Auteur Topic: widm zelf doen  (gelezen 7371 keer)

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
widm zelf doen
« Gepost op: 18-10-2009, 16:34:48 »
ik doe al een paar jaar zelf widm ::ok::. dit is heel leuk maar kost wel heel veel tijd en energie (vorige keer een half jaar) ;D. en nu leek het me leuk om te weten wie nog meer zelf widm speelt en of jullie nog tips of vragen hebben 8).
of tog niet...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: widm zelf doen
« Reactie #1 Gepost op: 18-10-2009, 16:38:06 »
kun je misschien uit leggen wat je bedoeld met widm zelf doen. Organiseer je het? Is het online of doe je het 'in het echt'?

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: widm zelf doen
« Reactie #2 Gepost op: 18-10-2009, 16:52:39 »
nouw wij organiseren het en dan vragen wij vrienden om mee te doen. en zij zijn dan een paar dagen bezig. de opdrachten verzinnen wij ook allemaal zelf (geen gewonen opdrachten maar echte widm opdrachten) ook hebben wij een eige logo gemaakt(kijk maar naar mijn plaatje) en we hebben alles ook opgenomen (maar ik ben nog bezig met montage)
in iedergeval is het hartstikke leuk en ik raad het iedereen aan om ook zelf te organiseren.
of tog niet...

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: widm zelf doen
« Reactie #3 Gepost op: 20-10-2009, 17:16:47 »
Ik zal het wel willen zien!
Heb je het op een site of youtube ofzow.
Ik wilde het ook gaan doen maar ik heb het te druk. Miss aanstaande somervakantie ofzo!

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: widm zelf doen
« Reactie #4 Gepost op: 20-10-2009, 17:21:39 »
nee ik zet het binnekort op een site

ps wij doen het ook elke zomervakantie
of tog niet...

Offline devinmagic

  • Forumlid
  • Molloot in hart en nieren.
Re: widm zelf doen
« Reactie #5 Gepost op: 20-10-2009, 17:24:06 »
Oke leuk zou je het er nu op kunnen zetten miss?

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: widm zelf doen
« Reactie #6 Gepost op: 20-10-2009, 18:29:55 »
nou wij is nog niet helemaal af (ik kan nu de muziek van iemand krijgen voor de test en executie) want wij hebben alle muziek ook zelf gemaakt, en de mol moet nog de streken inspreken (hee dat rijmt) ;D
of tog niet...

Offline HansH87

  • Forumlid
Re: widm zelf doen
« Reactie #7 Gepost op: 22-10-2009, 18:53:49 »
Ik organiseer zelf sinds 3 jaar grote Wie is de Mol spelen. In 2010 (van 2 tot en met 11 juli) vindt de derde editie plaats in zes landen verspreid door Europa (NL, Duitsland, Polen, Baltische Staten, Scandinavië). Het organiseren is inderdaad veel werk. Wij zijn er 14 maanden mee bezig, maar pakken het wel redelijk groots aan. Zo hebben we een groot onderzoeksnetwerk voor het screenen van locaties en vinden er in totaal 10 internationale voorbereidingsmissies plaats. Ik ben drie dagen geleden net terug gekomen van een tweede trip naar Polen. Iedereen kan zich voor deze WIDM overigens opgeven. Meer info hier

Vorig jaar organiseerden we WIDM in Nederland, België, Duitsland, Engeland, Noord-Ierland en Schotland. Dat was een groot succes. Foto,s en korte filmpjes kun je terugzien op de WIDM2010 youtube pagina, op onze facebookpagina en op onze website.

Je kunt het ook kleiner aanpakken. De eerste editie die ik organiseerde duurde slechts 3 dagen en speelde zich af in NL. Heel belangrijk is dat je opdrachten goed uittest, op locatie, omdat zaken vaak anders blijken uit te pakken in de praktijk dan je aanvankelijk dacht. Voor een driedaagse editie kun je in 5 maanden heel wat bereiken. Als je specifieke vragen hebt, kun je je altijd tot ons organisatieteam wenden. Zij hebben veel ervaring in het organiseren van WIDM spellen. Het spel waar ik zelf verantwoordelijk voor ben is naar wij weten inmiddels het grootste jaarlijkse WIDM spel in Europa.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2009, 18:57:51 door HansH87 »

Offline titatoon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • of tog niet...
Re: widm zelf doen
« Reactie #8 Gepost op: 25-10-2009, 19:00:07 »
vet maar wij doen het gewoon in het klein. is ook leuk hoor!
of tog niet...

Offline ifits

  • Forumlid
Re: widm zelf doen
« Reactie #9 Gepost op: 28-10-2009, 23:34:43 »
vet maar wij doen het gewoon in het klein. is ook leuk hoor!
je hebt gelijk

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: widm zelf doen
« Reactie #10 Gepost op: 14-11-2009, 21:41:30 »
Afgelopen weekend belandde ik ineens in Wie is de Mol. Het was echt heel leuk om het zelfs eens te doen! Had ik dus nooit verwacht (nepmollen vind ik altijd een beetje stom  ;))

Maar ik was niet de mol, had wel een molactie gepleegd. We moesten appels verzamelen en ik had er één in een kerktoren achtergelaten.
Dus iedereen verdacht mij natuurlijk aan het eind. En ze weten ook van mijn molobsessie, dus zou ik het maar direct zijn.  :P
Het is grappig om te kijken hoe ik het spel nu zou spelen, want ik was echt héél héél kwaad toen ze mij als mol aanwezen en de opdracht mislukte!

Het leukste is dat ik het hele concept heb gekregen, alle opdrachten en dergelijke.
We kunnen het dus makkelijk eens met een groep van ´t forum doen, Heinz en ik kunnen dan wel PJ en Anton zijn. ;) (voor de presentatie en de organisatorische zaken =))
« Laatst bewerkt op: 14-11-2009, 22:04:48 door Lautjuh »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: widm zelf doen
« Reactie #11 Gepost op: 15-11-2009, 00:26:47 »
eeeh,

zou je het aan mij kunnen opsturen?
ik wil wel eens zoiets met mijn collega's doen....
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.