Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 89475 keer)

Offline Bigmole

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #260 Gepost op: 4-03-2010, 19:50:46 »

Offline S-type

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #261 Gepost op: 13-03-2010, 13:12:23 »
En weer iemand die pontificaal make-up op zit te doen in beeld... (Sanne 2: 18)
Ik kan sowieso 3 afleveringen herinneren waar dat het geval is.
Zijn er nog meer mensen die dit opvallen?

Alvering 8:
19:37
 Ja hoor! Alweer!! Kan toch geen toeval zijn??

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #262 Gepost op: 18-03-2010, 10:08:05 »
Bij de executie ontbreekt het "mol-logo" op de laptop, welke we in alle andere executies wel zien... Sterkt mijn gedachte meer dat er niemand zou vertrekken hier...
Weet je het niet, antraciet

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 6
« Reactie #263 Gepost op: 25-03-2010, 11:00:44 »
Net de executie van deze aflevering toevallig nog eens gezien (was een video aan het bekijken, was net gedaan wanneer opeens het laatste stuk van aflevering 6 voorbij komt, was dus overgenomen). Het viel me daar nu bij op dat Kim echt raar doet! Let op haar gezichtsuitdrukkingen. Het lijkt net alsof ze meer weet. En als ze allemaal opstaan weer dat typische valse mol-lachje erachteraan.

Het feit ook dat ze hier al Sanne noemt als Molverdachte, kan erop wijzen dat ze inspeelt op de vermoedens van de andere kandidaten, en nu ook kijkers. Sanne was voor velen al verdacht, en de Mol pikt er als hoofdverdachte meestal al vroeg iemand uit die én tot de finale raakt en tevens ook iemand die tot één van de meest verdachte personen behoort. Ze heeft volgens mij een beetje gebouwd op Sanne als Molverdachte zodat ze die aan het eind van de rit ook kan noemen. Sanne en Frits, aan hun uitleg te horen zitten hier beiden op Kim als hoofdverdachte. Is dus interessant om te weten gezien ze nu beiden in de finale staan.
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 11:16:15 door feniks »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #264 Gepost op: 25-03-2010, 11:02:45 »
Executie is in scene gezet, Kim heeft de test gemanipuleerd althans het slechtste gemaakt. Als mol wist ze van het afkopen, vandaar dat iedereen doorging deze aflevering en Arjen overtuigd was dat Erik de mol was. Kim geeft Arjen met vrijstellingopdracht nog een kans...
Weet je het niet, antraciet

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 6
« Reactie #265 Gepost op: 25-03-2010, 16:46:18 »
Executie is in scene gezet, Kim heeft de test gemanipuleerd althans het slechtste gemaakt. Als mol wist ze van het afkopen, vandaar dat iedereen doorging deze aflevering en Arjen overtuigd was dat Erik de mol was. Kim geeft Arjen met vrijstellingopdracht nog een kans...

Maar wat als Arjen en Sanne op Erik hadden gezeten en allebei hun scherm wilden zien. Dan had ze ze allebei een kans moeten geven.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...