Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850288 keer)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #760 Gepost op: 25-02-2010, 09:44:35 »
Net klaar met kijken
Naar Mol vijf uit de VS
Erg leuke serie
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #761 Gepost op: 25-02-2010, 09:48:10 »
Net klaar met kijken
Naar Mol vijf uit de VS
Erg leuke serie

Tsubasa had die,
toch ook net weer gekeken?
Wie.... was dáár de mol?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #762 Gepost op: 25-02-2010, 18:17:45 »
Ach nee, toch niet weer
Molloot zijn gaat nooit over
Is dat zo erg dan?

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #763 Gepost op: 25-02-2010, 21:57:43 »
Ik hoor net dat Vera een fles wodka op d'r nieuwe kamer heeft... allemaal morgen langs voor een housewarming!!  ;D

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #764 Gepost op: 25-02-2010, 21:58:48 »
als je mijn adres toch eens wist... :P
Tell me what your telescope says

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #765 Gepost op: 25-02-2010, 22:00:33 »
als je mijn adres toch eens wist... :P

Je nodigt ons toch gewoon uit?
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #766 Gepost op: 25-02-2010, 22:03:22 »
Je nodigt ons toch gewoon uit?

Nja, dat deed ik al voor haar.  ::) we hebben een tv en wodka, dus de belangrijkste elementen zijn er. :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #767 Gepost op: 25-02-2010, 23:28:20 »
Jee, 'k ben nu bezig met serie 4 opnieuw kijken en het is echt jeugdsentiment. Gave opdracht in aflevering 2, met die bagage. "Wie heeft een fierljepmedaille? Eerlijk zeggen". Elise: "uh nou..."  ;D
En de executies zijn echt totaal niet spannend, want Angela drukt meteen op enter en dan is het scherm er ook direct.
« Laatst bewerkt op: 25-02-2010, 23:30:38 door Lautjuh »

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #768 Gepost op: 26-02-2010, 08:30:03 »
Jee, 'k ben nu bezig met serie 4 opnieuw kijken en het is echt jeugdsentiment. Gave opdracht in aflevering 2, met die bagage. "Wie heeft een fierljepmedaille? Eerlijk zeggen". Elise: "uh nou..."  ;D
En de executies zijn echt totaal niet spannend, want Angela drukt meteen op enter en dan is het scherm er ook direct.


Dat geheime filmpje vind ik nog steeds superspannend. Vooral ook omdat je nu weet dat 't een audio hint is, en ik ben dol op audio-hints (NiN anyone? :P )
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #769 Gepost op: 26-02-2010, 12:07:07 »
Dat geheime filmpje vind ik nog steeds superspannend. Vooral ook omdat je nu weet dat 't een audio hint is, en ik ben dol op audio-hints (NiN anyone? :P )

Ja, het is sowieso leuk om terug te zien, omdat ik al zoveel dingen kwijt was van die serie. Ik zit nu in de lintjes/boodschappenopdracht, Julien heeft net zijn eigen graf gegraven  :-\\ (wat dus wel betekent dat ik nu Julien z'n verhaal er weer bij kan pakken).

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #770 Gepost op: 26-02-2010, 17:43:50 »
jajajaaaa het filmpje ... brrr, kreeg er de kriebels van !
ik moet ineens weer denken aan toen ik met laus ( en 3 mannen die niets met widm hebben :p )
een widm marathon ging houden van serie 3.
hilarisch, hilarisch !
we hadden de mannen opdracht gegeven na elke aflevering op te schrijven wie ze dachten dat de mol was, wie de winnaar, en wie de verliezer.
nou had ik tegen 1 jongen gezegd : ellen is de mol, maar je mag niet vertellen dat ik dat gezegd heb .
hij dus elke aflevering opschrijven dat hij ellen verdacht als mol, en telkens knipogen naar mij.
ghehe, toen ging ellen er voor de finale uit :D :D :D

wat een nacht, geloof alleen dat de mannen het niet zo leuk vonden
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #771 Gepost op: 26-02-2010, 19:06:48 »
Oja. Volgens mij zat bijna iedereen op Jantien uiteindelijk? (behalve dan Arjen met Ellen, dat was echt een mooie actie :P).

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #772 Gepost op: 26-02-2010, 19:23:28 »
Leuk, Nevermind, welke naam je ook gezegd zou hebben, een nieuwe kijker gaat zich automatisch concentreren op die kandidaat, en ziet niets verdachts meer van de andere kandidaten (want die ZIJN de mol immers niet.....). Ik zou het gezicht van die meneer weleens hebben willen zien op dat moment.

