Auteur Topic: Subtiele molhint in teaser ipv trailer  (gelezen 4069 keer)

Offline Apophis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Gepost op: 25-03-2010, 00:10:32 »
Op de vooravond van de ontknoping moet een mens al eens uit zijn tunnel (met Sanne als mol) durven komen en dan heb ik het heel moeilijk om deze shot van Kim in de teaser niet als een subtiele, doch (als ze de mol blijkt te zijn) logische hint te zien  ???
Terwijl van al de andere kandidaten gewoon een headshot getoond wordt, worden bij Kim ook de handen getoond waarmee ze de M van mol lijkt te vormen.
Ik ga morgen alvast vloeken als ze de mol blijkt te zijn omdat dit een hint was die ik al die tijd niet overtuigend genoeg vond...tot vanavond dan misschien  :P
Wsl met als commentaar dan nog 'jullie hadden het al kunnen weten voor de serie begon'  ;D

« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 13:10:13 door Apophis »

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #1 Gepost op: 25-03-2010, 00:13:26 »
Dit moet een vergissing zijn. Dit is duidelijk de duistere Sanne-tunnel, waar geen kat te bespeuren is. Zie jij, zie jij wat ik niet zie?

Offline ravelijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is zoals het lijkt
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2010, 11:19:04 »
Het is wel donker in die tunnel!

Offline Apophis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #3 Gepost op: 25-03-2010, 12:32:21 »
Hmmm er is duidelijk iets misgegaan...zo donker hoort de foto dus niet te zijn  :) Straks een nieuwe poging...

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #4 Gepost op: 25-03-2010, 12:43:23 »
bedoel je deze?

Bigmole postte deze al bij Kim @ 22 maart :)   

00:11 @ aflevering 1:

Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #5 Gepost op: 25-03-2010, 12:59:45 »
Ik heb zo het idee dat die eerste zwarte foto een screenshot was van Uitzending gemist. Ja, en als je DIE niet eerst stil zet voor je een screenshot maakt, dan is een zwart scherm het resultaat. Tenminste, dat is mij vaker overkomen.

Simpelweg eerst stilzetten, en daarna het screenshot maken, is de oplossing.

Offline Apophis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #6 Gepost op: 25-03-2010, 13:14:44 »
bedoel je deze?

Bigmole postte deze al bij Kim @ 22 maart :)   


Ja idd dat is em bedankt  ::jaja:: Volgende keer idd toch maar zoals hierboven beschreven proberen. Forum newbie at work here  ;) En misschien ook iets eerder op het molseizoen  ::tandpastasmiley::

Enne sorry voor de dubbele melding   ::schaam::, had nog tot en met de vorige aflevering bijgelezen en em nog nergens tegengekomen vandaar. Maar ondertussen is elke hint waarschijnlijk al blootgelegd.

En net die hanger theorie ff bijgelezen en het kan em idd ook evenzeer daar om gaan. De M gecombineerd met de hanger dan maar :)
« Laatst bewerkt op: 25-03-2010, 13:22:56 door Apophis »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Subtiele molhint in teaser ipv trailer
« Reactie #7 Gepost op: 25-03-2010, 13:17:04 »

 En misschien ook iets eerder op het molseizoen  ::tandpastasmiley::


Als het kan, nog voor de eerste aflevering is uitgezonden, scheel een hoop kijk- en zoekwerk.