Auteur Topic: [Kandidaat] FRITS is de Winnaar !!  (gelezen 124590 keer)

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #60 Gepost op: 11-01-2010, 22:49:08 »
Op zoek naar de Mol ;)
Ananas

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #61 Gepost op: 11-01-2010, 22:54:50 »
Hij haalt wel de laatste 3.. Maar een Mol? nee :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2010, 18:30:14 »
Net als manuel en Tim heb ik hem op mijn reservelijst staan.

PS: trouwens, dat die personen PJ en Frits op het vligveld hebben gezien, wil nog niet zeggen dat zij daar met z'n tweeen waren. Frits en PJ zijn alleen herkend; het is dus heel goed mogelijk dat er anderen aanwezig waren die niet herkend werden. Ik zou ook niet zomaar iedereen hebben herkend...
Ich bin ein Bärliner!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2010, 21:24:45 »
Lijkt of ie erg goed zijn best doet, maar er is uiteindelijk niets verdiend; de held is de mol.

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2010, 21:32:14 »
Ik verdenk hem niet zo, maar zjn taktiek was inderdaad wel erg mols. De held maar zonder geld, dat hebben we eerder gezien bij mollen ;)

Hoe dan ook is dit programma echt goed voor zijn imago :D Als mensen Frits na dit programma nog saai en stijf vinden, weet ik het ook niet meer!
« Laatst bewerkt op: 14-01-2010, 21:54:21 door annebeth »

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2010, 21:49:28 »
Ik vond zijn gedrag ook behoorlijk Mol-achtig. De manier waarop hij zijn mislukking probeerde goed te praten - de omstandigheden (Japanner aan de trap) en de tijdsdruk  maakten het heel moeilijk - maakt hem imo ook wat verdacht.

Offline Meriek

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Fulltime Molloot
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2010, 21:55:35 »
Ik vond het juist niet verdacht, dat hij zo dicht bij was. Als hij gewoon de andere kant op zou zijn gerend, dan denk ik dat de andere kandidaten dat ook wel geslikt zouden hebben; tenslotte hadden ze dat zelf ook gedaan. Door zo dicht bij het geld te komen, zou men hem juist van voorkennis kunnen gaan verdenken.
Het graaft en het komt van alle kanten... Rara wat is dat? Een stereomol!

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits
« Reactie #67 Gepost op: 14-01-2010, 22:25:48 »
'Ze blijken later ook bij ons in het vliegtuig te zitten.'

Ze zijn dus samen naar Nederland gegaan. Dit kan niet als Frits afvalt.

Of het was gewoon een reis van de ene bestemming in Japan naar een andere bestemming in Japan..

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #68 Gepost op: 14-01-2010, 22:30:07 »
Wel verdacht dat je precies als eerste op die rode knop drukt die zorgt dat je weet waar het geld ligt. Daarna nog klungelig die trap op en net 2 meter voor het geld afgeschoten worden.
Beetje té verdacht.
Als mol zou ik gewoon net zoals de andere kandidaten naar die draaimolen lopen en daar zoeken en dan "per ongeluk" afgeschoten worden.
Daarom schrijf ik Frits af als mol.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #69 Gepost op: 14-01-2010, 22:33:33 »
stop over DAT vliegveldmoment, t verpest mn spel!  :-X  ::niet-ok:: ikwil t gewoon niet weten... Toen Inge werd ontdekt als mol had ik ook zwaar de pest in. oftewel 10 weken speuren en hopen dat DE clou niet word gevonden... ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #70 Gepost op: 14-01-2010, 23:29:39 »
Ik hou Frits goed in de gaten.. ::vergroot::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #71 Gepost op: 15-01-2010, 18:44:52 »
Frits doet wel heel erg zijn best. Hij maant de ploeg ook aan om te gaan rennen bijv. Hij komt oprecht fanatiek over net als Erik. Daar staan geen echte mollenstreken tegenover vind ik. Als laatste man doet hij juist zijn best om het geld te vinden, maar dat mannetje stond om het hoekje bij de trap, tja dan heb je ook geen kans. Denk niet dat hij de mol is.
« Laatst bewerkt op: 17-01-2010, 16:26:54 door Lonneke14 »

Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #72 Gepost op: 15-01-2010, 23:41:19 »
Lijkt of ie erg goed zijn best doet, maar er is uiteindelijk niets verdiend; de held is de mol.
zie VOLKSHELD wikipedia je vindt de aanwijzingen uit de kokers

Offline Alico

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #73 Gepost op: 16-01-2010, 02:27:22 »
Ik denk niet dat Frits de mol is.
Hij lijkt me erg fanatiek en gedreven.
En op die trap had hij geen kans, de man stond ernaast.
Nee tot nu toe is hij niet mijn mol.... :)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #74 Gepost op: 16-01-2010, 21:48:25 »
Zou hij echt niet geweten hebben dat die man daar stond? Hij was bijna de held, tenzij hij wist dat hij het toch niet zou halen  ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Mesnal

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #75 Gepost op: 16-01-2010, 23:54:29 »
Frits bezorgde me flashbacks naar Yvonne die ook zogenaamd hard d'r best had gedaan en eveneens uitgeput terugkwam. Het is dat er regen was anders had Frits met stip op nummer 1 gestaan!

Hij heeft nu bij mij een plekje achter Sanne gekregen op de mol ranking   ::jaja::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2010, 00:00:26 »
Ik denk niet dat Frits de mol is.
Hij lijkt me erg fanatiek en gedreven.
En op die trap had hij geen kans, de man stond ernaast.
Nee tot nu toe is hij niet mijn mol.... :)

Dat die Japanner net daar stond maakt die situatie juist extra verdacht. Zo komt Frits inderdaad over als de fanatieke kandidaat terwijl het in wezen een perfecte Molactie kan zijn. Hij heeft ook zo'n onschuldig gezicht en lijkt wel de ideale schoonzoon: heel geschikt voor de rol van saboteur! ;D Hij staat in mijn top drie van de Molverdachten (na Sanne en Arjen).

Offline brad

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2010, 01:00:25 »
Dat die Japanner net daar stond maakt die situatie juist extra verdacht. Zo komt Frits inderdaad over als de fanatieke kandidaat terwijl het in wezen een perfecte Molactie kan zijn. Hij heeft ook zo'n onschuldig gezicht en lijkt wel de ideale schoonzoon: heel geschikt voor de rol van saboteur! ;D Hij staat in mijn top drie van de Molverdachten (na Sanne en Arjen).

Volgens mij ook de perfercte molactie. Er gebeuren teveel 'toevalligheden' die je alleen kunt weten en regiseren als je de echte mol bent.
Overigens is Arjen juist in deze opdracht voor mij als mol afgevallen. Het is niet handig om als mol je op te dringen als eerste in deze opdracht, omdat je dan de controle op het spel als mol verliest.

Offline CM

  • Forumlid
  • ...a new star born out of a dying one...
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #78 Gepost op: 17-01-2010, 12:54:26 »
Vond het best knap dat de tweede knop die Frits indrukte nét het geld toonde.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] FRITS
« Reactie #79 Gepost op: 17-01-2010, 12:58:25 »
Volgens mij ook de perfercte molactie. Er gebeuren teveel 'toevalligheden' die je alleen kunt weten en regiseren als je de echte mol bent.
Overigens is Arjen juist in deze opdracht voor mij als mol afgevallen. Het is niet handig om als mol je op te dringen als eerste in deze opdracht, omdat je dan de controle op het spel als mol verliest.
misschien dat je arjen te vroeg afschrijft, je kan als mol ook als je start makkelijk mollen, hij kan bijvoorbeeld weten dat als hij een bepaalde weg afloopt dat dan als hij al die knoppen indrukt de draaimolen wordt aangegeven, en iedereen dan zal denken dat daar geld ligt en er verschillende kandidaten daar sneuevelen omdat ze er dom genoeg heen gaan

dus hij kan de fixatie van de kandidaten beinvloeden, hetzelfde geldt voor sanne
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!