Auteur Topic: [Kandidaat] KIM is de Mol !!!  (gelezen 193299 keer)

Offline luckyluuk12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2010, 22:59:56 »
Ik vond ook dat ze op een manier molde zoals een kandidaat zou doen.
Kim is gewoon de Nadja en Anniek van deze serie.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2010, 23:16:09 »
Kennis Is Macht
Kim Is Mol :P

Ik ga haar de komende afleveringen in de gaten houden. Ze kan natuurlijk ook net zoals Anniek vorig jaar deed gaan doen waardoor ik haar ga verdenken..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #22 Gepost op: 7-01-2010, 23:19:05 »
Te opvallend aan het 'klooien', beetje irritant. Maar ja, ze molt wel....
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #23 Gepost op: 7-01-2010, 23:31:35 »
Ik vond haar ook erg verdacht. Waarom koopt ze een theepot voor zichzelf, terwijl iemand anders (Sanne?) duidelijk heeft geroepen dat zij graag thee drinkt? Vervolgens je eigen voorwerp expres niet herkennen, en om jezelf in te denken bij het meest duidelijk voorwerp (de bal van Barbara) 'voor de grap' een fout maken. Ik vind het verdacht.

Maar het spel is nog lang. ;D

Offline Nienepien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2010, 08:25:00 »
Ik denk dat het Kim is.

Opvallend was dat op het moment dat Kim aan het wachten was op het groene scherm er een fractie van een seconde 2 letters op haar voorhoofd verscheen, volgens mij een R en een K. Geen idee wat dat kan betekenen. Meteen daarna komt het groene scherm en lijkt het net of ze deze letters van haar voorhoofd veegt!!!!!!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2010, 12:44:04 »
Dat Kennis Is Macht was inderdaad wel opvallend. Misschien dat ze bij de volgende testen haar eerste zin steeds begint met de letters van haar achternaam, of ´is de mol´. Zoiets als Inge in seizoen 7.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2010, 16:49:23 »
Erg goed punt...

Al denk ik niet dat zij het niet. Minst verdachte vrouw voor mij voorlopig.
Milouska deed dat toch op een hele andere manier.. Meer op een klungelige manier, dit was meer obvious..

Zou er dan nu een keer een jaar aangebroken zijn dat de Mol de Opvallende Hulp-Mol tactiek toepast?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2010, 16:50:24 »
Had dat Kennis is Macht ook ergens gelezen. Ik ga zeker haar in de gaten houden, en haar uitspraken. :)

Supermooi, dat jullie jezelf eiglyk tegen spreken. 'ze doet té verdacht om de mol te zijn'

Is toch een mooie tactiek? EN heel veel geld uit de pot, EN iedereen denkt 'die kan de mol niet zijn'.  ???

Geen leuke taktiek naar mijn mening maar wel een goede opzich.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #28 Gepost op: 8-01-2010, 16:55:20 »
Ik heb het vermoeden dat dit dat Nadja 2 gaat worden.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #29 Gepost op: 8-01-2010, 20:22:16 »
Ik denk dat het Kim is.

Opvallend was dat op het moment dat Kim aan het wachten was op het groene scherm er een fractie van een seconde 2 letters op haar voorhoofd verscheen, volgens mij een R en een K. Geen idee wat dat kan betekenen. Meteen daarna komt het groene scherm en lijkt het net of ze deze letters van haar voorhoofd veegt!!!!!!

Heb je beeld? zou het wel eens willen zien.
Of een tijdstip waarop het verschijnt?
Stelletje molloten...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2010, 04:44:20 »
Ik kon het niet laten om de onderstaande theorie op dit rare tijdstip toch maar te plaatsen...

::vergroot::
Ik begin redelijk in een tunnel terecht te komen richting Kim. Er is mij (daardoor) iets opgevallen in aflevering 1 wat een stevige hint richting Kim zou kunnen zijn. 
Het vindt plaats tijden opdracht 2 van de eerste aflevering. Het heeft te maken met de voorwerp-foto combinaties zoals die stonden aan de start van de opdracht.

Ik doe hiervoor twee aannames:
  • De foto die in eerste instantie bij de bordjes staan zijn geplaatst door de redactie en elke foto komt één maal voor. Bij elk voorwerp staat dus een andere foto aan het begin van de opdracht.
  • De eerste vijf foto-voorwerp combinaties die wij te zien krijgen zijn nog niet veranderd door de kandidaten. Dit is het geval als de montage waarheidsgetrouw is.

De eerste vijf combinaties die wij zien zijn:
|voorwerp|start foto bij voorwerp|koper van voorwerp|tijdcode
BalHindBarbara30:37
VlindersSanneErik30:38
BoekFritsArjen31:29
TheepotKimKim31:48
Tijdschrift  BarbaraTim31:53

Als de aannames waar zijn (ze zijn volgens mij niet heel ver gezocht) en mijn observaties kloppen, dan is de foto van Kim de enige foto die vooraf bij het juiste voorwerp staat.
De fotoos van Hind, Sanne, Frits en Barbara zien we fotoos staan bij de verkeerde voorwerpen. Verder zien we de voorwerpen van Erik, Arjen, Tim en nogmaals Barbara met daarbij de verkeerde foto. Dus geen andere foto staat bij het juiste voorwerp.

