Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850280 keer)

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1740 Gepost op: 29-10-2010, 15:22:15 »
Ooh, je hebt wel een mooie verzameling!  ::love::
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1741 Gepost op: 29-10-2010, 17:26:33 »
In welke opdracht is die kachel eigenlijk gebruikt?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1742 Gepost op: 29-10-2010, 17:48:41 »
Yeah, de topitobakjes! Daar hebben we nog chips uit gegeten op een molavondje in 2009. ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1743 Gepost op: 29-10-2010, 18:04:08 »
TV-tip. Vanavond om 22:55 uur op Nederland 2: Mama, filmregiedebuut van Sanne Vogel.

Citaat van: vpro.nl
Twee kinderen en hun vader weten niet meer hoe het moet, het gewone leven. Het alledaagse voelt opeens zo vreemd nu mama er niet meer is. Het verlies doet de onderlinge verhoudingen behoorlijk verschuiven.

Sanne Vogel over 'Mama' en haar monoloog 'Document' die binnenkort in theater te zien is, in De Avonden van de vpro: link.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1744 Gepost op: 29-10-2010, 18:18:13 »
Hmm, daar ben je me net voor  ::hypocriet::, ik had het briefje met de tijden al klaarliggen om ze hier te plaatsen!  :P
Ich bin ein Bärliner!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1745 Gepost op: 29-10-2010, 18:49:47 »
Hmm, daar ben je me net voor  ::hypocriet::, ik had het briefje met de tijden al klaarliggen om ze hier te plaatsen!  :P


Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1746 Gepost op: 30-10-2010, 12:13:57 »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1747 Gepost op: 30-10-2010, 17:47:53 »
Grrrrrrr, speelt Sara Kroos eindelijk eens een keer in Maastricht, is het op een donderdag op het moment dat aflevering 2 van Wie is de Mol wordt uitgezonden.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1748 Gepost op: 30-10-2010, 21:58:54 »
videorecorder  / hd recorder  / kpn digitale tv al uitgevonden in Limburg ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1749 Gepost op: 30-10-2010, 22:40:29 »
wie is de mol opnemen. Ben jij gek! ;)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1750 Gepost op: 31-10-2010, 09:17:49 »
Kwestie van prioriteiten denk ik? Als ik voor een verjaardag wordt uitgenodigd op donderdag ga ik die echt niet afzeggen voor een TV programma. Ik zorg echter wel dat ik niets te weten kom en als ik thuis kom zet ik wel de opname direct aan. ::jaja:: ::jaja::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1751 Gepost op: 31-10-2010, 10:06:17 »
Ik heb ook nog niet besloten wat ik ga doen, hoor. Wel of niet naar die voorstelling, of wat dan ook. Het was meer een constatering van: als Sara Kroos oit eens in Maastricht komt spelen, wil ik daar wel naar toe. Ga ik in de speellijst kijken: uitgerekend een donderdag.....

Maar zoals Daisy zegt: gewoon doen welke van de twee je het liefste doet op dat moment.

Wie weet nog: op de dag van de ontknoping in 2009: Jon van Eerd gaat zijn publiek uit de doeken doen dat hij de mol was. Dan zit daar een publiek dat de voorstelling van hem belangrijker vond dan de ontknoping. En de molfans in de zaal, die hun recorder hadden geprogrammeerd om direct bij thuiskomst de ontknoping te gaan bekijken, zien hun verrassing wegvallen.

Is maar net hoe je er tegenaan kijkt, of je dat leuk vindt of niet.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1752 Gepost op: 31-10-2010, 14:23:47 »
Sara Kroos is toch die semi-grappige vrouw die zichzelf heeft gebombardeerd tot cabaretière? Gelukkig verschillen smaken maar ik vind het zo pijnlijk overkomen; de manier waarop zij lollig tracht te zijn :)!
Weet je het niet, antraciet

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1753 Gepost op: 31-10-2010, 16:11:32 »
Wie weet nog: op de dag van de ontknoping in 2009: Jon van Eerd gaat zijn publiek uit de doeken doen dat hij de mol was. Dan zit daar een publiek dat de voorstelling van hem belangrijker vond dan de ontknoping. En de molfans in de zaal, die hun recorder hadden geprogrammeerd om direct bij thuiskomst de ontknoping te gaan bekijken, zien hun verrassing wegvallen.

