Auteur Topic: We zullen snel weten of het een warm land wordt  (gelezen 52816 keer)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #40 Gepost op: 11-06-2009, 20:51:06 »
nieuwsgierigheid is soms lastig te onderdrukken :p

Je hebt gelijk. Ik heb er spijt van dat ik die blog vond en hier plaatste, want de kans dat de gespoilerde BN'er niet alleen een kandidaat maar ook een finalist is, lijkt me aanzienlijk. Ik had beter de Japanreizigers kunnen adviseren om het stukje uit hun blog te halen.. :-\\

Nou ja, hopelijk valt het allemaal mee en ligt de BN'er in kwestie er meteen uit of is het niet eens een kandidaat. ;)

slapen jullie wel vannacht? :P

Misschien wel wat minder goed inderdaad.. :P

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #41 Gepost op: 11-06-2009, 20:54:14 »
Ik had beter de Japanreizigers kunnen adviseren om het stukje uit hun blog te halen.. :-\\

Dat lijkt me lichtelijk bemoeiziek. ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #42 Gepost op: 11-06-2009, 20:58:13 »
Dat lijkt me lichtelijk bemoeiziek. ::)

Nou ja "adviseren"..., "vragen" dan. ;D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #43 Gepost op: 11-06-2009, 21:00:03 »
Ik zou die foto ook absoluut niet willen zien.
Speculeren is leuk, en speuren tijdens de serie is geweldig.
Het zou jammer zijn als we als molfans zover doordraven dat we al voortijdig dingen weten die we nog niet horen te weten.
Iniedergeval zou ik dit jammer vinden.
Het maken van de mol blijft mensenwerk en het moet na negen seizoenen nog steeds ergens opgenomen worden waar Nederlanders lopen. Alleen hebben we het hier niet over een criminelennetwerk maar over een tv-programma wat alleen leuk is als je iets niet weet wat je wel wil weten.

Een ieder is vrij om te doen wat hij wil, en te speuren wat hij wil, maar ik zou het echt jammer vinden als we nu gaan speuren naar een foto waar wellicht de finalisten op staan.

P.s. natuurlijk ben ook ik hondsnieuwsgierig ;D
Brr, krijg weer helemaal de molkriebels.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 21:02:04 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #44 Gepost op: 11-06-2009, 21:01:23 »
Nou ja "adviseren"..., "vragen" dan. ;D
niks vragen, DWINGEN zul je ze. Dreigen met eenzame opsluiting als ze het niet doen.

Ach, laten we er even om lachen, geen aandacht aan besteden, en het waait wel over. Zo is dat met dat berichtje van Buffie ook gebeurd.....





......tot ie plotseling toch gelijk bleek te hebben. ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #45 Gepost op: 11-06-2009, 21:19:15 »
Hé geen ruzie maken iedereen! Het seizoen is nog niet eens begonnen!

Eerst dacht ik ook van 'cool, dat wil ik weten!' Maar ja, stel je voor dat het écht zo is, dan is wel mooi alle lol d'r af. Ik ga het dus niet verder lezen.  ::ohno::
Probleem is wel, dat degenen die het wel lezen, een voorsprong krijgen in de pool >:(

Laat het dus maar lekker zo'n broodje aap zijn. Wie weet is dat blog wel stiekum van JP ofzo... en is hij ons aan het pesten. >:D
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 21:22:33 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #46 Gepost op: 11-06-2009, 21:26:20 »
Wat mij betreft houden we er ook over op.
Wie wil er nu ten koste van een geweldige serie nu al info hebben?
Laat mij maar lekker in januari speuren  ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #47 Gepost op: 11-06-2009, 21:29:07 »



