Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850444 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1640 Gepost op: 23-09-2010, 20:01:51 »
Wel makkelijk als examens makkelijk te halen zijn, maar niet nuttig.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1641 Gepost op: 23-09-2010, 20:29:13 »
Daarvoor hebben ze de InHolland Hogescholen toch in het leven geroepen? Zodra je daar tot tien kan tellen, krijg je een diploma. Lukt het je niet? Ook goed, tot 8 tellen is meer dan voldoende.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1642 Gepost op: 23-09-2010, 20:41:08 »
Daarvoor hebben ze de InHolland Hogescholen toch in het leven geroepen? Zodra je daar tot tien kan tellen, krijg je een diploma. Lukt het je niet? Ook goed, tot 8 tellen is meer dan voldoende.

Klinkt niet als een mening van iemand die wel zo'n belachelijke petitie tekent? Ik teken in ieder geval ook niet.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1643 Gepost op: 23-09-2010, 20:51:29 »
Ik teken m denk ik ook niet.... Je hebt een bepaald niveau gewoon nodig als je gaat studeren. (Dat zal je vanzelf merken als je gaat studeren).
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1644 Gepost op: 23-09-2010, 21:13:05 »
Ik snap de regel wel maar vind het nogal oneerlijk?  ;D Dat het vanaf een bepaald jaar ineens moeilijker wordt. En daarvoor dus niet.

Maargoed. Opzich is het geen ramp. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1645 Gepost op: 23-09-2010, 22:18:51 »
Ik snap de regel wel maar vind het nogal oneerlijk?  ;D Dat het vanaf een bepaald jaar ineens moeilijker wordt. En daarvoor dus niet.


Kwaliteitsverbetering, heeft niets met eerlijkheid te maken, wel met verandering in denken of nieuwe inzichten. Maar snap dat je 't vervelend vindt hoor.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1646 Gepost op: 23-09-2010, 22:19:02 »
Daarvoor hebben ze de InHolland Hogescholen toch in het leven geroepen? Zodra je daar tot tien kan tellen, krijg je een diploma. Lukt het je niet? Ook goed, tot 8 tellen is meer dan voldoende.

Ik kan tot tien tellen, maar ik heb nog geen diploma. :D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1647 Gepost op: 23-09-2010, 22:43:47 »
Ik kan tot tien tellen, maar ik heb nog geen diploma. :D

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was ik ook bijna gaan doen dit jaar :P

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1648 Gepost op: 23-09-2010, 23:03:24 »
was ik ook bijna gaan doen dit jaar :P
wat ben je eigenlijk gaan doen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1649 Gepost op: 24-09-2010, 09:59:08 »
Het Belgische televisieformat Benidorm Bastards heeft de Gouden Roos gewonnen, tien jaar nadat De Mol deze prijs won. In De Standaard staat vandaag een artikeltje waarin de makers van De Mol wat over de impact van die prijs vertellen. Klik hier.

Stukjes m.b.t. De Mol:

Citaat van: De Standaard
'Qua renommée kan je de Gouden Roos vergelijken met wat de Oscars voor de film betekenen', zegt televisiemaker Michiel Devlieger. 'Zeker in Europa is het de allergrootste prijs die je kan krijgen. De jury zit vol met gerenommeerde televisiemakers.'

(..)

De makers van De Mol, het vorige Belgische programma dat de Gouden Roos in de wacht sleepte, hebben wel al een idee van de impact van de Gouden Roos. 'Het is de ultieme reclamespot geweest voor De Mol', zegt Tom Lenaerts, een van de bedenkers van het programma. 'Onmiddellijk was het programma wereldberoemd. Ik denk dat we in de maand nadat we de prijs gewonnen hadden het format in twintig of dertig landen verkocht hebben.'

Michiel Devlieger, die De Mol destijds presenteerde en mee bedacht heeft, ziet duidelijke gelijkenissen tussen de twee formats. 'Beide programma's waren internationaal al opgepikt toen ze de prijs wonnen', zegt Devlieger. 'Ook bij De Mol waren er zenders in het buitenland bezig met een eigen versie te maken. In die zin is het winnen van de prijs een soort van bevestiging van een trend die al bezig was. Door de prijs te winnen zal iedereen - wereldwijd - die het programma nog niet gezien heeft, het bekijken. Nu het programma een objectieve stempel van kwaliteit heeft, krijgt het succes nog een extra zetje in de rug.'

(..)

De vraag blijft of dat internationale succes de bedenkers van het programma ook gelukkiger zal maken. 'Het was een geweldige ervaring om De Mol in Amerika te gaan maken', zegt Bart De Pauw. 'De budgetten ginder zijn niet te vergelijken met wat hier op tafel komt. We sliepen daar elke dag in een suite. Er werkte tachtig man mee aan het programma. Dat was enorm. Dat is tof om mee te maken. Maar nergens heeft De Mol zo'n succes gehad als in Vlaanderen. Het kan bekrompen klinken, maar ik werk het liefst voor het Vlaamse publiek, want dat ken ik als geen ander. Bovendien ben ik liever een grote vis in een kleine vijver dan een kleine vis in een grote vijver.'


