Auteur Topic: Gezocht: tv-items perspresentatie WIDM seizoenen 5 en 6  (gelezen 3120 keer)

Offline molletje3

  • Forumlid
Gezocht: tv-items perspresentatie WIDM seizoenen 5 en 6
« Gepost op: 6-10-2010, 09:34:32 »
Wie kan mij helpen aan de tv-items van de perspresentatie Wie is… de mol? 2005 en 2006 (seizoenen 5 en 6)? Van de latere seizoenen heb ik ze wel allemaal bewaard en ik zou mijn collectie graag compleet hebben! De onkosten worden uiteraard vergoed!
Alvast hartelijk bedankt als iemand mij kan helpen  ::bravo::
Groetjes, Jeanine

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Gezocht: tv-items perspresentatie WIDM seizoenen 5 en 6
« Reactie #1 Gepost op: 6-10-2010, 14:50:25 »
Wie kan mij helpen aan de tv-items van de perspresentatie Wie is… de mol? 2005 en 2006 (seizoenen 5 en 6)? Van de latere seizoenen heb ik ze wel allemaal bewaard en ik zou mijn collectie graag compleet hebben! De onkosten worden uiteraard vergoed!
Alvast hartelijk bedankt als iemand mij kan helpen  ::bravo::
Groetjes, Jeanine


Je kan hier kijken bij WIDM stuff >> Archief (welk jaar je wilt) en dan WIDM in de Media. maar denk dat de meeste filmpjes die daar staan het niet meer doen.

Zou gewoon bij RTL boulevard zoeken op Wie is de mol. En dan elk video-item bekijken. (Maar bij RTL boulevard krijg je ook als je zoekt op "wie is de mol" filmpjes van o.a. Linda de MOL..)

maar er staan daar wel wat filmpjes van vorige seizoenen.  ;)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline molletje3

  • Forumlid
Re: Gezocht: tv-items perspresentatie WIDM seizoenen 5 en 6
« Reactie #2 Gepost op: 6-10-2010, 23:51:12 »
In het archief staan de items helaas niet  :\'( en het archief van RTL Boulevard gaat maar tot 3 april 2006  ???