Poll

Wat is het minst leuke seizoen?

Serie 1 - Australië
Serie 2 - Schotland
Serie 3 - Portugal
Serie 4 - Canada
Serie 5 - Australië/Bali
Serie 6 - Argentinië
Serie 7 - Thailand
Serie 8 - Mexico
Serie 9 - Noord-Ierland/Jordanië
Serie 10 - Japan

Auteur Topic: Minst leuke seizoen  (gelezen 54361 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #60 Gepost op: 1-03-2010, 21:43:53 »
Serie 4 was best leuk! Ik vond alleen de mol wat minder, maar dat is mijn persoonlijke mening. De rest was genieten hoor!
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #61 Gepost op: 1-03-2010, 21:47:09 »
Serie 4 was best leuk! Ik vond alleen de mol wat minder, maar dat is mijn persoonlijke mening. De rest was genieten hoor!

Ik vind de serie ook leuk! Ik zei: waarom ik denk dat 'ie niet goed is blijven hangen.  ;)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #62 Gepost op: 1-03-2010, 21:52:42 »
Ik vind de serie ook leuk! Ik zei: waarom ik denk dat 'ie niet goed is blijven hangen.  ;)

Maar je noemde allemaal negatieve dingen op. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #63 Gepost op: 1-03-2010, 22:06:10 »
Waarom scoort seizoen 9 zo slecht?  :-\\ Een verrassende wending van Noord-Ierland naar Jordanië, leuke kandidaten, grappige mol. leuk seizoen naar mijn mening  ::ok:: 
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #64 Gepost op: 1-03-2010, 22:32:55 »
Waarom scoort seizoen 9 zo slecht?  :-\\ Een verrassende wending van Noord-Ierland naar Jordanië, leuke kandidaten, grappige mol. leuk seizoen naar mijn mening  ::ok:: 

Ja vind ik idd nou ook.. Bedoel oke niet de allerbeste mol.. maar wel zonder voorbereiding! En idd een leuke groep en leuke kandidaten!  ::jaja::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #65 Gepost op: 2-03-2010, 08:35:02 »
Het zal er wel aan liggen wat men in een (goede) mol ziet... De omgeving was prachtig, de groep was erg leuk, maar de mol op zich niet (en Anniek vond ik ook te passief als finalekandidaat). Ik denk dat Jon beter het spel als kandidaat had kunnen spelen, wat hij als mol ook vaak genoeg deed. Ik weet het niet precies, maar volgens mij heeft hij van alle kandidaat wel opvallend veel geld verdient. Persoonlijk hou ik van iets meer uitgesproken kandidaten/mollen.
Weet je het niet, antraciet

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #66 Gepost op: 2-03-2010, 09:31:23 »
Ja vind ik idd nou ook.. Bedoel oke niet de allerbeste mol.. maar wel zonder voorbereiding! En idd een leuke groep en leuke kandidaten!  ::jaja::

En 1 van de leukste winnaars.. ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #67 Gepost op: 2-03-2010, 09:39:32 »
Knapste  ::bravo:: ::love::
Weet je het niet, antraciet

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #68 Gepost op: 2-03-2010, 14:42:21 »
Ik blijf er trouwens wel bij dat er geen enkel slecht seizoen is! Ieder seizoen had zijn voor- en nadelen en zijn charme's. Ik denk ook dat het bijna onmogelijk is ieder seizoen weer een betere serie te maken dan het seizoen ervoor! Gelukkig is de titel van dit topic dan ook: 'het minst leuke seizoen' en niet 'het slechtste seizoen'!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #69 Gepost op: 10-03-2010, 22:55:12 »
Ben nu serie 2 in zijn geheel aan het terugkijken, en hij is nog steeds leuk! Je kon e-mailen met de mol, heeft iemand dat ooit gedaan? Verder Cor die zo vreselijk kwaad is op de mol en echt continue in de clinch ligt met iedereen, de groep die soms echt op ontploffen staat, Dan zonder ondergoed in z'n quilt  ;)
Oh en prachtig moment: Angela komt tijdens het diner melden dat er een ingelaste executie is. Vervolgens denkt de groep dat de spelleiding ingrijpt omdat de 'balans in de groep verstoord is.' Op zulke verrassingen hadden ze blijkbaar nog niet gerekend na één seizoen WIDM!
« Laatst bewerkt op: 10-03-2010, 23:04:57 door Lautjuh »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #70 Gepost op: 11-03-2010, 08:20:51 »
Hahaha, ja inderdaad! De oudere seizoenen zijn super om terug te kijken, vooral om te vergelijken met de snelheid en kennis van nu... :D
Weet je het niet, antraciet

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #71 Gepost op: 11-03-2010, 15:19:41 »
Hahaha, ja inderdaad! De oudere seizoenen zijn super om terug te kijken, vooral om te vergelijken met de snelheid en kennis van nu... :D

Heerlijk, je ziet ook echt zoveel verschil met de nieuwste seizoenen.
De eerste seizoenen waren fysiek ook veel zwaarder, zeker in Schotland en Canada waar ze veel in de natuur opdrachten doen. Als ik in die tijd volwassen was geweest had ik me nooit opgegeven! En hoe ze als groep met elkaar omgaan, zo enorm wantrouwend, ze zitten overal bovenop. Er wordt veel minder opzichtig gemold. En de mobieltjes uit die tijd zijn ook al een bezienswaardigheid op zich, Angela sleept gewoon een complete koelkast mee  ;D

