Auteur Topic: We zullen snel weten of het een warm land wordt  (gelezen 52587 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #160 Gepost op: 23-06-2009, 20:43:06 »
denk ik ook ::)

Ik denk dat ze het gewoon stiekum in nederland hebben gehouden ::) ::pinokkio::
Ik denk dat ik vorig jaar een fout heb gemaakt, ik dacht dat je de mol vanaf afl 1 al kon herkennen. Maarja dat neemt niet weg dat Jon echt een brakke mol was.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #161 Gepost op: 18-07-2009, 12:38:55 »
Heb me vanmorgen door de negen pagina's heengeworsteld en lag af en toe echt in een deuk. Hoe een klein onschuldig blogje uitgroeit tot een roddel die uiteindelijk de pers haalt.

Het is me gelukt om de nieuwsgierigheid te bedwingen en niet de spoilers te openen. Helaas werd de naam uiteindelijk wel genoemd.
In een ander topic werd deze BN'er al doorgestreept als mogelijke kandidaat en ik hoop dat dat waar is. Niet dat ik het deze persoon niet gun om mee te doen. Wanneer het wel zo is, is de kans blijkbaar zeer groot dat deze persoon minstens in de finale zit. En dat is juist net iets wat ik volgend jaar maart pas wil weten.

Overigens hoop ik wel dat Japan waar is, lijkt me zeer cool. (of is het daar juist hot?) Het ziet er in ieder geval fantastisch uit.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #162 Gepost op: 18-07-2009, 15:16:20 »


Matsumoto kasteel? Been there, done that :)

Momenteel is het er het warmst, tot in september, temperaturen to ver boven de 30 graden en een hoge luchtvochtigheid. De zomer is geen leuke tijd om Japan te bezoeken. Het lekkerst is de lente, april-mei zo'n beetje, en dan vooral de kersenbloesems in april. Ook de herfst, vanaf oktober tot in eind november is een mooie periode om te gaan, om de herfstkleuren te zien. De winter kan ook aardig koud zijn.

Als WIDM in Japan is geweest dan zal dat eind mei, begin juni zijn geweest. Periodes waarin het best lekker kan zijn in Japan en hopelijk niet teveel regen :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #163 Gepost op: 20-07-2009, 01:05:44 »
wat een heerlijk topic is dit ::rofl::
japan zou geweldig zijn.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: We zullen snel weten of het een warm land wordt
« Reactie #164 Gepost op: 20-07-2009, 12:16:22 »
Jij als Japanse Geisha, dat was een unieke foto, iderdaad. Slechts weinigen kunnen zeggen dat ze daadwerkelijk in het land van de rijzende zon waren, toen die foto werd genomen.