Laat het dus maar lekker zo'n broodje aap zijn. Wie weet is dat blog wel stiekum van JP ofzo... en is hij ons aan het pesten. >:D
We zullen het pas weten wanneer de genoemde kandidaat inderdaad ontbreekt op de groepsfoto.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 22:07:00 door Bodejos »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #48 Gepost op: 11-06-2009, 21:29:20 »
Een foto van 10 kandidaten zou ik nog leuk vinden.. maar 3 finalisten nee.. Dan is de mol al bijna ontrafel een half jaar voordat het programma überhaupt wordt uitgezonden... Dat lijkt me niet echt de bedoeling.. Ik hoop dat er geen foto is en dattie dus niet uitlekt.. Want al wil m niet zien... Er is altijd wel iemand die zich verspreekt ofzo... T lijkt me sterk dat zoiets onder een bepaald aantal personen kan blijven als t bekend zou worden...
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #49 Gepost op: 11-06-2009, 21:35:46 »
Ik meen mij te herinneren dat er een soort regel was om sommige dingen niet helemaal uit te pluizen. IP-adressen en zo vergelijken en proberen uit te vissen van wie die zijn bijvoorbeeld. Volgens mij kan je daar ok onder scharen dat we niet nu heel internet ondersteboven gooien omdat er eventueel misschien ergens een foto van een tourist is waar een potentiele molkandidaat op staat.
De beste manier om dit soort dingen uit te zoeken is altijd nog gewoon wachten tot een officiele bron iets naar buiten brengt. Dus als de eerste berichten over het nieuwe seizoen op de gebruikelijke wijze de wereld in worden gestuurd.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #50 Gepost op: 11-06-2009, 21:37:33 »
Ik vind t wel atlijd leuk om te kijken wie er wel en niet zijn op tv en wie er dus een potentiële kandidaat is.. Gelukkig blijft zoiets altijd een speculatie maar t is wel leuk om te zien als je iemand al van tevoren had getipt....
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #51 Gepost op: 11-06-2009, 21:51:17 »
Ik meen mij te herinneren dat er een soort regel was om sommige dingen niet helemaal uit te pluizen. IP-adressen en zo vergelijken en proberen uit te vissen van wie die zijn bijvoorbeeld.

Dat is inderdaad een bestaande ongeschreven regel die een paar jaar terug is ontstaan. Toen werd er geklungeld met IP-adressen en toen is er min of meer afgesproken dat niet meer te doen. Niet alleen omdat het ons eigen plezier bederft, maar ook omdat je daarmee de privacy van anderen kan schaden.

Ik vind t wel atlijd leuk om te kijken wie er wel en niet zijn op tv en wie er dus een potentiële kandidaat is.. Gelukkig blijft zoiets altijd een speculatie maar t is wel leuk om te zien als je iemand al van tevoren had getipt....

Tuurlijk, maar dat hoort erbij ;)
We weten de opnamedata dan ook niet dus gissen kan altijd.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #52 Gepost op: 11-06-2009, 21:54:33 »
Ik denk dat die lieve mensen helemaal geen foto van PJH gemaakt hebben.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #53 Gepost op: 11-06-2009, 21:55:54 »
Ik meen mij te herinneren dat er een soort regel was om sommige dingen niet helemaal uit te pluizen. IP-adressen en zo vergelijken en proberen uit te vissen van wie die zijn bijvoorbeeld. Volgens mij kan je daar ok onder scharen dat we niet nu heel internet ondersteboven gooien omdat er eventueel misschien ergens een foto van een tourist is waar een potentiele molkandidaat op staat.

Je kunt ook overdrijven... Er wordt hier gespeculeerd over een foto die er waarschijnlijk helemaal niet is. :P En als er wel een foto blijkt te bestaan, heeft Jos het goed recht daarnaar te vragen, zolang hij hem daarna netjes naar mij door-pm't.  ;D
Dus "heel internet" wordt niet "ondersteboven gegooid." ::) En al was dat wel het geval, dan nog is er geen enkele regel die dat verbiedt. :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #54 Gepost op: 11-06-2009, 22:01:25 »
We zullen het pas weten wanneer ... inderdaad ontbreekt op de groepsfoto.
mss handig om die naam weg te halen, voor de mensen die dat niet willen weten.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #55 Gepost op: 11-06-2009, 22:03:00 »
Nou overdrijf je zelf ook nog wat hoor, zo ernstig bedoelde ik het nou ook weer niet.
Doch ik zie het nut er gewoon niet zo van in. Het is leuk wat te speculeren, maar van mij mag het daar bij blijven. "Ik heb x al lang niet op tv gezien, zou die kandidaat zijn?" is m.i. prima, maar "Ik zag Joris Linssen op Schiphol, zou hij kandidaat zijn?" begint dan het randje al te naderen en "Iemand zag Jon van Eerd samen met nog wat BNers drijven in de Dode Zee, zou hij kandidaat zijn?" vind ik op de rand.
We krijgen over een maand of wat vanzelf meer informatie. We krijgen zelfs hints naar de identiteit van de mol op een presenteerblaadje aangereikt, waarom moeten we dan buiten de officiele kanalen op zoek gaan? We zijn geen journalisten.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #56 Gepost op: 11-06-2009, 22:05:09 »
Het is niet alleen de foto, maar ook de andere info.
Afwachten maar.

