Auteur Topic: MolFanDag 2010  (gelezen 332120 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #240 Gepost op: 24-02-2010, 20:39:26 »
Ach Vera, als we er niet in komen regelen we wel een paar stoere RN-mannen die ons naar binnen loodsen. ;)

Mogen ze wel eerst even gaan bodybuilden :P

Wat dacht je van Pieter Jan en Anton? ;) Dan komen we gegarandeerd binnen!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #241 Gepost op: 24-02-2010, 20:41:47 »
Mogen ze wel eerst even gaan bodybuilden :P

Wat dacht je van Pieter Jan en Anton? ;) Dan komen we gegarandeerd binnen!

Tuurlijk, neem jij PJ z'n jas, dan neem ik die van Anton.  :P
« Laatst bewerkt op: 24-02-2010, 20:43:27 door Lautjuh »

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #242 Gepost op: 24-02-2010, 20:54:06 »
hoe lang duurt het voordat je een bevestiging krijgt van inschrijving voor de fandag dan?? nu heb ik me ingeschreven en krijg ik geen reactie erop.....dan lijkt het alsof het mislukt is.....niet egt handig zo...
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #243 Gepost op: 24-02-2010, 21:31:16 »
Dat is idd een veel geuitte klacht. Al sinds vorig jaar. Helaas heeft de AVRO in deze kwestie niet naar ons geluisterd.
The British are not impressed.

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #244 Gepost op: 24-02-2010, 21:47:42 »
- puntje dus voor de AVRO
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #245 Gepost op: 24-02-2010, 21:49:40 »
Ik snap het probleem nog steeds niet (vorig jaar verbaasde ik me ook al over de negatieve reacties hier).
Als je je gegevens goed invult, niet lukraak op verzenden drukt, en vervolgens een 'bedankt voor je aanmelding' scherm krijgt, is het toch goed?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #246 Gepost op: 24-02-2010, 22:07:42 »
Blijkbaar niet dus, hoe ging dat bij Rat vorig jaar?

Bovendien, waarom kan de AVRO niet gewoon een mailtje sturen? Kost het ze 10 euro per verzonden e-mail of zo? In elke zichzelf respecterende webtaal zit wel een mail() commando, het is toch niet zo'n enorme moeite om dat gewoon te programmeren? Iedereen blij en geen stress.
« Laatst bewerkt op: 24-02-2010, 22:11:00 door Daedalus »
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #247 Gepost op: 24-02-2010, 22:10:11 »
Blijkbaar niet dus, hoe ging dat bij Rat vorig jaar?

Da's 1 op de 600.  :-\\

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #248 Gepost op: 24-02-2010, 22:16:26 »
Ik snap het probleem nog steeds niet (vorig jaar verbaasde ik me ook al over de negatieve reacties hier).
Als je je gegevens goed invult, niet lukraak op verzenden drukt, en vervolgens een 'bedankt voor je aanmelding' scherm krijgt, is het toch goed?
Blijkbaar niet dus, hoe ging dat bij Rat vorig jaar?
Ik wou al gaan reageren en heb net even het Molfandag topic van vorig jaar opgezocht, helaas had ik toen geen "yeah, ingeschreven"-post gemaakt en gaat mijn eerste post pas over het niet krijgen van een bevestigingsmail op het moment dat de rest het wel had gekregen...
Ik heb geen bevestiging binnen.  :-\\

Heeft iedereen hem?
Ik had me meteen de eerste dag opgegeven. Ik had " gebruikt in mijn naamvak, zou dat me de das omgedaan hebben?

 ???
In mijn herinnering zit ook nog altijd de beleving dat ik het heb gedaan en zo 'n scherm heb gezien. Ik ben pas ernstig gaan twijfelen toen bleek dat ik geen mailtje kreeg.

Naast mij weet ik trouwens van niemand anders dat het fout niet goed is gegaan.

Is trouwens super dom dat ik nu weer " heb gebruikt, omdat blijkbaar mijn eerste gedachte toen was dat het daar aan lag. Dat is echt te stom voor woorden. Idioot.  ::schaam::
« Laatst bewerkt op: 24-02-2010, 22:18:48 door Rat »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #249 Gepost op: 24-02-2010, 22:17:18 »
Het is gewoon onhandig. En als mensen dan vragen: "Kan dat volgend jaar misschien anders?" dat gewoon keihard negeren (zelfs geen berichtje "nee, want onze firewall laat dat niet toe" bijvoorbeeld, zou al genoeg zijn, dan weet je tenminste wat het probleem is) is op zijn zachtst gezegd niet sjiek.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #250 Gepost op: 24-02-2010, 22:21:22 »
Het is gewoon onhandig. En als mensen dan vragen: "Kan dat volgend jaar misschien anders?" dat gewoon keihard negeren (zelfs geen berichtje "nee, want onze firewall laat dat niet toe" bijvoorbeeld, zou al genoeg zijn, dan weet je tenminste wat het probleem is) is op zijn zachtst gezegd niet sjiek.