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1650 Gepost op: 24-09-2010, 10:27:30 »
Dit jaar doen Dennis Weening (Mol 2008) en Regina Romeijn (verliezer WIDM 2008) mee aan Expeditie Robinson. De deelname van Dennis werd voor de anderen geheim gehouden, tot gisteren. Regina's reactie als ze er achter komt dat Dennis ook meedoet is erg leuk. Bekijk hier vanaf 08:30. ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1651 Gepost op: 24-09-2010, 11:22:10 »
Dit jaar doen Dennis Weening (Mol 2008) en Regina Romeijn (verliezer WIDM 2008) mee aan Expeditie Robinson. De deelname van Dennis werd voor de anderen geheim gehouden, tot gisteren. Regina's reactie als ze er achter komt dat Dennis ook meedoet is erg leuk. Bekijk hier vanaf 08:30. ;D

VUILE RAT!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Het zit haar nog steeds erg hoog.. En dat nog steeds 3 jaar na opnames  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1652 Gepost op: 24-09-2010, 13:23:11 »
Klinkt niet als een mening van iemand die wel zo'n belachelijke petitie tekent? Ik teken in ieder geval ook niet.
Je begrijpt de achterliggende gedachte niet, InHolland is een overkoepelende organisatie van hogescholen, die het niet bepaald nauw nemen met de normen, en de minimum-eisen.

En daar doet momenteel iemand onderzoek naar, die zelf stevig onder vuur heeft gelegen, de ex-burgemeester van Maastricht.

Natuurlijk vind ik ook dat er aan minimum-eisen moet worden voldaan, anders kun je een aap ook een diploma geven.

Ik dacht alleen: doe eens gek, teken die petitie, kijken wat eruit komet.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1653 Gepost op: 24-09-2010, 14:26:28 »
VUILE RAT!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Het zit haar nog steeds erg hoog.. En dat nog steeds 3 jaar na opnames  ::rofl::

JAaaah! Dat was echt zooo grappig!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1654 Gepost op: 24-09-2010, 14:52:21 »
Hahaha, ik denk dat die twee verder best wel maatjes zullen blijven, voor zolang ze er samen in zitten. Of Regina zint op sportieve wraak. Kan nog leuk worden.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1655 Gepost op: 24-09-2010, 20:50:10 »
Dit jaar doen Dennis Weening (Mol 2008) en Regina Romeijn (verliezer WIDM 2008) mee aan Expeditie Robinson. De deelname van Dennis werd voor de anderen geheim gehouden, tot gisteren. Regina's reactie als ze er achter komt dat Dennis ook meedoet is erg leuk. Bekijk hier vanaf 08:30. ;D

Erg grappig idd!

Nu (in mijn ogen) de beste én grappigste mol ooit (seizoen 3 nog nooit gezien) ook nog eens alleen op een eiland heeft overleefd, is hij nu echt mijn held!
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1656 Gepost op: 26-09-2010, 19:29:14 »
Dit jaar doen Dennis Weening (Mol 2008) en Regina Romeijn (verliezer WIDM 2008) mee aan Expeditie Robinson. De deelname van Dennis werd voor de anderen geheim gehouden, tot gisteren. Regina's reactie als ze er achter komt dat Dennis ook meedoet is erg leuk. Bekijk hier vanaf 08:30. ;D

Haha, ja, prachtig! De mol piept zelfs even naar boven in ER :D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1657 Gepost op: 27-09-2010, 11:55:01 »
Het gebeurt de laatste tijd nogal eens dat ik een topic reply mailtje krijg, maar dat de post er dan niet staat ? Bijvoorbeeld 5 minuten geleden 1 voor een post van Heinz in het Molmail topic, maar die post staat er niet hoor. Niet zo lang geleden gebeurde hetzelfde voor een post van Lautjuh.

Gaat hier iets fout, of hebben onze befaamde speurders soms spijt van een post en verwijderen ze hem ? In dat geval kan ik het iedereen aanzetten om topic reply mail aan te zetten  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1658 Gepost op: 27-09-2010, 11:58:20 »
Gaat hier iets fout, of hebben onze befaamde speurders soms spijt van een post en verwijderen ze hem ? In dat geval kan ik het iedereen aanzetten om topic reply mail aan te zetten  :P .

Haha, ik heb net een post meteen verwijderd omdat ik er een YouTube filmpje in had gezet dat niet werkte. Ik plaats nu de post opnieuw, maar dan met een linkje naar het filmpje. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1659 Gepost op: 27-09-2010, 13:54:38 »
Haha, ik heb net een post meteen verwijderd omdat ik er een YouTube filmpje in had gezet dat niet werkte. Ik plaats nu de post opnieuw, maar dan met een linkje naar het filmpje. ;)

Zoiets zal het bij mij ook geweest zijn. :)