(Quote PJ: "de mol leeft.." kun je wel zeggen ja :P)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #57 Gepost op: 11-06-2009, 22:05:18 »
LOOS ALARM, LOOS ALARM.


Dit haal ik net van Internet af. Zou iemand die net uit Japan terugkomt, meteen al een dergelijke show presenteren? Lijkt me niet aannemelijk.


Citaat
Radio 2 presenteert op zondag 7 juni, de dag voor het John Kraaijkamp Musical Awards Gala, de 50 beste musicalnummers in de Musical Top 50. De hitlijst is te horen tussen 18.00 en 01.00. 'Op zoek naar Joseph'-presenator Frits Sissing schuift onder andere aan voor de presentatie van de radioshow.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #58 Gepost op: 11-06-2009, 22:13:52 »
En bovendien presenteerde
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
vervolgens op 8 juni
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar aan de andere kant: met de mol.nu-hint en het in dit topic genoemde land in het achterhoofd, heb ik voor de grap eens www.mol.jp (.jp is de Japanse internet-extensie) ingetypt. Deze website lijkt wèl te bestaan, maar is afgeschermd  ::oink:: Afgeschermd met een Nederlandse tekst!!!

Met andere woorden: die website is dus door een Nederlander (wellicht van de AVRO) gereserveerd!

Dit 'grapje' heb ik ook nog uitgehaald met de extensie .cn (van China) omdat dat land ook veel websites blokkeert, en www.mol.cn bestaat ook, alleen daar staan enkel een alleen Chinese tekens, dus daar is geen touw aan vast te knopen ;)
« Laatst bewerkt op: 11-06-2009, 22:17:14 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #59 Gepost op: 11-06-2009, 22:14:16 »
Nou overdrijf je zelf ook nog wat hoor, zo ernstig bedoelde ik het nou ook weer niet.
Doch ik zie het nut er gewoon niet zo van in. Het is leuk wat te speculeren, maar van mij mag het daar bij blijven. "Ik heb x al lang niet op tv gezien, zou die kandidaat zijn?" is m.i. prima, maar "Ik zag Joris Linssen op Schiphol, zou hij kandidaat zijn?" begint dan het randje al te naderen en "Iemand zag Jon van Eerd samen met nog wat BNers drijven in de Dode Zee, zou hij kandidaat zijn?" vind ik op de rand.
We krijgen over een maand of wat vanzelf meer informatie. We krijgen zelfs hints naar de identiteit van de mol op een presenteerblaadje aangereikt, waarom moeten we dan buiten de officiele kanalen op zoek gaan? We zijn geen journalisten.

O ja, dat was ik even vergeten, ik ben geen journalist meer. :P ::)

Ik vind dat ieder voor zichzelf mag bepalen hoe hij lol beleeft aan WIDM. ::)
Zoals ik eerder zei: ik snap degenen die geen spoilers willen best.
Dus misschien kunnen we gewoon een apart topic aanmaken, waar je dan weg kan blijven. Hoewel er nou ook weer niet zoveel te spoileren valt op dit moment.

Persoonlijk vind ik er niks aan om te speculeren, als je speculaties niet op harde feiten of echte observaties mag baseren.

LOOS ALARM, LOOS ALARM.


Dit haal ik net van Internet af. Zou iemand die net uit Japan terugkomt, meteen al een dergelijke show presenteren? Lijkt me niet aannemelijk.

Waarom niet? Zet dat dan voor de zekergheid toch maar even tussen spoilertags...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.