Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850335 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #780 Gepost op: 27-02-2010, 00:21:15 »
Vast net zoveel als de Alice theorie. :D

Maar dit is er bewust ingezet, en het woord 'mol' is dan iets meer waard dan eventuele verwijzingen naar een film.  :)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #781 Gepost op: 27-02-2010, 00:22:58 »
Maar dit is er bewust ingezet, en het woord 'mol' is dan iets meer waard dan eventuele verwijzingen naar een film.  :)

Ja oke, maar ik dacht dat je het er gwn in kon zien, maar het was dus echt heel duidelijk?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #782 Gepost op: 27-02-2010, 00:24:46 »
Ja oke, maar ik dacht dat je het er gwn in kon zien, maar het was dus echt heel duidelijk?

Onopvallend duidelijk. Ik ga eens kijken of ik het topic nog terug kan vinden. Momentje.

Edit: hèhè, gevonden.
Hier is een plaatje: http://208.116.50.174/forum/index.php?action=dlattach;topic=4143.0;attach=67432;image
« Laatst bewerkt op: 27-02-2010, 00:39:33 door Lautjuh »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #783 Gepost op: 27-02-2010, 00:42:35 »
Ohja. Pf. Heel duidelijk ja.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #784 Gepost op: 27-02-2010, 00:45:41 »
Oh dat klonk waarschijnlijk heel sarcastisch maar ik meende het wel. Echt heel duidelijk.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #785 Gepost op: 27-02-2010, 01:09:03 »
Citaat
maar volgens de AVRO zat het spelelement hem er juist in dat het te veel was om meteen naast zich neer te leggen en te weinig om meteen jodelend op het vliegtuig te stappen.

Nou, ik blijf het een rare wending vinden. Als Astrid om een praktische/ernstige reden naar huis moest had ze net zo goed de test op zichzelf kunnen invullen. En als ze iets gezien heeft wat ze niet had mogen zien is dat niet haar probleem. In BE3 verried de mol zichzelf ook, en hoefden de kandidaten ook niet ineens naar huis.
Handig als je een serie in je eentje aan het terugkijken bent, terwijl iedereen met z'n hoofd bij de huidige serie zit  :-X

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #786 Gepost op: 27-02-2010, 10:34:25 »
Nou, ik vind Elise echt niet onopvallend! Ze bemoeit zich overal mee en is ook vaak in biechts te zien.
Nog steeds vind ik het aanbod voor Astrid (7000 euro meekrijgen bij vrijwillig vertrek) een hele rare wending in de serie. Ze wordt al twee dagen afgezonderd van de groep waardoor ze al weinig meer meekrijgt van het spel, en de kans op een rood scherm sowieso groter maakt. De fandag van dit seizoen heb ik gemist, is er daar misschien nog iets over gezegd?

Nou ik meende wel uit de serie op te merken dat Astrid ook nogal veel problemen had thuis, met haar gezin, en misschien dat daar iets mee aan de hand was waardoor ze terugmoest of wou, en dat de AVRO dat misschien liever als spelelement wilde toevoegen in het spel dan dat uit te leggen. Als ik Julien's verhaal mag geloven werden dat soort productie technieken nogal veel gebruikt in dat seizoen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #787 Gepost op: 27-02-2010, 13:33:24 »
Vast net zoveel als de Alice theorie. :D
Haha, ik zit de schotlandserie nog eens te herbekijken en op gegeven moment zegt Yvonne als ze in een doolhof lopen "Het lijkt Alice in Wonderland wel". Haha, was me nooit eerder opgevallen.  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #788 Gepost op: 27-02-2010, 19:22:07 »
Zo. De eerste helft van mijn spulletjes is verhuisd, inclusief mol en moldingetjes. Internet doet het ook al ;D anders was ik nu niet online natuurlijk...

