Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850256 keer)

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1080 Gepost op: 23-03-2010, 15:26:42 »
Ik snap haar alleen niet. Het is toch duidelijk dat die broeken haar niet passen. ::) ::)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1081 Gepost op: 23-03-2010, 15:32:15 »
Of zij is te breed, of die broeken zijn te smal..............

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1082 Gepost op: 23-03-2010, 15:36:02 »
Beide denk ik. ::hypocriet::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1083 Gepost op: 23-03-2010, 16:25:15 »
Lau en ik zijn net samen naar de kapper geweest. :)
Ons haar zit weer prima voor de molfandag!  ::brunette::
« Laatst bewerkt op: 23-03-2010, 17:13:17 door vveerraak »
Tell me what your telescope says

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1084 Gepost op: 23-03-2010, 16:26:16 »
::ok:: mooi zo!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1085 Gepost op: 23-03-2010, 17:16:27 »
Coupe Sanne, of Coupe Kim?


Ik kom waarschijnlijk met Coupe Karel........

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1086 Gepost op: 23-03-2010, 17:17:04 »
Coupe Sanne, of Coupe Kim?


Ik kom waarschijnlijk met Coupe Karel........

Geen Coupe Marc Marie?
Weet je het niet, antraciet

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1087 Gepost op: 23-03-2010, 17:34:29 »
Heinz! http://www.youtube.com/watch?v=VCmt857NUI4&feature=player_embedded !

 ;D

Die kende ik al een tijdje. Ik herkende het shirt wat Sanne in aflevering 5 bij de eilanden droeg uit dit geinige clipje. :P

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1088 Gepost op: 23-03-2010, 17:47:37 »
Die kende ik al een tijdje. Ik herkende het shirt wat Sanne in aflevering 5 bij de eilanden droeg uit dit geinige clipje. :P

Ja ik dacht het shirt ook al te herkennen. :o Wist niet welke aflevering van.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1089 Gepost op: 23-03-2010, 18:53:37 »
Lau en ik zijn net samen naar de kapper geweest. :)
Ons haar zit weer prima voor de molfandag!  ::brunette::

Ja, we hebben de kapsters even geterroriseerd met ons onmogelijke haar  ;D waar ze ook de tijd voor namen.. kwam hoorcollege binnenstormen toen die al bijna weer voorbij was. Die van mij kijkt overigens geen WIDM en snapte ook niet zoveel van het fenomeen 'molfandag'.

Ik heb trouwens nog wel een tip voor Sanne haar nieuwe broek, uit de categorie 'WIDM junior molwandeling'; waarin de kandidaten een broek moesten kopen voor vijf euro:

« Laatst bewerkt op: 23-03-2010, 20:14:38 door Lautjuh »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1090 Gepost op: 23-03-2010, 20:19:11 »
Ik ben eruit, ik weet het zeker. Dankzij Heinz zijn vurige pleidooi over kruisen, ben ik er nog meer van overtuigd dat het Sanne moet zijn.

Start het filmpje op youtube van die jeans maar op.


Tegen welk ''kruis'' zitten we dan voortdurend aan te kijken?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1091 Gepost op: 23-03-2010, 23:24:50 »
 ::rofl::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1092 Gepost op: 24-03-2010, 08:01:43 »
 ::rofl:: Way to go om de zuignap in eigen bezit te houden Jos  ::rofl::
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1093 Gepost op: 24-03-2010, 11:53:43 »
Deze is niet verzonnen. Ik zie overal hints tegenwoordig, of tenminste dingen die met de mol te maken hebben. Zal mezelf even expliceren.
Dus gisteravond, zeg maar nacht want was al over twaalven, keek ik nog even tv, was wat aan het zappen. Op een bepaald moment kom ik daar zo'n afschuwelijk belspel tegen, ik blijf er even bij hangen. De opgave was deze:

'''ALLEMAAL bang van de (huis-)kat ... of zouden er beter bang van zijn"

En serieus, de eerste beller die naar een antwoord wordt gevraagd, zegt:
een Mol

Ik kon nie meer!  ::rofl::

Heb nog een hele tijd gewacht of het dier "vogel" niet voorbij kwam, een teken van hogerhand of zo (knettergek word je van dit programma). Is dus niet gebeurd, vogel kwam er niet aan te pas. Jullie zouden me niet geloven welke dieren wél allemaal. 't Is dus erg onwaarschijnlijk dat Sanne de Mol is. ::) (haha deze is zó niet serieus bedoeld.)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2010, 11:55:48 door feniks »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1094 Gepost op: 24-03-2010, 13:02:17 »
Van die onzin (belspellen) is de Nederlandse kijker gelukkig verschoond sinds een jaar of twee. Geloof het of niet, ondergetekende heeft daar samen met Jan de Wit (SP) actief aan bijgedragen.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1095 Gepost op: 24-03-2010, 13:05:24 »
Van die onzin (belspellen) is de Nederlandse kijker gelukkig verschoond sinds een jaar of twee. Geloof het of niet, ondergetekende heeft daar samen met Jan de Wit (SP) actief aan bijgedragen.