Als klap op de vuurpijl zet Kim ook nog een foto van Hind bij haar theepot. Thee... t... Hind... "t" "T!" Hind -> Hint

Ik kom deze tunnel voorlopig niet meer uit.  :P
« Laatst bewerkt op: 9-01-2010, 04:46:47 door Rat »

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #31 Gepost op: 9-01-2010, 10:43:17 »
Bedankt voor 't uitzoeken!
Inderdaad een opvallend iets dat Kim's foto als enige dus wel aan 't begin goed staat.

Echter als Kim de mol is, en ze hier een hint moest achterlaten door haar foto bij de theepot te vervangen met die van hind, dan zou ze niet aan iedereen verteld hebben dat ze theedrinken zo lekker vindt. Immers haar streek valt nu bij iedereen op. Had ze haar thee-voorkeur niet verteld, dan had ze veel makkelijker en onopvallender de foto van Hind bij de Theepot kunnen plaatsen, en daarmee een verborgen Hint voor ons plaatsen.

Kortom: Je theorie zou kunnen, maar wordt mijns inziens verzwakt doordat Kim zo duidelijk aan iedereen had verteld dat ze theedrinken zo gezellig vindt.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2010, 10:46:50 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #32 Gepost op: 9-01-2010, 16:14:06 »
Ik zit in dubio hoor. Ze deed in deze aflevering erg duidelijk 'mollerig'. Dit zorgt ervoor dat ik haar niet als mol ga zien ( dacht vorig jaar dat Anniek het was....) maar aan de andere kant zijn er ook aanwijzingen hier te vinden die ervoor zorgen dat ik wel weer ga denken dat ze het is.. hmmm  ??? Gelukkig zijn er nog genoeg afleveringen om goed te zoeken ::vergroot:: ;)

Ik vind d'r wel een leuke kandidaat dus hoop dat ze er lang in blijft

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #33 Gepost op: 9-01-2010, 16:14:32 »
Bedankt voor 't uitzoeken!
Inderdaad een opvallend iets dat Kim's foto als enige dus wel aan 't begin goed staat.

Echter als Kim de mol is, en ze hier een hint moest achterlaten door haar foto bij de theepot te vervangen met die van hind, dan zou ze niet aan iedereen verteld hebben dat ze theedrinken zo lekker vindt. Immers haar streek valt nu bij iedereen op. Had ze haar thee-voorkeur niet verteld, dan had ze veel makkelijker en onopvallender de foto van Hind bij de Theepot kunnen plaatsen, en daarmee een verborgen Hint voor ons plaatsen.

Kortom: Je theorie zou kunnen, maar wordt mijns inziens verzwakt doordat Kim zo duidelijk aan iedereen had verteld dat ze theedrinken zo gezellig vindt.
Maar het is natuurlijk uberhaupt raar dat ze dat gedaan heeft... Iedereen het vertellen en vervolgens obvious klooien.

Ik denk wel dat dit een hint is, echter ondanks dat Kim zelf een rol heeft gespeeld in het geven van de hint hoeft ze toch niet per se mol te zijn. ("Niets is wat het lijkt.") We zouden ook wel eens opnieuw met hulpmollen te maken kunnen hebben dit seizoen. Ik zal later een uitgebreidere post maken waarbij ik heel veel kleine dingetjes erbij ga halen die zouden kunnen duiden op hulpmollen.

Toch houdt ik Kim nog even aan als mol.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #34 Gepost op: 9-01-2010, 20:42:29 »
LOL... net even de molmail filmpjes (op youtube) nog eens bekenken en iedere kandidaat heeft een vol glas water voor zich staan, behalve Kim, die heeft een halve kop thee. (en Barbara heeft niks.)
Zoek er niks achter, maar is wel grappig.

Wat daarbij wel opvalt is dat haar glas als enige leger lijkt te worden in de loop van de tijd... droge mond? zenuwachtig? iets te verbergen?

 :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #35 Gepost op: 9-01-2010, 21:17:17 »
Ondanks dat ik niet zo van de vergezochte hints ben, toch even iets opvallends.



Dit plaatje staat bij het dagboek van Loretta, Kim zit daar achter wel erg geniepig te kijken. Als er bij het volgende dagboek iemand anders achter de afvaller zit is het niets, dus maar even checken volgende week.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2010, 10:26:48 »
Laura, volgens mij kijkt ze gewoon een beetje moeilijk door de zon.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2010, 11:10:47 »
Laura, volgens mij kijkt ze gewoon een beetje moeilijk door de zon.

Ja, maar ik bedoelde meer dat zij achter de afvaller zit. Waarschijnlijk gewoon toeval maar dat blijkt dan wel bij het dagboek van de volgende afvaller.

Offline Pete

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2010, 12:28:46 »
Een soortgelijke theorie hoorde ik ook al over de persoon links en rechts van de afvaller. Zo kunnen we wel aan de gang blijven. Er zullen vast wel meer kandidaten zijn die meerdere keren op dezelfde plek zitten ten opzichte van de afvaller.
Talk is cheap, but it ain't free

Offline Molz0r

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Kim
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2010, 20:09:10 »
Ik hoop dat kim er snel uitvliegt, wat een iritant mens is dat zeg.. hihi leuk toch beetje fuckken hihihihi, hou toch op man..