Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 53943 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #40 Gepost op: 14-02-2010, 13:39:00 »
Voor Limone ten tijde van seizoen 9 kon dat er maar 1 zijn  ;)

En dat was? :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #41 Gepost op: 14-02-2010, 13:44:49 »
Kijk in het 2009 forum, zoek naar Limones berichten, en je komt er snel achter........

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #42 Gepost op: 14-02-2010, 13:55:33 »
Serie 4 vond ik eerlijk gezegd wel goed, zeker op hints-gebied. Daar was de redactie echt goed bezig geweest. En met die foto's in die kokers enzo..Elise was een goede mol ook!

Vanuit dat oogpunt vond ik alle BNer series niet zo leuk meer.

In Serie 5 ontplofte het forum echt en de hints die wij op het forum verzonnen hadden bij Marc Marie waren echt een stuk beter dan die 2 a 3 verstopte hintjes voor Yvon. Wel was deze serie het grappigst en deze dvds laat ik ook het snelst zien aan mensen die het programma niet kennen.

Serie 3 was het best, dankzij George.

Serie 9 met Jon heb ik nauwlijks gevolgd en de finale niet eens gezien.


Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #43 Gepost op: 14-02-2010, 15:28:27 »
Kijk in het 2009 forum, zoek naar Limones berichten, en je komt er snel achter........

Typ maximaal 10 letters en ik kom er nog veel sneller achter.....
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #44 Gepost op: 15-02-2010, 18:48:26 »
En dat was? :o

Voordat je het hele forum afspeurt naar die ene kandidaat: het was... zucht... Sebastiaan Labrie  ::love:: (maar ook de andere kandi's waren leuk hoor ;))
I got that tunnel vision going through my  head

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2010, 19:58:04 »
Nou ja zeg, wat is dit nu voor topic? Gaan we ineens Wie is de mol afkraken? De makers doen elk jaar hun best, hoor. Dan gaan we toch geen verkiezing houden wat het slechtse mol-seizoen was?  ???  >:( 
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #46 Gepost op: 15-02-2010, 20:04:02 »
Geen enkel seizoen was slecht ::ohno:: maar het gaat ook om het minst leuke seizoen!
Tell me what your telescope says

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #47 Gepost op: 15-02-2010, 20:13:12 »
Inge Ipenburg was wat mij betreft de slechtste mol ooit, waardoor die serie in mijn ogen ook de slechtste ooit was.
Over dit jaar kan ik overigens sowieso pas oordelen als het voorbij is en we hebben kunnen zien wat de mol heeft gedaan.

Nou ja zeg, wat is dit nu voor topic? Gaan we ineens Wie is de mol afkraken? De makers doen elk jaar hun best, hoor. Dan gaan we toch geen verkiezing houden wat het slechtse mol-seizoen was?  ???  >:( 
Vind jij dat mensen die WIDM kijken totaal niet meer kritisch mogen zijn? ??? Moet iedereen dan werkelijk iedere serie, iedere kandidaat en iedere mol 'de beste ooit' vinden? :-\\
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #48 Gepost op: 15-02-2010, 20:17:43 »
Nee, want dat zeg ik ook niet.
Het gaat erom dat dit topic kennelijk gewijd wordt aan de minst leuke dingen uit de afgelopen series. Wat hebben we daar aan. Dat Inge en Milouska niet zulke leuke mollen zijn, daar kan de productie weinig mee, en toekomstige mollen ook. Hier komt zo'n negatief sfeertje van. En: wat voegt het toe?  :-X
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #49 Gepost op: 15-02-2010, 21:24:30 »
Net zoveel als het omgekeerde ("Wat is de leukste serie ooit?"). Zo'n verkiezing is altijd wel aardig, gewoon om de mening van forummers te peilen. En het kan leuk zijn erover te discussieren.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #50 Gepost op: 17-02-2010, 09:19:02 »
Hoe kan deze serie al stemmen hebben terwijl het nog niet eens is afgelopen  ::oink::
Weet je het niet, antraciet

