Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 124583 keer)

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2010, 22:42:05 »
In de pool heb ik Frits voorlopig als mol.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2010, 22:43:45 »
Ik weet niet zo goed wat ik van frits moet vinden... Ik kan m niet zo goed inschatten... HIj kan net zo goed de mol zijn als dat ie er als een van de eerste uit ligt...

Voorlopig houd ik het maar even op een middenweg.. Ik denk dattie afvalt in afl 4 of 5
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2010, 14:14:15 »
Had hij niet alleen gezegd dat hij naar Azië zou gaan? Al is dat natuurlijk ook zeer verdacht...
Ik kan me alleen herinneren dat ie zei dat ie op reis moest om Mary Poppins te zoeken. Niets over de bestemming. Het shirt blijft verdacht maar dat kan hij op het vliegveld hebben gekocht voordat hij zijn persoonlijke bezittingen moest inleveren. Er was toch ook een niet-mol met een t-shirt van Che Guevara in de serie van Argentinie? Iedereen kan nog de mol zijn en ik ga nog niet speculeren voordat ik de eerste aflevering heb gezien.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2010, 14:46:13 »
Ik heb daarnet de molmail nog eens nageluisterd, en hij had het werkelijk over Japan en nog een paar Aziatische landen... Hiermee wil ik echter niet zeggen dat hij de mol moet zijn. Dit, in combinatie met zijn Japan-shirt kan echter best een aanwijzing zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2010, 09:11:02 »
fritssissing    Ik heb hoogtevrees, nou en???? http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/wie_is_de_mol/molmailvideo/default3.aspx

Tweet van Frits... (of is dit al ergens gemeld)
I got that tunnel vision going through my  head

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2010, 23:41:40 »
Ik heb ook alle filmpjes nog eens doorgekeken, en Frits zegt wel vaak: Niets is wat het lijkt
Knipoog naar George/Seizoen 3?
« Laatst bewerkt op: 7-01-2010, 13:30:21 door annebeth »

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #26 Gepost op: 7-01-2010, 09:51:08 »
Ik heb daarnet de molmail nog eens nageluisterd, en hij had het werkelijk over Japan en nog een paar Aziatische landen... Hiermee wil ik echter niet zeggen dat hij de mol moet zijn. Dit, in combinatie met zijn Japan-shirt kan echter best een aanwijzing zijn...
Manuel had voor ze weg gingen informatie over zijn medekandidaten opgezocht en Loretta had het ook over hoe ze reageerde toen ze hoorde wie er mee gingen. Blijkbaar krijgen de BNers meer te horen over wat er gaat komen dan onbekende kandidaten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #27 Gepost op: 7-01-2010, 15:25:48 »
Ik vond het erg typisch dat hij de enige was van de slotbiechten (op .nl) die NIET in de camera keek maar zeker een meter ernaast.... erg opvallend. Kan ook wijzen op zijn bijnaam "Autocue Frits" en dat dit steeds terug gaat komen in de serie als aanwijzing.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #28 Gepost op: 7-01-2010, 16:06:26 »
Ik vond het erg typisch dat hij de enige was van de slotbiechten (op .nl) die NIET in de camera keek maar zeker een meter ernaast.... erg opvallend. Kan ook wijzen op zijn bijnaam "Autocue Frits" en dat dit steeds terug gaat komen in de serie als aanwijzing.

Mij ook opgevallen.

Offline califax

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #29 Gepost op: 7-01-2010, 21:35:11 »
Hmmm...

Mogelijke mollenactie: Zodra de persoon naast jou op de pilaar haar naam in de diepte met echo begint te schreeuwen, ga je lekker je eigen naam er dwars doorheen schreeuwen...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #30 Gepost op: 7-01-2010, 21:45:27 »
Ik dacht dat hij zijn naam wel duidelijk had geroepen na die van Barbara. Ik vond het verdachter dat de andere twee niet riepen.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #31 Gepost op: 7-01-2010, 22:12:16 »
Blijf bij Frits. Hield zich goed op de vlakte en wilde zich niet opvallend verdacht maken, wat vaak een teken is dat diegene de Mol niet is.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #32 Gepost op: 7-01-2010, 23:14:30 »
Blijf bij Frits. Hield zich goed op de vlakte en wilde zich niet opvallend verdacht maken, wat vaak een teken is dat diegene de Mol niet is.

maar je verdenkt hem toch?
« Laatst bewerkt op: 7-01-2010, 23:27:27 door annebeth »

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #33 Gepost op: 7-01-2010, 23:23:47 »
Blijf bij Frits. Hield zich goed op de vlakte en wilde zich niet opvallend verdacht maken, wat vaak een teken is dat diegene de Mol niet is.
Ik ruik hier tunnelvisie. Een mol wil zich niet op de vlakte houden. Een mol molt. Vooral in aflevering 1. Bovendien zat Frits in het groepje op de brug. De ideale plek voor de mol was elders en hij had daar makkelijk kunnen komen als hij had gewild.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #34 Gepost op: 8-01-2010, 00:17:28 »
Ik ruik hier tunnelvisie. Een mol wil zich niet op de vlakte houden. Een mol molt. Vooral in aflevering 1. Bovendien zat Frits in het groepje op de brug. De ideale plek voor de mol was elders en hij had daar makkelijk kunnen komen als hij had gewild.

Ja maar iedereen dacht wel dat het nooit Frits kon zijn op die brug, vanwege zijn hoogtevrees.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #35 Gepost op: 8-01-2010, 12:38:15 »
maar je verdenkt hem toch?

Met het dikgedrukte doel ik op het expres verdacht maken.

En ik heb geen tunnelvisie hoor, er zijn nog wel 2, 3 anderen die ik redelijk verdacht vind. Maar Frits blijft mijn nr. 1
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #36 Gepost op: 8-01-2010, 12:57:06 »
Ja maar iedereen dacht wel dat het nooit Frits kon zijn op die brug, vanwege zijn hoogtevrees.

dat heeft Frits natuurlijk al bij voorbaat tegen iedereen geroepen, dat hij hoogtevrees had, als hij wist dat hij de pilaar op zou moeten ::vergroot::

is de enige manier waarop ik 1 van de 4 op de pilaren zie mollen...
Keep calm and eat chocolates!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #37 Gepost op: 8-01-2010, 13:39:59 »
is de enige manier waarop ik 1 van de 4 op de pilaren zie mollen...

Je naam niet schreeuwen is ook een manier van mollen  ;) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #38 Gepost op: 8-01-2010, 13:53:26 »
Je naam niet schreeuwen is ook een manier van mollen  ;) .

Manuel, Frits en Barbara schreeuwden iig, alleen Loretta evt niet, en zij was duidelijk geen mol ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #39 Gepost op: 8-01-2010, 14:51:26 »
Wat voor tekst staat er precies in de leader net voor Frits?
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'