Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850440 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1060 Gepost op: 22-03-2010, 19:42:43 »
eeuwige roem, zijn de afleveringen al begonnen?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1061 Gepost op: 22-03-2010, 19:46:19 »
eeuwige roem, zijn de afleveringen al begonnen?

staat daar hea. ;) 1 april.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1062 Gepost op: 22-03-2010, 21:06:20 »
Leuke foto gevonden op de hyves van Sanne..  :)
Lijkt me genomen tijdens de WIDM opnames..

Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1063 Gepost op: 22-03-2010, 21:37:22 »
Mooi!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1064 Gepost op: 22-03-2010, 22:00:14 »
Op het forum van DWDD is een beroepskankeraar actief onder de naam Tonnie. Die zeikt iedereen af die niet zijn mening verkondigt. Zo ging hij ook tekeer tegen het programma wie is de Mol. Hij noemt het een baggerprogramma, en ik heb hem met argumenten proberen te overtuigen dat het dat toch echt niet is.

Hij geeft er duidelijk blijk van aleen maar te zieken, en alleen maar af te geven op programma's die hij volgens mij nog nooit gezien heeft. Ik ben op een gegeven moment maar opgehouden hem van repliek te dienen. Zijn houding bevalt me niet. Die doet me denken aan mensen die hier op RN ook een tijdje actief zijn geweest: alleen hun mening telt, en wat een ander zegt, is per definitie bagger.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1065 Gepost op: 22-03-2010, 22:09:48 »
Op het forum van DWDD is een beroepskankeraar actief onder de naam Tonnie. Die zeikt iedereen af die niet zijn mening verkondigt. Zo ging hij ook tekeer tegen het programma wie is de Mol. Hij noemt het een baggerprogramma, en ik heb hem met argumenten proberen te overtuigen dat het dat toch echt niet is.

Hij geeft er duidelijk blijk van aleen maar te zieken, en alleen maar af te geven op programma's die hij volgens mij nog nooit gezien heeft. Ik ben op een gegeven moment maar opgehouden hem van repliek te dienen. Zijn houding bevalt me niet. Die doet me denken aan mensen die hier op RN ook een tijdje actief zijn geweest: alleen hun mening telt, en wateen ander zegt, is per definitie bagger.

Jos, echt, waar steek jij je energie in? Op mensen die altijd negatief zijn moet je helemaal niet ingaan, en al helemaal niet op internet. Maar goed, dit gesprek hebben we vaker gevoerd dus je weet hoe ik erover denk.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1066 Gepost op: 22-03-2010, 22:13:20 »
Ach Jos, zo iemand heet een trol en die moet je niet voeren. Gewoon negeren.
The British are not impressed.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1067 Gepost op: 22-03-2010, 22:18:04 »
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1068 Gepost op: 22-03-2010, 22:21:21 »
Ik kwam pas op hun forum nadat jullie in DWDD hadden gezeten. Ik kwam die naam Tonnie een paar keer tegen, en zag dat ie alleen maar mensen (en programma's) liep af te zeiken die hij helemaal niet kende.

Kritiek leveren is prima, geeft niets, maar gebruik daar dan wel ter zake doende argumenten voor, en ga niet roepen "ik vind het bagger, dus IS het bagger". Tegen dat soort argumentatie kan ik niet zo goed. Ik heb inmiddels begrepen dat die Tonnie inderdaad iemand is die alles en iedereen afzeikt die een andere mening heeft dan hij. Deed ie dus niet alleen ten opzichte van WIDM. Daarna heb ik er niet meer op gereageerd. Van dat soort figuren lopen er immers teveel rond.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1069 Gepost op: 22-03-2010, 22:24:00 »
Ja en wat dan nog? Laat 'm lekker zeiken.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1070 Gepost op: 22-03-2010, 22:39:36 »
Ja en wat dan nog? Laat 'm lekker zeiken.

Hoe minder mensen erop reageren, hoe beter. ::jaja::

Even iets anders: argh, de wasmachine heeft het water niet goed afgepompt - nou is mijn was nog zeiknat en drupt alles onder zodat er morgen een hele plas water een halve vijver in mijn kamer ligt...

