Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850259 keer)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #300 Gepost op: 17-01-2010, 22:11:53 »
Och mensen toch het is niet nodig om elkaar af te katten vanwege verschillende meningen.
Iedereen heeft zijn of haar prioriteiten en bij de één zijn die wat "dieper" gelegen dan bij de ander ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik denk dat iedereen het heel erg verschrikkelijk vindt wat er is gebeurd in Haïti.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #301 Gepost op: 17-01-2010, 22:40:06 »
Ja natuurlijk vind ik het ook heel erg wat er gebeurt is in Haiti.
En ja, ik vind ook dat er veel geld voor hulpgoederen, eten en drinken , voor huizenbouw, etc. opgehaald moet worden.


Maar ik baal wel (misscchien wordt het nog opgeschoven naar 21 uur).
Voor de AVRO lijkt het me ook vervelend. Mocht het een week opschuiven, zit je aan het eind met een extra week. Wie weet hebben ze de MFD al gepland!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #302 Gepost op: 17-01-2010, 22:48:33 »
Wie weet hebben ze de MFD al gepland!

Dat kan idd maar die is volgens mij makkelijk verschuifbaar..
Misschien is het wel leuk dat we met z'n alle de laatste aflevering kunnen bekijken in het AKN gebouw.. Die optie was er vorig jaar ook, maar dat was verkeerd gepland.. Op een werkdag volgens mij en laat op de avond..

Misschien nu zondag middag.. Zou enorm gaaf zijn om 1 week eerder te weten wie de mol is dan heel Nederland!  :D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #303 Gepost op: 17-01-2010, 22:50:25 »
T zou wel heel jammer zijn als ie deze week niet kan doorgaan. Komt er nog een gat in het seizoen... :( T lijkt me sterkt als de de aflevering zouden skippen... Want dat haalt het hele verband van het spel uit elkaar (vooral nu het zo'n crusiale aflevering is... We merken t wel.... Een dagje opschuiven zou ik ook niet zo erg vinden eigenlijk want donderdag kan ik deze week niet kijken helaas maar vrijdag wel :D :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #304 Gepost op: 17-01-2010, 23:04:13 »
Hier een ernstig verslaafde, diep gewortelde fan van WIDM. Maar Haïti gaat voor!

Ben niet geheel objectief, sorry. Zou een aantal jaren geleden naar het land toegaan om te helpen met een project. Dat ging destijds niet door, daar het tè gevaarlijk was, i.v.m. criminaliteit, terreur en corruptie. Het dragen van een wapen is daar al gewoon geworden en plunderen/stelen is aan de orde van de dag. Doodeenvoudig omdat iedereen zo verschrikkelijk arm is. Haíti staat bekend als het armste land van de wereld, een schrijnend contrast met de luxe in de Dominicaanse republiek (het rechterdeel van het eiland).
Vergeleken bij Haïti is WIDM peanuts!

Evenzogoed hebben we dan een extra lang WIDM seizoen, lekker lang genieten en kunnen we wellicht iets (financieels) voor de mensen daar betekenen... ::jaja::

Twijfel is het begin van wijsheid

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #305 Gepost op: 17-01-2010, 23:15:17 »
Het geld van de veiling naar 555?

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #306 Gepost op: 17-01-2010, 23:17:01 »
Ja, opperde ik ook al in topic veilingitems, haha
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #307 Gepost op: 18-01-2010, 17:45:19 »
ik was gisteren echt geschokt over een aantal reacties op het uitstellen van de uitzending en misschien neem ik ze dan ook wel te serieus. Maar ik kon me niet voorstellen dat mensen hun eigen belang (voor een tv programma) boven het belang van duizenden mensenlevens plaatsten. Mijn eerste reactie was dan ook ik kom hier nooit meer, hier wil ik niets mee te maken hebben. (nog geen theorieën van mij dus niemand zou me echt missen). Gelukkig is het na een dagje allemaal wel wat genuanceerder geworden. Wat lieve berichtjes van forumvriendjes, mijn ongezonde nieuwsgierigheid en het leuke tv programma..... Ik blijf wel actief meespeuren.
En dat idee van de veiling naar 555 ::ok:: dat is top :D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #308 Gepost op: 18-01-2010, 17:48:15 »
  ::bravo:: ::bravo:: :-* ::hug::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #309 Gepost op: 18-01-2010, 17:49:58 »
ik was gisteren echt geschokt over een aantal reacties op het uitstellen van de uitzending en misschien neem ik ze dan ook wel te serieus. Maar ik kon me niet voorstellen dat mensen hun eigen belang (voor een tv programma) boven het belang van duizenden mensenlevens plaatsten. Mijn eerste reactie was dan ook ik kom hier nooit meer, hier wil ik niets mee te maken hebben. (nog geen theorieën van mij dus niemand zou me echt missen). Gelukkig is het na een dagje allemaal wel wat genuanceerder geworden. Wat lieve berichtjes van forumvriendjes, mijn ongezonde nieuwsgierigheid en het leuke tv programma..... Ik blijf wel actief meespeuren.
En dat idee van de veiling naar 555 ::ok:: dat is top :D