Aan wie is dat gevraagd?
Rat, kwam je ook echt niet naar binnen dan ???

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #251 Gepost op: 24-02-2010, 22:22:00 »
Is trouwens super dom dat ik nu weer " heb gebruikt, omdat blijkbaar mijn eerste gedachte toen was dat het daar aan lag. Dat is echt te stom voor woorden. Idioot.  ::schaam::
Dat moet geen probleem zijn waar jij als gebruiker mee te maken krijgt. Als hun software geprogrammeerd is door een n00b die quotes blijkbaar gewoon direct in de database knalt, zonder te escapen, is dat hun probleem en moeten ze een betere programmeur aannemen. Eentje die wel weet hoe je form data moet verwerken.
The British are not impressed.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #252 Gepost op: 24-02-2010, 22:23:16 »
Ik snap het probleem nog steeds niet (vorig jaar verbaasde ik me ook al over de negatieve reacties hier).
Als je je gegevens goed invult, niet lukraak op verzenden drukt, en vervolgens een 'bedankt voor je aanmelding' scherm krijgt, is het toch goed?

helemaal mee eens ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #253 Gepost op: 24-02-2010, 22:23:51 »
Aan wie is dat gevraagd?
Ja, aan wie moet je dat vragen? Ze zetten er geen naam bij. Daarom doen we het maar publiekelijk op het (dit) forum. Maar als je wilt, zullen we ze wel bestoken met mails.
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #254 Gepost op: 24-02-2010, 22:27:08 »
Ja, aan wie moet je dat vragen? Ze zetten er geen naam bij. Daarom doen we het maar publiekelijk op het (dit) forum. Maar als je wilt, zullen we ze wel bestoken met mails.

Van mij hoef je niemand te bestoken hoor, ik vind het namelijk geen probleem. En hoe kun je nu zeggen dat ze je negeren, terwijl je niemand iets gezegd hebt? Die lui lezen hier echt niet mee hoor, die zijn gewoon van de ICT afdeling ofzo.


Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #255 Gepost op: 24-02-2010, 22:29:38 »
Aan wie is dat gevraagd?
Rat, kwam je ook echt niet naar binnen dan ???
Erik TKS had nog een extra inschrijving waarvan ik gebruik mocht maken. ::ok:: Ik heb niks gemist.

(Ik heb een enorm deja-vu gevoel op dit moment. Had ik dit net niet ook ergens anders geschreven. :P)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #256 Gepost op: 24-02-2010, 22:36:34 »
Dat moet geen probleem zijn waar jij als gebruiker mee te maken krijgt. Als hun software geprogrammeerd is door een n00b die quotes blijkbaar gewoon direct in de database knalt, zonder te escapen, is dat hun probleem en moeten ze een betere programmeur aannemen. Eentje die wel weet hoe je form data moet verwerken.
Zie:

(rollover: Her daughter is named Help I'm trapped in a driver's license factory.)
The British are not impressed.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #257 Gepost op: 24-02-2010, 22:37:35 »
Zie:

(rollover: Her daughter is named Help I'm trapped in a driver's license factory.)
:o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #258 Gepost op: 25-02-2010, 00:51:57 »
ik vind dat de avro of wie dan ook best, de mensen die graag naar de fandag willen, een bevestigingsmail mag sturen....Wel zo netjes..
Als ze alles zo goed willen regelen dan moeten ze dit ook goed kunnen doen lijkt me....en een bevestigingsmail sturen kost je egt geen 2 uur en 50 euro per keer lijkt me....
en dan heeft iedereen ook zekerheid!
maar ja dat zal wel weer teveel gevraagd zijn....
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: MolFanDag 2010
« Reactie #259 Gepost op: 25-02-2010, 08:30:21 »
ik vind dat de avro of wie dan ook best, de mensen die graag naar de fandag willen, een bevestigingsmail mag sturen....Wel zo netjes..
Als ze alles zo goed willen regelen dan moeten ze dit ook goed kunnen doen lijkt me....en een bevestigingsmail sturen kost je egt geen 2 uur en 50 euro per keer lijkt me....
en dan heeft iedereen ook zekerheid!
maar ja dat zal wel weer teveel gevraagd zijn....

Die bevestigingsmail komt nog wel rickje20...alleen niet meteen, maar na een week ofzo. Dat is wat iedereen irritant vindt.
Tell me what your telescope says