Auteur Topic: [Youtube] Seizoen 8 op mijn account, seizoen 3 komt eraan!  (gelezen 3475 keer)

Offline Garbera

  • Forumlid
[Youtube] Seizoen 8 op mijn account, seizoen 3 komt eraan!
« Gepost op: 5-04-2010, 16:04:54 »
Beste molfans,

Ik heb alle seizoenen van WIDM inmiddels verzameld en ben van plan ze in één of andere vage volgorde te uploaden :P..

Seizoen 8 staat inmiddels in zijn geheel op mijn account, en seizoen 3 staat in de planning!

Trailer seizoen 3:


Voor seizoen 8, kan je kijken op mijn kanaalpagina, ga daarvoor naar http://www.youtube.com/user/Kollaart10#p/u

Mocht je nou een bepaald seizoen heel graag terug willen kijken, meld dat dan, dan kan ik kijken of ik deze eerder kan uploaden.

Groetjes!


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Youtube] Seizoen 8 op mijn account, seizoen 3 komt eraan!
« Reactie #1 Gepost op: 5-04-2010, 16:53:45 »
Wordt dat er niet heel gauw weer afgeknikkerd ivm copyright? Ik weet dat er wel WIDM-filmpjes online staan, maar dat zijn altijd maar fragmentjes...
Tell me what your telescope says

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Youtube] Seizoen 8 op mijn account, seizoen 3 komt eraan!
« Reactie #2 Gepost op: 5-04-2010, 18:18:22 »
Alle seizoenen vanaf seizoen 5 heeft geen zin,
staan allemaal gewoon op uitzendinggemist :P
Stelletje molloten...

Offline Garbera

  • Forumlid
Re: [Youtube] Seizoen 8 op mijn account, seizoen 3 komt eraan!
« Reactie #3 Gepost op: 5-04-2010, 18:42:21 »
Alle seizoenen vanaf seizoen 5 heeft geen zin,
staan allemaal gewoon op uitzendinggemist :P
Dat weet ik, maar toch vinden heel veel mensen Youtube handiger, onder andere vanwege het feit dat het dan ook via mobiele telefoons te bekijken is, en het makkelijker op andere website's geplaatst kan worden, ect.

En over het copyright, de PO is hier niet zo moeilijk in, seizoen 9 en 10 heeft iemand anders compleet geupload, en seizoen 9 staat er al een jaar op :P