieWasDeMol.nl online
« Gepost op: 2-06-2009, 13:29:11 »
Hai allemaal!

Na jaren Wie is de Mol kijken en het forum lezen (ben zelf een wat minder actieve poster) ben ik zelf aan de slag gegaan met een website. Over het programma is, tijdens de uitzending, altijd enorm veel te vinden op diverse schitterende websites, waaronder uiteraard wieisdemol.com. Ook discussiëren over wie de mol is en wat je van de serie vindt, is altijd mogelijk geweest. Waarvoor hulde aan de makers :-)!

Dus waarom nog nieuwe mol-website? Omdat het me leuk leek om een gestructureerd overzicht te geven van alle opdrachten, afleveringen, kandidaten enzovoorts die ik uit de afleveringen kan halen, zowel uit de nieuwere seizoenen als uit de oude. Omdat het me leuk leek om een website te maken... én omdat ik gewoon graag nog eens alle oude seizoenen terug keek want het blijft een leuke serie :P! Al deze gegevens, samen met foto's die ik uit de aflevering geknipt heb, heb ik in een grote database gestopt en er een leuke site omheen geklust.

Op http://www.wiewasdemol.nl/ kun je het resultaat "bewonderen". Ik ben onwijs benieuwd wat jullie ervan vinden, wat er beter kan, wat je nog mist enzovoorts. Reacties zijn dan ook van harte welkom, zowel op dit forum als op de website. Eventueel kun je me ook mailen, m'n adres zal ik op mijn profiel zetten.

Ik hoop hiermee een waardevolle aanvulling te kunnen bieden aan de bestaande community... en kijk nu al uit naar het volgende seizoen  ::love::!

Grtz,
Ronald van der Velden

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #1 Gepost op: 2-06-2009, 17:41:32 »
Ik hoop hiermee een waardevolle aanvulling te kunnen bieden aan de bestaande community...

Nou dat is het zeker! Wat een werk moet het zijn geweest om die database samen te stellen! :o

Leuk dat er de mogelijkheid is om de opdrachten een waardering te geven, en ook de aanduiding van de locatie bij elke opdracht is een mooie toevoeging.

Ik heb 'm bij mijn WIDM-favorieten gezet. ::ok::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #2 Gepost op: 4-06-2009, 19:20:13 »
Wat een werk !

Hele mooie Database  :D
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #3 Gepost op: 4-06-2009, 21:16:52 »
Wauw, ziet er geweldig uit!  ::ok::
Nog even niks.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #4 Gepost op: 6-06-2009, 12:52:10 »
Wauw... Echt super!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #5 Gepost op: 7-06-2009, 18:26:02 »
wow ::oink::
echt super mooi gedaan! en heel overzichtelijk. Ik ga hem later nog eens beter bestuderen, maar deze komt bij mij ook in mijn favorieten :D.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #6 Gepost op: 7-06-2009, 19:25:11 »
Heel goed gedaan!
Het is vast een goede aanvulling op de overload aan molsites, want je hebt er super veel op staan :)

Nog twee dingetjes (je vroeg om een kritische noot): 'welkom op deze website' is een beetje not done en twee menu's (boven en links) maakt het misschien wat onoverzichtelijk.

Offline Ronald vd V

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2009, 23:39:39 »
Hai allemaal,

Bedankt voor jullie eerste bezoekjes, complimenten en suggesties! Lautjeh, de titel en intro heb ik aangepast want dat was inderdaad niet bijster origineel :P Een handiger navigatie kan ik nog even niet verzinnen, vaak zit je toch met één hoofdniveau wat altijd zichtbaar moet zijn plus het huidige navigatieniveau. Denk dat ik die dus lekker zo laat :-) Meer tips zijn uiteraard welkom!

Tschüss!
Ronald

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #8 Gepost op: 20-08-2009, 10:33:40 »
Mooie site en altijd handig om een goed archief bij de hand te hebben bij verhitte mol-discussies  ;D
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #9 Gepost op: 20-08-2009, 15:28:48 »
Mooie site en altijd handig om een goed archief bij de hand te hebben bij verhitte mol-discussies  ;D

hoor ik daar een mol met een rood scherm langskomen?  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Tell me what your telescope says

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2009, 21:34:43 »
Ik zit 1 minuut op de site en ik vind 'm nu al geweldig. Altijd leuk om al die oude series door te spitten ::bravo:: ::ok::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #11 Gepost op: 10-09-2009, 14:38:35 »
Wat een fantastisch idee; ik zal er zeker regelmatig een kijkje gaan nemen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WieWasDeMol.nl online
« Reactie #12 Gepost op: 11-09-2009, 10:38:25 »
hoor ik daar een mol met een rood scherm langskomen?  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
Bijvoorbeeld bijvoorbeeld  ::)  ;D
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)