Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 53445 keer)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #140 Gepost op: 17-03-2010, 09:04:44 »
Er is me iets opgevallen.. Nu dat PJ weet wie de mol is, lijkt het wel alsof hij bij Sanne steeds (naja 2x opgevallen vanaf afl 6) iets toevoegd..

PJH weet al vanaf het begin wie de mol is. Als dit een aanwijzing zou zijn dan moet zoiets in elke aflevering terug te vinden zijn...

m0ll0m

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #141 Gepost op: 17-03-2010, 10:43:12 »
PJH weet al vanaf het begin wie de mol is. Als dit een aanwijzing zou zijn dan moet zoiets in elke aflevering terug te vinden zijn...

m0ll0m

Lijkt mij juist niet elke aflevering.. Want alleen in elk gezamelijk gesprek met sanne en pj komt dit voor.. En niet elke hint hoeft elKe aflevering terug te komen.

Maargoed ht viel me op dat ie juist alleen bij sanne steeds een toevoeging geeft.
« Laatst bewerkt op: 17-03-2010, 10:48:40 door >>Tommie<< »
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #142 Gepost op: 17-03-2010, 12:49:24 »
Ik bedoelde met mijn opmerking dat PJH het niet "nu" (pas) weet, maar al de hele tijd.

En je hebt gelijk, ik bedoelde te zeggen "dan moet dat vanaf de 1e aflevering in vergelijkbare settings zo zijn". Nu heb je alleen voorbeelden uit aflevering 6 en 8. Maar zijn er ook van die voorvallen in eerdere afleveringen?

m0ll0m

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #143 Gepost op: 17-03-2010, 21:31:02 »
Er is nog geen week 9-topic maar ok...

Ik denk, dat net als vorig jaar de winna(a)r(es) in week 9 bekend zal worden gemaakt.
Dat zou betekenen dat we morgen alweer iemand af kunnen strepen :o

Ik hoop eigenlijk dat ze nog een weekje wachten, dat is leuker qua spanning en discussie op het forum ;)
Tell me what your telescope says

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Aflevering 8
« Reactie #144 Gepost op: 17-03-2010, 21:37:19 »
Weet je? Het is allemaal zo dubbel:

aan de ene kant wil ik dolgraag morgen al iemand weg kunnen strepen, maar aan de andere kant; laat ons nog maar even in spanning!  ::jaja::

nog maar 2 afleveringen :\'(

Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #145 Gepost op: 17-03-2010, 21:37:45 »
Er is nog geen week 9-topic maar ok...

Ik denk, dat net als vorig jaar de winna(a)r(es) in week 9 bekend zal worden gemaakt.
Dat zou betekenen dat we morgen alweer iemand af kunnen strepen :o

Ik hoop eigenlijk dat ze nog een weekje wachten, dat is leuker qua spanning en discussie op het forum ;)

Die gedachte had ik ook al, Echter er wordt wel de ontknoping van WIDM aangekondigd in de voorstukjes .......
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #146 Gepost op: 17-03-2010, 21:44:25 »
Er is nog geen week 9-topic maar ok...

Ik denk, dat net als vorig jaar de winna(a)r(es) in week 9 bekend zal worden gemaakt.
Dat zou betekenen dat we morgen alweer iemand af kunnen strepen :o

Ik hoop eigenlijk dat ze nog een weekje wachten, dat is leuker qua spanning en discussie op het forum ;)

Ik denk dat ze dat alleen doen als Frits gewonnen heeft en Kim of Sanne de Mol is. Het avrobode codewoord
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zou er overigens cryptisch op kunnen slaan.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #147 Gepost op: 17-03-2010, 21:47:22 »
Volgens mij was vorig jaar winnares bekend gemaakt omdat
A; Vivienne nooit de mol kon zijn (Veel te goed)
B; Jon zat volledig op Anniek en Anniek zat volledig op jon en waren allebei hoofdverdachte