Sorry, moest het ff ergens kwijt. :-\\
Tell me what your telescope says

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1071 Gepost op: 22-03-2010, 22:41:36 »
aaah vervelend! Heb je je rubberbootje al opgeblazen? Succes ermee!
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1072 Gepost op: 22-03-2010, 22:41:46 »
Hoe minder mensen erop reageren, hoe beter. ::jaja::

Even iets anders: argh, de wasmachine heeft het water niet goed afgepompt - nou is mijn was nog zeiknat en drupt alles onder zodat er morgen een hele plas water een halve vijver in mijn kamer ligt...

Sorry, moest het ff ergens kwijt. :-\\

Oh.  :-\\ hebben jullie geen washok? Anders zou ik echt 30 handdoeken eronder leggen. Die je dan vervolgens ook weer uit moet wassen.

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1073 Gepost op: 22-03-2010, 23:03:29 »
Hoe minder mensen erop reageren, hoe beter. ::jaja::

Maar nu doe je het onbewust toch :P Zo krijgt Wilders ook teveel aandacht (zie je, nu noem ik zijn naam weer)
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1074 Gepost op: 22-03-2010, 23:06:28 »
Maar nu doe je het onbewust toch :P Zo krijgt Wilders ook teveel aandacht (zie je, nu noem ik zijn naam weer)

Die strooit alleen maar met wat oneliners die z'n PR-mannetjes bedacht hebben en dan is het net of ie heel wat zegt. ::slaap:: Uitgescholden worden voor een meelworm, dat is pas een ernstige zaak  :o

(nu moet ik mezelf toch even verbeteren want denigrerend doen over Wilders z'n pr-team kan eigenlijk niet, die mensen doen hun werk hartstikke goed, gezien alle aandacht die Wilders krijgt).
« Laatst bewerkt op: 23-03-2010, 00:35:01 door Lautjuh »

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1075 Gepost op: 23-03-2010, 09:43:22 »
M'n moeder heeft het nieuwe boek van Nico Dijkshoorn ("Dijkshoorn") gekocht, en het opent met een verhaal dat "Molletje" heet, en de zin "Als ik geen mens was wilde ik een mol zijn en om eerlijk te zijn, als ik een mens was wilde ik ook een mol zijn." bevat.

Een erg vroege hint naar de volgende serie misschien?  :P

P.S. Lautjuh, ik heb je een privébericht gestuurd over de kwestie van dat NRC-artikel. Stuur je even een berichtje terug met je antwoord?
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1076 Gepost op: 23-03-2010, 13:52:00 »
Iemand uit m'n klas die WIDM niet kijkt, maar t wel kent want ik praat er 24/7 over, die zei zo 'Lijkt me wel vet als ze een keer zo doen dat de eerste letters van de voornamen van de kandidaten de naam van de mol vormen.' 'Ik weet zeker dat dat binnen een half uur wordt ontdekt, dus lijkt me niet zo handig. =p' 'Nou, ik denk niet dat je daar achter komt.'

Heeft geen idee van wat er hier allemaal wordt gevonden hea. Hebben jullie dat ook? Mensen in je omgeving die denken dat er hier op het forum helemaal geen grote hints worden bedacht?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1077 Gepost op: 23-03-2010, 13:52:10 »
Ik zat me ineens te bedenken dat Roosmarijn het helemaal niet zo slecht zou doen in WIDM 11. Ogenschijnlijk argeloos, maar ondertussen.

En zou ze niet uitstekend passen in het rijtje Hans Schiffers, Coen Swijnenberg, Sander Lantinga, Paul Rabbering, Sander de Heer?

Zou bovendien zeeeeeeeer grappig zijn. Heeft Heinz aan tafel gezeten met iemand die zomaar volgend seizoen de mol zou kunnen zijn.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1078 Gepost op: 23-03-2010, 15:16:43 »
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1079 Gepost op: 23-03-2010, 15:24:27 »
Moest even kijken waar ik Heinz nou moest zien in dit filmpje. Maar de dame in kwestie kwam me ineens zeeeeeeeeer bekend voor.

Tja, die ondeugende ..............