hé gelukkig...ik was je net een PM aan het schrijven dat je niet moest wegblijven, maar dat hoeft nu niet meer :D ::hug:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #310 Gepost op: 18-01-2010, 17:58:36 »
hé gelukkig...ik was je net een PM aan het schrijven dat je niet moest wegblijven, maar dat hoeft nu niet meer :D ::hug:: ::bravo::

he gelukkig vanwege die pm die niet meer hoeft? :P

blij dat je toch blijft meespeuren hier Lukie! ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #311 Gepost op: 18-01-2010, 17:59:41 »
he gelukkig vanwege die pm die niet meer hoeft? :P

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::tja ik ben niet zo goed in het overhalen van mannen...dus ik zag er nogal tegenop  ::) ::hypocriet::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #312 Gepost op: 18-01-2010, 18:02:29 »
::rofl::

doe volgende keer een extra knoopje los ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #313 Gepost op: 18-01-2010, 18:14:10 »
::rofl::

doe volgende keer een extra knoopje los ;)

 ::rofl:: ::rofl::
ik wist niet dat jij daar gevoelig voor was  ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #314 Gepost op: 18-01-2010, 18:30:47 »
Ik zei het ook al in het veilingsitems topic..
Kijk de hele wereld gaat nu geld inleveren voor Haiti en hoop echt dat dat een groot mooi bedrag wordt  ::ok:: . Maar er zijn ook nog andere goeie doelen die gesteund moeten worden.. Bijvoorbeeld 'Ronald Mcdonald Kinderfonds' of 'KWF kankerbestrijding'. Die zijn nu al geweest tijdens de Fandag.. Maar noem maar voorbeelden. Dan kunnen wij toch met de opbrengst naar een ander goed nationaal goed doel? 
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #315 Gepost op: 18-01-2010, 18:35:05 »
Haïti is de Mol. :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #316 Gepost op: 18-01-2010, 18:50:10 »
Ik hoorde net op TV dat Wie is de Mol wel doorgaat rond 22 uur!! ::ok::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #317 Gepost op: 18-01-2010, 20:46:56 »
Ik bedenk me ineens dat er dit jaar nog geen wallpapers, quizzen, rare getruukte plaatjes en andere mollotigheden op de site zijn verschenen... De funstuffpagina blijft erg leeg!
Waar zijn de creatievelingen gebleven? ::zwaai::
Tell me what your telescope says

Offline maud

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #318 Gepost op: 18-01-2010, 20:57:32 »
Aan wallpapers wordt al gewerkt. Geduld is een schone zaak  :)
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #319 Gepost op: 18-01-2010, 22:12:06 »
Even maar hier reageren omdat het offtopic is.

Niet in Myst 1, maar in Myst 4: Revelation.
De latere delen zijn trouwens minder eng, geef het nog eens een kans, want zijn prachtige spellen  ;) .

Oke, maar toch maar niet. Gamen is niks voor mij. Ik was zeven, acht toen ik dat speelde. En dan had je die bibliotheek, waar in twee boeken een hoofd zat. En die enge mijngracht waar je in moest. En die verlaten tandartsstoel. En dan dat enge gefluit de hele tijd op de achtergrond. Trauma's.  :-\\

Kreeg jij het een beetje opgelost dan? Ik wist nooit welke hendel wat deed. En dat vliegtuig maar wachten.