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #51 Gepost op: 17-02-2010, 16:35:27 »
Ik wil toch even zeggen dat dit seizoen best leuk is maar ik vind hem persoonlijk minder dan vorig seizoen en vooral minder dan seizoen 8.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #52 Gepost op: 17-02-2010, 17:30:14 »
Ik ben gegaan voor Australië-Bali... Al was het moeilijk om echt de minste te kiezen... Ik zeg maar, het was de minst goede!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #53 Gepost op: 17-02-2010, 18:47:17 »
Seizoen 7.  Vanaf aflevering 3 al 100% zeker weten wie de mol is, is lang zo leuk niet. (en dat was nog niet eens door de gebarentaalhint, maar door de abseilopdracht waarin Inge zichzelf volledig verraadde)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #54 Gepost op: 19-02-2010, 16:34:53 »
Ik vind het apart dat mensen vaak een seizoen nemen waarin ze snel de juiste mol hadden ... ik had vrij snel Deborah, Elise en Milouska ontmaskerd, maar toch staan deze seizoenen best hoog op mijn lijst. :)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #55 Gepost op: 19-02-2010, 16:41:40 »
Dennis had ik al in de smiezen tijdens de eerste opdracht met de fietsen en berg klimmen. Toch is Dennis tot op heden 1 van mijn favoriete mollen en behoort seizoen 8 tot de favoriete series.

Seizoen 7 was anders. Zat wel al vrij vroeg in de tunnel van Inge, maar ze kon zo weinig mollen. Het meeste werd al gemold door madam Huppel, waardoor voor de mol niet veel overbleef om te mollen. Dankzij madam Huppel behoort seizoen 7 naar mijn mening dan ook tot de mindere seizoenen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #56 Gepost op: 19-02-2010, 16:44:53 »
Citaat
Seizoen 7 was anders. Zat wel al vrij vroeg in de tunnel van Inge, maar ze kon zo weinig mollen. Het meeste werd al gemold door madam Huppel, waardoor voor de mol niet veel overbleef om te mollen. Dankzij madam Huppel behoort seizoen 7 naar mijn mening dan ook tot de mindere seizoenen.

Ben ik met je eens. Een seizoen wordt voor mij niet minder als ik de mol vroeg heb, want er valt altijd ook nog wat te zeggen voor de andere kandidaten. Maar dat was hier door de gevonden handenhint helemaal niet van toepassing. En wat mij betreft knippen ze ms. Hupscher er helemaal uit als 'ie ooit op dvd uitkomt.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #57 Gepost op: 19-02-2010, 17:57:41 »
Wat kunnen meningen toch verschillen. Ik vond Nadja absolute top! Echt super zoals ze bijv. die dolhofopdracht al op seconde 1 totaal verknalde.... durf dat maar eens als kandidaat! En Inge acteerde geweldig op die hoge torenflat, met tranen bij Karel, dus niet alleen temidden van kandidaten mol spelen maar ook bij de presentator in rol blijven... en zo goed  ::bravo::!!!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #58 Gepost op: 1-03-2010, 21:05:20 »
Ik ben nu bijna klaar met het terugkijken van serie 4, en begrijp nu beter waarom die serie niet goed is blijven hangen.

De serie speelt zich af in de sneeuw en dat stemt minder vrolijk dan een serie in de zon. De meeste opdrachten zijn vrij eenvoudig van opzet, en spelen zich af in de natuur. Hierdoor zie je weinig van de cultuur en de mensen daar. Het mysterie ontbreekt een beetje, ondanks bv de audiohint en de filmpjes van Angela aan de mol, die wel leuk bedacht zijn. Het puzzelgehalte is ook vrij laag.
Er zitten geen zeer uitgesproken types tussen, en de groep heeft vooral in het begin vaak conflicten. Ook niet echt gezellig om naar te kijken.
Ten slotte vind ik dat de mol soms wel erg opzichtig molt, maar daar let je natuurlijk extra op als je terugkijkt en misschien vond ik dat toendertijd wel helemaal niet.
Desondanks een mooie serie, misschien juist door het grauwe!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #59 Gepost op: 1-03-2010, 21:07:48 »
De serie heeft geen prettige achtergrond, een doorzichtige mol, veel conflicten, weinig spanning en makkelijke opdrachten.

Máááááár hij is wel leuk hoor.
 ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...