En jij gieren van de lach, natuurlijk.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #773 Gepost op: 26-02-2010, 19:25:48 »
het gezicht van die meneer weleens hebben willen zien op dat moment.

Die 'meneer' was toen 18 ofzo hoor. ::)

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #774 Gepost op: 26-02-2010, 20:54:04 »
ghehe indeed, en heeeel wat are woorden vlogen er uit :D woej, twas echt geweldig !
dennis for mole !

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #775 Gepost op: 26-02-2010, 22:22:10 »
Leuk, Nevermind, welke naam je ook gezegd zou hebben, een nieuwe kijker gaat zich automatisch concentreren op die kandidaat, en ziet niets verdachts meer van de andere kandidaten (want die ZIJN de mol immers niet.....). Ik zou het gezicht van die meneer weleens hebben willen zien op dat moment.
En jij gieren van de lach, natuurlijk.

Dat was helaas altijd zo in de Australische series. De twee kandidaten die vanaf aflevering 1 al het meeste opvielen bleken altijd de winnaar en verliezer te worden, en degene die het minst opviel bleek altijd de mol te zijn. Toen ik dat na 3 series (pas) doorhad, had ik in de vierde serie meteen in de gaten wie de mol zou zijn, en nog gelijk ook.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #776 Gepost op: 26-02-2010, 23:57:27 »
Dat was helaas altijd zo in de Australische series. De twee kandidaten die vanaf aflevering 1 al het meeste opvielen bleken altijd de winnaar en verliezer te worden, en degene die het minst opviel bleek altijd de mol te zijn. Toen ik dat na 3 series (pas) doorhad, had ik in de vierde serie meteen in de gaten wie de mol zou zijn, en nog gelijk ook.

Nou, ik vind Elise echt niet onopvallend! Ze bemoeit zich overal mee en is ook vaak in biechts te zien.
Nog steeds vind ik het aanbod voor Astrid (7000 euro meekrijgen bij vrijwillig vertrek) een hele rare wending in de serie. Ze wordt al twee dagen afgezonderd van de groep waardoor ze al weinig meer meekrijgt van het spel, en de kans op een rood scherm sowieso groter maakt. De fandag van dit seizoen heb ik gemist, is er daar misschien nog iets over gezegd?

Oja, en die letters MOL in het water als Astrid springt, is daar ooit nog iets over gezegd? Was het een montagefuck? Ben het allemaal een beetje kwijt.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #777 Gepost op: 27-02-2010, 00:03:21 »
Nou, ik vind Elise echt niet onopvallend! Ze bemoeit zich overal mee en is ook vaak in biechts te zien.
Nog steeds vind ik het aanbod voor Astrid (7000 euro meekrijgen bij vrijwillig vertrek) een hele rare wending in de serie. Ze wordt al twee dagen afgezonderd van de groep waardoor ze al weinig meer meekrijgt van het spel, en de kans op een rood scherm sowieso groter maakt. De fandag van dit seizoen heb ik gemist, is er daar misschien nog iets over gezegd?

Oja, en die letters MOL in het water als Astrid springt, is daar ooit nog iets over gezegd? Was het een montagefuck? Ben het allemaal een beetje kwijt.

Het ging om de australische series hea?  ;)

En heb je een plaatje van die letters MOL? Ben wel benieuwd wat dat was.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #778 Gepost op: 27-02-2010, 00:05:17 »
Het ging om de australische series hea?  ;)

En heb je een plaatje van die letters MOL? Ben wel benieuwd wat dat was.

Oh! Ik lees helemaal niet goed, sorry.
Nee ik kan geen screenshots maken, maar een kandidaat maakte een bungeesprong en toen stonden de letters MOL in het water, heel onopvallend. Dat wist ik nog, hele topics stonden er toen over vol, maar wat het nu betekent heeft..?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #779 Gepost op: 27-02-2010, 00:19:57 »
Oh! Ik lees helemaal niet goed, sorry.
Nee ik kan geen screenshots maken, maar een kandidaat maakte een bungeesprong en toen stonden de letters MOL in het water, heel onopvallend. Dat wist ik nog, hele topics stonden er toen over vol, maar wat het nu betekent heeft..?

Vast net zoveel als de Alice theorie. :D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...