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #72 Gepost op: 11-03-2010, 15:24:55 »
Hahaha, ja dan die zak meegebrachte mobieltjes! Alsof ze net uitgevonden waren :)!! Die kasteelopdracht met aanval van militairen (Schotland) is trouwens erg gaaf!
Weet je het niet, antraciet

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #73 Gepost op: 11-03-2010, 15:51:42 »
Als ik iets moet kiezen, dan toch maar 7.
WIDM is altijd leuk, maar deze toch minder.
Stelletje molloten...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #74 Gepost op: 1-04-2010, 18:51:56 »
Zit nu weer middenin Belgie 2 en kan iedereen die 'm nooit gezien heeft zeker aanraden om te kijken. Je kunt goed zien dat wij Nederlanders inspiratie hebben geput uit de Belgische reeksen want bijna alle opdrachten zijn gekopieerd in de eerste vier Nederlandse series! (en één opdracht zelfs in de vijfde serie).

In deze serie zit ook een geweldige opdracht die nooit in de Nederlandse heeft gezeten en die we hopelijk nog eens gaan zien. Twee kandidaten verstoppen een koffer met daarin een vrijstelling en geld. De rest van de kandidaten heeft de sleutel van de koffer maar willen niet dat de anderen de vrijstelling krijgen dus moeten ze onderhandelen. Echter is er één verstopt en de ander is vermomd. Zodra ze gevonden zijn kunnen ze gaan onderhandelen. En het zit zo mooi in elkaar, want er ligt iemand de aandacht af te leiden en ze denken dat dat één van de kandidaten is. Maar het blijkt een afleider, daar wisselen ze mee van kleren en gaan dan met z'n allen op een boot, zodat de verstopte kandidaat naar de koffer kan gaan met de sleutel. Maar ze hebben een valse sleutel afgegeven en daar is de verstopte kandidaat van op de hoogte, want ze stonden te overleggen vlakbij haar verstopplek. Natuurlijk snapt de rest niet waarom zij weten van de valse sleutel. Ze komen er niet uit en de opdracht wordt gestaakt. Een dikke pluim voor degene die m'n uitleg snapt, haha!

En wat ook leuk is aan deze serie is dat de mol geheime boodschappen achterlaat, dat zouden ze in de nieuwe serie ook meer moeten doen. Hangt er 's ochtends ineens een boodschap van de mol, spannend toch?!
En wat ook leuk is dat ze de executie gewoon vanaf het bureaublad doen. Niks geen ingewikkelde programma's ;D Een een zielig momentje wanneer een kandidaat kan kiezen voor 20.000 frank en vrijwillig vertrek of gewoon meedoen met de executie. Onder druk van de groep kiest hij voor de executie en valt af. Zuur!
De verborgen aanwijzing vind ik niet echt duidelijk (heb de serie al vaker gezien dus kan er meer op letten), dus hoe je dat ooit live moet vinden is me nog steeds niet echt duidelijk.
Ook leuk dat David en Dominiek de schapenopdracht moeten doen (van John en Jantien in serie drie) en dat ze kiezen voor de pekinees! En natuurlijk de leuke Belgische quotes, "ge zijt ne foefelaarster!" en Luc die net naar huis heeft gebeld, "amai, die wijven kunnen zagen zeg!". En nu komt de kasteelopdracht die ook in onze serie twee zat, heel goed dat we die gekopieerd hebben!

Goed, tot zover mijn tussentijdse beschouwing van deze serie, meer volgt later :D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #75 Gepost op: 1-04-2010, 18:54:36 »
En dat post je onder 'minst leuke seizoen'? Volgens mij heb je het verkeerde topic! :P
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #76 Gepost op: 1-04-2010, 19:38:28 »
En dat post je onder 'minst leuke seizoen'? Volgens mij heb je het verkeerde topic! :P
Wat een smakelijk ogende avatar heb jij ineens.
The British are not impressed.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #77 Gepost op: 1-04-2010, 19:47:35 »
Vera is jarig en heeft een heerlijke appeltaart gemaakt ::bravo::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #78 Gepost op: 1-04-2010, 19:54:35 »
Zit nu weer middenin Belgie 2...

De tweede Vlaamse reeks is idd schitterend! Met voorsprong mijn favoriete seizoen ooit trouwens. ::ok:: Magnifieke mol - de beste totnogtoe imo - en een heerlijke chemie tussen de kandi's. Deze mol had overigens een geniale bliksemafleider. Ik was er volledig ingetuind. ;D Nochtans was ik zo zeker van mijn stuk... De avond voor de finale kon ik gewoon niet slapen omdat het me zo bezig hield. Nooit meer meegemaakt sindsdien.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Minst leuke seizoen
« Reactie #79 Gepost op: 1-04-2010, 19:56:44 »
De avond voor de finale kon ik gewoon niet slapen omdat het me zo bezig hield. Nooit meer meegemaakt sindsdien.

Echt niet? Dat is toch heel gewoon? Heb ik altijd... ;D
Tell me what your telescope says