Dus zal wel volgende week worden dat we weten hoe het zit.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #148 Gepost op: 17-03-2010, 21:48:43 »
Ik denk dat ze dat alleen doen als Frits gewonnen heeft en Kim of Sanne de Mol is. Het avrobode codewoord
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
zou er overigens cryptisch op kunnen slaan.
Volgens mij was vorig jaar winnares bekend gemaakt omdat
A; Vivienne nooit de mol kon zijn (Veel te goed)
B; Jon zat volledig op Anniek en Anniek zat volledig op jon en waren allebei hoofdverdachte

Dus zal wel volgende week worden dat we weten hoe het zit.

Hoop dat jullie gelijk hebben! Niks is zo erg als een onverwachte ontknoping ::niet-ok::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #149 Gepost op: 17-03-2010, 21:54:09 »
Hoop dat jullie gelijk hebben! Niks is zo erg als een onverwachte ontknoping ::niet-ok::

Serie 5 was dat he? Dat er ineens toch een ontknoping was. Eigenlijk kan niks ons nu meer echt verrassen, we hebben alle varianten wel gezien lijkt het. Gewoon een ontknoping, ineens geen ontknoping, ineens wel een ontknoping en een halve ontknoping. ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #150 Gepost op: 17-03-2010, 21:59:41 »
Serie 5 was dat he?

Jep en Afl 10 scoorde stuk minder.. Nog veel maar nam wel een HAP kijkers weg.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #151 Gepost op: 17-03-2010, 21:59:57 »
Serie 5 was dat he? Dat er ineens toch een ontknoping was. Eigenlijk kan niks ons nu meer echt verrassen, we hebben alle varianten wel gezien lijkt het. Gewoon een ontknoping, ineens geen ontknoping, ineens wel een ontknoping en een halve ontknoping. ;D
* vveerraak doet haar best om nóg een variant te verzinnen ::vergroot::

...ha...dan komt er ook in aflevering tien geen ontknoping, en wordt er gezegd: 'de mol was toch al bekend gemaakt in aflevering 3?'
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #152 Gepost op: 17-03-2010, 22:09:28 »
Of de vorm waarin de ontknoping gegoten wordt is anders. Zoals ze in serie 3 van plan waren via de parachutesprongen. Sinds die mislukking hebben ze het steeds lekker simpel gehouden wat wel prima is, al zouden ze er ook wel iets meer van mogen maken. Zoals in de Vlaamse reeksen van De Mol bijvoorbeeld, op een spannende locatie met mooie belichting.

Edit: Oh wacht even, dat was vorig jaar ook zo. Maar nog wel dat de Mol gewoon naar voren stapt. Dat zou ook anders kunnen. (Deur die opent, stoel met de Mol erin die draait, etcetera.)
« Laatst bewerkt op: 17-03-2010, 22:13:47 door Heinz »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Aflevering 8
« Reactie #153 Gepost op: 17-03-2010, 22:12:52 »
* vveerraak doet haar best om nóg een variant te verzinnen ::vergroot::

Mol wordt bekend gemaakt op de fandag? :P

Of gewoon nooit bekend gemaakt.

Pieter-Jan: "Puzzelt u gerust thuis nog een jaartje door."
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #154 Gepost op: 17-03-2010, 22:15:05 »
Of gewoon nooit bekend gemaakt.

Pieter-Jan: "Puzzelt u gerust thuis nog een jaartje door."

 ::rofl::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Aflevering 8
« Reactie #155 Gepost op: 17-03-2010, 22:22:36 »
[...]
Pieter-Jan: "Puzzelt u gerust thuis nog een jaartje door."