Nu nog ASTRO TV en GEILE HUISVROUWEN LIVE en al die zondagstv op zondagochtend op alle drie de PO zenders aanpakken!
Weet je het niet, antraciet

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1096 Gepost op: 24-03-2010, 13:18:49 »
AstroTV maakt weer gebruik van die vervelende maas in de wet (niets verloten en niets verkopen, en dan mag het plotseling, terwijl in een handboekje van een van de medewerkers staat: hou ze minimaal 20 minuten aan de lijn, en verbreek dan plotseling de verbinding. Moeten ze weer bellen, met weer die 20 minuten).

Een nichtje van mij had eens op een dergelijke functie gesolliciteerd, en kreeg dat handboekje thuisgestuurd. Moest ze binnen een dag uit haar hoofd leren, en anders terug sturen zonder de inhoud ervan openbaar te maken. Heeft ze zich keurig (niet dus) aan gehouden.

Hoe offtopic kun je zijn in een topic dat widmofftopictopic heet?

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1097 Gepost op: 24-03-2010, 13:25:27 »
 ::tandpastasmiley:: Je hebt gelijk, maar de meeste mensen die ASTRO TV bellen zijn of onder invloed of geloven er in dat het werkt. Die laatsten hebben nog nooit naar fails in DeTVDraaitDoor/Youtube gekeken, dat kan je ze ook niet kwalijk nemen. Wat ik dan wel een kwalijke zaak vind, is dat deze mensen [veelal ook niet de welvarendste groep mensen] bewust leeggeplukt worden. Als je nog bij de SP zit, dan kan je hier toch wel "iets" tegen doen lijkt mij?

Net zoals die verkopers van andere stroomaanbieder en verzekeringen en dergelijke... De boel verziekt een beetje op deze manier, en waar zijn we allemaal mee bezig? Geld verdienen door anderen in de shit te helpen, hoe kan een mens zich daar nou goed bij voelen. Dirkje S als grootste voorbeeld, bord voor je kop x10
Weet je het niet, antraciet

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1098 Gepost op: 24-03-2010, 13:36:11 »
::tandpastasmiley:: Je hebt gelijk, maar de meeste mensen die ASTRO TV bellen zijn of onder invloed of geloven er in dat het werkt. Die laatsten hebben nog nooit naar fails in DeTVDraaitDoor/Youtube gekeken, dat kan je ze ook niet kwalijk nemen. Wat ik dan wel een kwalijke zaak vind, is dat deze mensen [veelal ook niet de welvarendste groep mensen] bewust leeggeplukt worden. Als je nog bij de SP zit, dan kan je hier toch wel "iets" tegen doen lijkt mij?

Is ooit een reportage over geweest in 'Koppen', waarin een journaliste een budget kreeg en belde naar zo'n programma, en ze hadden dat ook echt getimed. Daaruit bleek dat het zoals iedereen wel weet stukken van mensen kostte, en het bleef maar duren natuurlijk. Van zo'n praktijken word ik echt kotsmisselijk. En dan durven die oplichters er nog bij vertellen " Nu bellen, want dit is een directe lijn".

AstroTV maakt weer gebruik van die vervelende maas in de wet (niets verloten en niets verkopen, en dan mag het plotseling, terwijl in een handboekje van een van de medewerkers staat: hou ze minimaal 20 minuten aan de lijn, en verbreek dan plotseling de verbinding. Moeten ze weer bellen, met weer die 20 minuten).

Een nichtje van mij had eens op een dergelijke functie gesolliciteerd, en kreeg dat handboekje thuisgestuurd. Moest ze binnen een dag uit haar hoofd leren, en anders terug sturen zonder de inhoud ervan openbaar te maken. Heeft ze zich keurig (niet dus) aan gehouden.

Hoe offtopic kun je zijn in een topic dat widmofftopictopic heet?

Enige vereiste voor zo'n job te doen is dat je een gehaaide oplicht(s)ter moet zijn. Ik zou me doodschamen moest ik zo'n job uitoefenen.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2010, 13:38:48 door feniks »

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1099 Gepost op: 24-03-2010, 13:38:54 »
Aangezien de meeste mensen dit wel weten kan je je inmiddels wel afvragen van wat nou het probleem is. Die programma's die zulke dingen roepen, of de mensen die hier steeds blijven "intrappen"...

Gebeurd het laatste niet meer, dan is het ook doei programma's... :)
Weet je het niet, antraciet