Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850277 keer)

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1800 Gepost op: 15-11-2010, 15:44:06 »
wauw, ik ben jaloers. Maar ik ben vast niet de enige.
Stelletje molloten...

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1801 Gepost op: 15-11-2010, 19:24:57 »
Een vriend-collega van me is deze zomer naar Portugal geweest en nou gaat-ie opeens allemaal foto's plaatsen. Van Evora!!!  ;D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1802 Gepost op: 15-11-2010, 21:14:31 »
Waren er ook opdrachten in Lissabon, Sintra of Cascais? Ik kan me niet alle plaatsen voor de geest halen, maar jij weet dat vast nog wel.


Trouwens, bij iedere post van jou krijg ik steeds een Jantien-deja-vu-gevoel. Hoe kan dat toch?
« Laatst bewerkt op: 15-11-2010, 21:16:54 door Bodejos »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1803 Gepost op: 15-11-2010, 21:39:45 »
Waren er ook opdrachten in Lissabon, Sintra of Cascais? Ik kan me niet alle plaatsen voor de geest halen, maar jij weet dat vast nog wel.

De ondervraging door Jantien was in Sintra. (Geweldige opdracht die ik op 1 heb gezet in het top 10 lijstje "beste opdrachten" uit tien jaar WIDM: link.)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1804 Gepost op: 16-11-2010, 15:34:02 »
Ik was vanavond in een bar in Nagasaki gerund door een Amerikaan. Ik had nog geen twee zinnen gezegd, waaronder dat ik uit Nederland kwam, en hij begon: "wow do you know that TV show, I don't know the title in Dutch but in the US it's The Mole, they were here last year for the 10th anniversary, and I remember talking all night to those former hosts, one short bald guy host, and one lady host, and a lot of the guys from the crew there drinking with us'. Dat heb ik weer, ik loop de bar binnen waar Karel, Angela en de crew blijkbaar lekker hebben zitten drinken.

Ook bizar: een schip in de haven van Nagasaki met de volgende letters op de boeg:


De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1805 Gepost op: 16-11-2010, 15:39:59 »
Oh ja, dat is vast die van mol.co.jp :P
Karel 'short bald guy', ja, dat dekt de lading wel.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1806 Gepost op: 16-11-2010, 15:50:42 »
Ik heb zojuist mijn WIDM fansite moeten verhuizen. Naast dat ie nog steeds te bereiken is via www.wieisdemol.net kom je er nu ook via www.wieisdemol2011.nl. :)

@Tsubasa: ::rofl::!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1807 Gepost op: 16-11-2010, 17:08:17 »
Wat Tsubasa in Japan doet, kan ik eens proberen in Sintra. Maar dan alleen de lokatie ''spotten''. Het is dan immers 10 jaar terug dat de opnames daar waren.

Was die kerk met die ledematen/organen niet ook daar ergens in de buurt?


Ik weet wel dat de omgeving van Cascais, die woeste rotsformatie, mij heel erg deed denken aan die flessenduik-opdracht.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1808 Gepost op: 16-11-2010, 20:53:10 »
Ik was vanavond in een bar in Nagasaki gerund door een Amerikaan. Ik had nog geen twee zinnen gezegd, waaronder dat ik uit Nederland kwam, en hij begon: "wow do you know that TV show, I don't know the title in Dutch but in the US it's The Mole, they were here last year for the 10th anniversary, and I remember talking all night to those former hosts, one short bald guy host, and one lady host, and a lot of the guys from the crew there drinking with us'. Dat heb ik weer, ik loop de bar binnen waar Karel, Angela en de crew blijkbaar lekker hebben zitten drinken.

Ook bizar: een schip in de haven van Nagasaki met de volgende letters op de boeg:

Niet te geloven zeg!! Wat zei je toen tegen die Amerikaan? (of, hoe vertaal je molloot in het Engels? ::tandpastasmiley::) En dan ook nog die boot... ::oink::

Ik heb zojuist mijn WIDM fansite moeten verhuizen. Naast dat ie nog steeds te bereiken is via www.wieisdemol.net kom je er nu ook via www.wieisdemol2011.nl. :)
Nu al? Da's vlot gedaan! Ik zal hem in mijn bookmarks zetten!
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1809 Gepost op: 16-11-2010, 21:04:25 »
(of, hoe vertaal je molloot in het Engels? ::tandpastasmiley::)

Daar hebben we op de chat nog eens over gebrainstormd. Ik houd het bij "molnut". ;)


Nu al? Da's vlot gedaan! Ik zal hem in mijn bookmarks zetten!

Ja, ging heel makkelijk. Heb je al gezien wat er gebeurt als je je muispijltje boven het logo van twitter of YouTube rechtsboven houdt?

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1810 Gepost op: 16-11-2010, 21:20:43 »
Daar hebben we op de chat nog eens over gebrainstormd. Ik houd het bij "molnut". ;)


Ik denk niet dat je met de 'nuts' van een mole geassocieerd wil worden ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1811 Gepost op: 16-11-2010, 21:27:07 »
Ik denk niet dat je met de 'nuts' van een mole geassocieerd wil worden ::)

Er is een subtiel verschil tussen 'molenut' en 'molnut' (wat ook op 'walnut' lijkt). (Maar goed, eerst maar eens die Dikke Van Dale.) ;)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1812 Gepost op: 16-11-2010, 21:34:54 »

Ook bizar: een schip in de haven van Nagasaki met de volgende letters op de boeg:




Okeee, ik zit dus steeds naar de verkeerde boot te kijken (die op de voorgrond), ik snapte maar niet dat ik naar de verkeerde boot keek... Slim
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1813 Gepost op: 16-11-2010, 21:58:16 »
Ja, duurde bij mij ook even voor ik het zag. Maar het staat dus exact in het midden.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1814 Gepost op: 16-11-2010, 22:03:23 »
En nee, er staat géén "MOL" in het water!

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1815 Gepost op: 16-11-2010, 22:33:15 »
De ondervraging door Jantien was in Sintra. (Geweldige opdracht die ik op 1 heb gezet in het top 10 lijstje "beste opdrachten" uit tien jaar WIDM: link.)

Terechte keuze, Heinz! ::ok::

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1816 Gepost op: 17-11-2010, 07:51:37 »
jeetje, ik dacht al dat ik een bril moest, ik heb de foto vergroot, verkleind verscherpt maar ik zag het maar niet. Staat het precies in het midden!  ::regenboog::
Stelletje molloten...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1817 Gepost op: 17-11-2010, 09:00:53 »
Ooh! Nu zie ik het ook eindelijk! Ik maar turen en turen naar die andere boot.. ik had zelfs nog gezocht naar een andere boot maar zag er geen ;D :-[

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1818 Gepost op: 17-11-2010, 11:40:48 »
Zodra Sky Radio the Christmas Station weer een beetje ingeburgerd raakt hier, krijg ik altijd weer molkriebels..
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1819 Gepost op: 17-11-2010, 13:53:29 »
Ooh! Nu zie ik het ook eindelijk! Ik maar turen en turen naar die andere boot.. ik had zelfs nog gezocht naar een andere boot maar zag er geen ;D :-[

Dat had ik dus ook steeds :-X
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!