Blijft de Pool ook nog even spannend  ;D .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 8
« Reactie #156 Gepost op: 17-03-2010, 22:22:44 »
Volgens mij was vorig jaar winnares bekend gemaakt omdat
A; Vivienne nooit de mol kon zijn (Veel te goed)
B; Jon zat volledig op Anniek en Anniek zat volledig op jon en waren allebei hoofdverdachte

Dus zal wel volgende week worden dat we weten hoe het zit.
Zo is het dit jaar toch ook?
Frits is het niet, want die is veel te onverdacht en Sanne en Kim zijn allebei de hele serie door zeer verdacht neergezet.

* vveerraak doet haar best om nóg een variant te verzinnen ::vergroot::
"Dit kan ook anders."
The British are not impressed.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Aflevering 8
« Reactie #157 Gepost op: 17-03-2010, 22:34:51 »
Hoop ook dat ze morgen nog niet de Mol prijsgeven, heb liever nog een weekje respijt. Kunnen we onze geflipte hersenspinsels nog wat beter staven. De mijne doen er anders wel een eeuwigheid om op het forum te geraken. ::rofl:: Daarvoor is één week helaas niet genoeg, ik begin er net in te komen en nu is 't alweer bijna gedaan. Soms zou ik echt wel eens willen dat die serie wat langer duurt. Wat is het weer snel gegaan, zelfs met die drie weken pauze. Straks hebben we weer allemaal heimwee.

Mijn voorkeur gaat wel uit naar niemand bekend maken. Lekker mysterieus, alles kan nog. Alleen winnaar bekend zou ook nog mogen in het geval het Frits is, maar in geen geval de Mol. Laat die nog maar een week op zijn tanden bijten.

Of de vorm waarin de ontknoping gegoten wordt is anders. Zoals ze in serie 3 van plan waren via de parachutesprongen. Sinds die mislukking hebben ze het steeds lekker simpel gehouden wat wel prima is, al zouden ze er ook wel iets meer van mogen maken. Zoals in de Vlaamse reeksen van De Mol bijvoorbeeld, op een spannende locatie met mooie belichting.

Edit: Oh wacht even, dat was vorig jaar ook zo. Maar nog wel dat de Mol gewoon naar voren stapt. Dat zou ook anders kunnen. (Deur die opent, stoel met de Mol erin die draait, etcetera.)

Ik hoop zo hard op zo'n Vlaamse ontknoping. Was altijd spannend! In serie 2 en 3 lichtte de plaats van de winnaar op, zaten ergens in het donker verspreid van mekaar, moet zeggen, dat is me altijd bijgebleven. Alleen serie 1 weet ik niet meer zo goed. Ik herinner me alleen dat ze allemaal door een zwaar verlichte gang moesten lopen. Verder blanco?
Ik heb nooit begrepen waarom ze dat in de Nederlandse versie zo droog meedelen. Er moet toch wel een andere manier zijn?
« Laatst bewerkt op: 17-03-2010, 22:40:08 door feniks »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 8
« Reactie #158 Gepost op: 17-03-2010, 22:42:30 »
Serie 5 was dat he? Dat er ineens toch een ontknoping was. Eigenlijk kan niks ons nu meer echt verrassen, we hebben alle varianten wel gezien lijkt het. Gewoon een ontknoping, ineens geen ontknoping, ineens wel een ontknoping en een halve ontknoping. ;D
Ze kunnen ook morgen de mol bekend maken. Waarna pas in aflevering 10 bekend wordt gemaakt wie de tweestijd heeft gewonnen en dus het spel. :P

Ik verwacht het niet. Dat is volgens mij geen goeie cliffhanger voor de gemiddelde widm kijker, de kijkcijfers van aflevering tien zullen dan lager uitkomen.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Aflevering 8
« Reactie #159 Gepost op: 17-03-2010, 22:46:35 »
Wat echt heel tof zou zijn is als ze in Tokio ergens zouden taan, dan zegt PJ iets van: "En de mol is..." En dan verschijnt er op alle schermen in de nabijheid een filmpje waarin ineens keigroot Sanne in voorkomt. En dan springt Sanne natuurlijk in het rond en Kim blij met der gewonnen geld.
The British are not impressed.