Is maar net hoe je er tegenaan kijkt, of je dat leuk vindt of niet.

Ik zou het juist hartstikke leuk vinden. De mol die vertelt dat hij de mol is en dat hij daarna rustig de vragen van mensen ging beantwoorden. Lijkt mij super! Ligt er natuurlijk aan wie het vertelt. Als het bijv. een Vera mann was die het vertelt had zou ik het minder leuk vinden.. Omdat die meteen daarna vertrekt.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1754 Gepost op: 31-10-2010, 18:09:28 »
@Tommie, ik denk ook niet dat heel veel mensen er moeite mee hadden, hoor.  Maar het was wel opmerkelijk dat Jon dat zo deed.

Van de andere kant: je koopt kaartjes voor die voorstelling soms ruim een half jaar vantevoren. En dan denk je er echt niet bij na dat uitgerekend op de voorstellingsavond de ontknoping op tv is. Temeer omdat dat ook niet 100% zeker is dat die ontknopingsaflevering precies op die dag wordt uitgezonden. En dan ga je gewoon. Molfan of niet.

Wat Sara Kroos betreft: de een vindt haar grappig, de ander vindt haar waardeloos. Kwestie van smaak. Zo kan ik absoluut niet lachen om bijvoorbeel Theo Maassen of Claudia de Brey, terwijl anderen die enorm grappig vinden.

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1755 Gepost op: 1-11-2010, 15:54:33 »
Wie had gedacht dat zelfs in de 'Jackie' (een mode magazine) aanwijzingen zouden kunnen staan?
Ik was gisteren in de september/oktober editie aan het lezen, in de editor's letter staat wat haar opviel tijdens de Fashion Week. Eerst staat er van alles over wat de mensen aanhadden enzo en dan zomaar tussen de regels door:
Citaat
.......blabla.....
... Dat de zwarte Chanel 2.55 in lamsuitvoreing de ultieme fashion musthave van modeminnend Amsterdam is, waardoor-ie eigenlijk best wel saai wordt, maar dat dat me er toch niet van weerhoudt 'm zelf ook te willen
... Evenals die kaki-, donkerblauwe- en armykleurige chinobroekjes van de Zara
... Dat Arie Boomsma by far de meest vriendelijke BN'er aller tijden is
... En zijn meisje heel knap
... En Sebastiaan Labrie trouwens ook, poeh
... Dat columniste Hanna Bervoets vriendinnen is met actrice Anna Drijver
... Dat iedereen vraagt hoe het met je is, maar zich alweer heeft omgedraaid voordat je antwoord hebt kunnen geven
... En dat je dat zelf ook doet
.......blabla....

De hoofdredactice en schrijver van dit stukje is Eva Hoeke, twitter.com/EvaJackie
Stelletje molloten...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1756 Gepost op: 4-11-2010, 19:56:24 »
Eergister kwam er iemand naar me toe: "ben jij Laura van het mol forum?" Bizar.  :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1757 Gepost op: 4-11-2010, 20:03:53 »
Eergister kwam er iemand naar me toe: "ben jij Laura van het mol forum?" Bizar.  :P

Hoe waak heb jij dat al wel niet gehad joh!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1758 Gepost op: 4-11-2010, 20:13:27 »
Ik had vannacht gedroomd dat ik iemand van hier tegen kwam! XD
Ik weet alleen niet hoe jullie er allemaal uit zien (behalve Laura van foto's)!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1759 Gepost op: 4-11-2010, 20:38:45 »
Hoe waak heb jij dat al wel niet gehad joh!!


Dit was de vijfde keer geloof ik. Maar het blijft bizar. Ik zal wel een raar hoofd hebben dat ze dat onthouden ;D