Auteur Topic: Vragen over WieIsDeMol.com  (gelezen 52923 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #60 Gepost op: 6-12-2010, 22:45:50 »
dat kan toch gewoon op uitzending gemist
::ohno:: ik zie hem niet
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #61 Gepost op: 6-12-2010, 22:47:30 »
Het staat er echt op hoor, gewoon naar WIDM gaan, "Meer afleveringen" kiezen en je kunt terug tot 2005.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #62 Gepost op: 6-12-2010, 22:48:29 »
Tenzij je ervoor gekozen hebt dat je naar de nieuwe site doorgelinkt wordt, want op de nieuwe uitzendinggemistsite staan alleen de programma's vanaf 1 juli 2010
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #63 Gepost op: 6-12-2010, 22:49:13 »
::ohno:: ik zie hem niet
ik heb oude site gekozen en daar staat hij tussen

alstu:
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #64 Gepost op: 6-12-2010, 22:51:49 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #65 Gepost op: 8-12-2010, 16:02:16 »
Is er al een widm 2011 board op komst? Het duurt nog geen maand voordat het spektakel weer is begonnen en nu beginnen er allemaal 2010 en 2011 posts door elkaar te lopen, hetgeen de nodige verwarring met zich meebrengt.
The British are not impressed.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #66 Gepost op: 8-12-2010, 16:15:01 »
Is er al een widm 2011 board op komst? Het duurt nog geen maand voordat het spektakel weer is begonnen en nu beginnen er allemaal 2010 en 2011 posts door elkaar te lopen, hetgeen de nodige verwarring met zich meebrengt.

Achter de schermen wordt er hard gewerkt ::jaja::...en alles zal op tijd af komen net als andere jaren ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #67 Gepost op: 8-12-2010, 16:17:39 »
Achter de schermen wordt er hard gewerkt ::jaja::...en alles zal op tijd af komen net als andere jaren ;)
Ofwel in Sui Afrikoans:

Alles sal reg kom

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #68 Gepost op: 27-12-2010, 20:01:08 »
He! De twitter feed doet het weer. Goed werk! Of deed 'ie het al langer weer en heb ik er overheen gekeken?

Dit is voor het eerst dat ik de twitterfeed in actie zie: Lijkt me echt super handig tijdens het seizoen, alle tweets zo overzichtelijk bij elkaar.

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #69 Gepost op: 27-12-2010, 20:41:43 »
He! De twitter feed doet het weer. Goed werk! Of deed 'ie het al langer weer en heb ik er overheen gekeken?

Dit is voor het eerst dat ik de twitterfeed in actie zie: Lijkt me echt super handig tijdens het seizoen, alle tweets zo overzichtelijk bij elkaar.

 ::ok:: ::ok:: ::ok::

De twitter feed doet het sinds vandaag weer. In september stopte Twitter met de oude manier om bij de tweets te komen en daarom deden de feeds het niet meer. Ik heb de boel veranderd en vandaar dat de feeds (RealityNet heeft bv zijn eigen feed) het nu weer doen.

Er is nog een klein dingetje dat ik moet aanpassen. De speciale tekens zoals bv é enz. worden niet goed weergegeven, maar dat komt ook nog wel goed.

Iig goed dat het gewaardeerd wordt. ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #70 Gepost op: 28-12-2010, 10:11:20 »
Over die feed: zelf kan ik er niet echt naar kijken omdat ik meteen naar het einde van de discussie scroll. Dus de feed staat helemaal bovenaan, ik scroll naar onderen en er is rechts een groot gat. Misschien kan je maken dat het tweetblokje meescrolt:
<div style="margin-left:10px;width:195px;position:fixed;bottom:10px"> in plaats van
<div style="margin-top:35px;margin-left:10px;width:195px;"> ofzo...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #71 Gepost op: 28-12-2010, 11:34:30 »
Over die feed: zelf kan ik er niet echt naar kijken omdat ik meteen naar het einde van de discussie scroll. Dus de feed staat helemaal bovenaan, ik scroll naar onderen en er is rechts een groot gat. Misschien kan je maken dat het tweetblokje meescrolt:
<div style="margin-left:10px;width:195px;position:fixed;bottom:10px"> in plaats van
<div style="margin-top:35px;margin-left:10px;width:195px;"> ofzo...

Je bedoelt dat het blokje mee naar onder scrolt en dus steeds in beeld blijft rechts als je het board naar beneden scrolt?  ???

Qua layout van het forum heb ik niet zoveel keuze waar ik het twitterblokje kan plaatsen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van dingen die in beeld mee blijven scrollen. Ik neem aan als je naar de top van het board scrollt het blokje in beeld is en dat je binnen het blokje kan scrollen en dus alle tweets kan lezen?
Geniet nooit met mate...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #72 Gepost op: 28-12-2010, 13:08:51 »
Je bedoelt dat het blokje mee naar onder scrolt en dus steeds in beeld blijft rechts als je het board naar beneden scrolt?  ???

Qua layout van het forum heb ik niet zoveel keuze waar ik het twitterblokje kan plaatsen.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van dingen die in beeld mee blijven scrollen. Ik neem aan als je naar de top van het board scrollt het blokje in beeld is en dat je binnen het blokje kan scrollen en dus alle tweets kan lezen?

Opzich bedoel ik dat, want meestal is een pagina best lang. Ik vind het juist fijn als de tweets meescrollen, maar misschien kan daar ook een knopje voor komen. Want ik gebruik altijd de knop dat je meteen naar het laatste bericht gaat, en dan zie ik het bijna niet... 
Dit is een voorbeeld: http://cross-browser.com/x/examples/floater_limited.html. Dan scrolt 'ie rustig mee.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #73 Gepost op: 28-12-2010, 21:32:22 »
Opzich bedoel ik dat, want meestal is een pagina best lang. Ik vind het juist fijn als de tweets meescrollen, maar misschien kan daar ook een knopje voor komen. Want ik gebruik altijd de knop dat je meteen naar het laatste bericht gaat, en dan zie ik het bijna niet... 
Dit is een voorbeeld: http://cross-browser.com/x/examples/floater_limited.html. Dan scrolt 'ie rustig mee.

Ik zal er eens naar kijken, maar kan je niks beloven. Nogmaals ik ben niet zo van automatisch meebewegende dingen. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #74 Gepost op: 29-12-2010, 20:42:13 »
Ik zal er eens naar kijken, maar kan je niks beloven. Nogmaals ik ben niet zo van automatisch meebewegende dingen. ;D

Ik ook niet ::ohno::
2024: wie is de Mol?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #75 Gepost op: 29-12-2010, 20:44:36 »
dan moet ik dat twitterbalkje maar weer gaan inschakelen, top gedaan test ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Davidseizoen

  • Forumlid
Re: Vragen over WieIsDeMol.com
« Reactie #76 Gepost op: 2-02-2021, 16:01:45 »
kan je ook op deze site je eigen test maken?