Morgen de grote dingen... Bah wat is verhuizen toch een gedoe.  ::niet-ok::
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #789 Gepost op: 27-02-2010, 19:41:51 »
Rare manier van verhuizen heb jij, normaliter doe je toch eerst de grote dingen en dan de minder onmisbare dingen  ??? Maar je bent in ieder geval over!  ::ok::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #790 Gepost op: 27-02-2010, 19:50:01 »
Ik ga ook even klagen: waarom heeft de AH zo weinig vegetarisch spul ??? ze hebben niet eens vega hamblokjes. Heb je een enorme winkel en slechts één meter vegetarisch.  :-\\

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #791 Gepost op: 27-02-2010, 21:20:01 »
Ik ga ook even klagen: waarom heeft de AH zo weinig vegetarisch spul ??? ze hebben niet eens vega hamblokjes. Heb je een enorme winkel en slechts één meter vegetarisch.  :-\\

Eet gewoon vlees. ;)

Want mijn levensmotto is (niet echt natuurlijk) 'Het vlees wat in de winkel ligt, is toch al dood, dus dan kan je het net zo goed wél opeten.'
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #792 Gepost op: 27-02-2010, 21:29:09 »
Eet gewoon vlees. ;)

Want mijn levensmotto is (niet echt natuurlijk) 'Het vlees wat in de winkel ligt, is toch al dood, dus dan kan je het net zo goed wél opeten.'

En dan wordt er weer een nieuw beest geslacht om het gat in het winkelschap op te vullen. ::)
Tell me what your telescope says

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #793 Gepost op: 27-02-2010, 21:39:26 »
En dan wordt er weer een nieuw beest geslacht om het gat in het winkelschap op te vullen. ::)

Ja maar anders eet iemand anders het op, zoals ik, of het wordt na bepaalde tijd weggegooid. En het gat wordt toch weer opgevuld dus dan kan je het beter wel eten.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #794 Gepost op: 27-02-2010, 21:40:41 »
Eet gewoon vlees. ;)

Want mijn levensmotto is (niet echt natuurlijk) 'Het vlees wat in de winkel ligt, is toch al dood, dus dan kan je het net zo goed wél opeten.'

Serieus, wat een onzinnige gedachte is dat. Als jij niet om dat vlees vraagt wordt het ook niet geslacht, de vraag bepaalt grotendeels wat er in de winkels ligt. Je bent een minischakeltje in het geheel maar bent er wel een!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #795 Gepost op: 27-02-2010, 21:49:23 »
Ja maar anders eet iemand anders het op, zoals ik, of het wordt na bepaalde tijd weggegooid. En het gat wordt toch weer opgevuld dus dan kan je het beter wel eten.

Als er vaak genoeg dingen weggegooid worden wordt er op den duur ook minder geleverd.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #796 Gepost op: 27-02-2010, 21:50:51 »
maar leg dan het begrip vegetarische hamblokjes uit als je wilt ::nieuwsgierig::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #797 Gepost op: 27-02-2010, 21:54:28 »
maar leg dan het begrip vegetarische hamblokjes uit als je wilt ::nieuwsgierig::

Gewoon nephamblokjes, waar geen vlees in is verwerkt.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #798 Gepost op: 27-02-2010, 21:55:09 »
Serieus, wat een onzinnige gedachte is dat. Als jij niet om dat vlees vraagt wordt het ook niet geslacht, de vraag bepaalt grotendeels wat er in de winkels ligt. Je bent een minischakeltje in het geheel maar bent er wel een!
Ik snap wat je bedoelt maar het werkt alleen als het overgrote deel (een groot deel) van de wereld/Nederland vegetarisch is. En zo denkt natuurlijk heel Nederland, maar als ik dan ga veranderen dan denkt nog steeds heel Nederland zo.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #799 Gepost op: 27-02-2010, 21:57:18 »
Serieus, wat een onzinnige gedachte is dat. Als jij niet om dat vlees vraagt wordt het ook niet geslacht, de vraag bepaalt grotendeels wat er in de winkels ligt. Je bent een minischakeltje in het geheel maar bent er wel een!

Ja maar ik denk dat als ik nu vegetarisch wordt, dat niet ineens ook heel veel andere mensen dat ook worden. Daarnaast houd ik gewoon van vlees en is vlees goed voor je, dus ik word toch geen vegetariër. Maar ik vind het persoonlijk altijd onzin.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...