Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850436 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1880 Gepost op: 1-01-2011, 15:04:43 »
Vrolijk 2011!   ::feest::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1881 Gepost op: 1-01-2011, 17:16:25 »
Tijdens ik hou van holland het name raad spel:

Kim pieters wordt geraden en Linda geeft als uitleg: De winnares van WIDM vorig jaar.

Zucht....

Ik dus heel hard door de kamer


NEEEEE!! T was de mol :p Iets beter opletten de volgende keer Linda.. :s

Ze heet niet voor niets Linda de Mol hè? Oftewel, een Mollenstreek! ;)

Iedereen een fantastisch 2011, het jaar kan niet beter beginnen met gelijk een nieuw Mol-seizoen voor de deur.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1882 Gepost op: 1-01-2011, 19:57:55 »
Iedereen een fantastisch 2011, het jaar kan niet beter beginnen met gelijk een nieuw Mol-seizoen voor de deur.
Amen!

Voorspoedig 2011 iedereen en veel succes bij het speuren naar de mol.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1883 Gepost op: 1-01-2011, 20:59:21 »
Bluh besef me nu opeens dat ik voor donderdagavond een afspraak heb staan met een studio producer. Bluh vroeger had ik altijd aflevering 1 van WIDM al maandenlang in mijn agenda staan, waarom ben ik 't nu vergeten? :(
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline winud

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1884 Gepost op: 1-01-2011, 21:10:54 »
Als je de 1e Aflevering mist, Is vrijdag 15.00 de herhaling op Ned. 2 ;)
Wie is de Mol? 2011

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1885 Gepost op: 1-01-2011, 21:55:03 »
Als je de 1e Aflevering mist, Is vrijdag 15.00 de herhaling op Ned. 2 ;)

Ik heb ook een hard disk recorder hoor :P
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline winud

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1886 Gepost op: 1-01-2011, 22:01:49 »
Haha dat is mooi :P
Wie is de Mol? 2011

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1887 Gepost op: 1-01-2011, 22:48:34 »
De beste wensen en veel mooie molmomenten voor 2011.

 ::feest::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1888 Gepost op: 1-01-2011, 23:04:21 »
Als je de 1e Aflevering mist, Is vrijdag 15.00 de herhaling op Ned. 2 ;)

He dats ook weer sinds jaren dat er een herhaling is van WIDM..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1889 Gepost op: 2-01-2011, 12:15:19 »
Gister tijdens de Poscode nieuwjaarsshow moest je namen raden aan de hand van plaatjes. En raad eens wat een leuke rebus er kwam:

Klik voor foto of voor filmpje (ga naar 1 uur 17).

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1890 Gepost op: 2-01-2011, 12:30:01 »
Gister tijdens de Poscode nieuwjaarsshow moest je namen raden aan de hand van plaatjes. En raad eens wat een leuke rebus er kwam:

Klik voor foto of voor filmpje (ga naar 1 uur 17).
Oja, geinig! Vooral ook omdat Loretta 'm oplost...


Heel even iets anders: ik heb gemerkt dat er dit jaar veel nieuwe fanatieke molforummers zijn bijgekomen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik begin me een beetje af te vragen wie jullie nu eigenlijk zijn! :P Vooral ook omdat veel mensen hun forumprofielinformatie niet invullen, valt er weinig over forummers te ontdekken (geslacht, leeftijd, woonplaats, hoe lang fan?) Ik vind het toch altijd leuk iets van de achtergrond van medeforummers te weten, gewoon omdat ik hun opmerkingen dan beter kan plaatsen!
Daarom zou ik willen vragen of 'nieuwe' molforummers in dit topic zich even kort willen voorstellen, of anders naar het smoelenboek in de ontvangsthal willen linken. ;)
Eventueel kunnen 'oude' forummers dat ook doen, als ze willen...
Tell me what your telescope says

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1891 Gepost op: 2-01-2011, 12:32:06 »
iedereen heeft een eigen voorstel topic in de ontvangsthal gekregen bij aanmelding.
Maar ik vind het een goede vraag veerraak.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1892 Gepost op: 2-01-2011, 12:34:11 »
iedereen heeft een eigen voorstel topic in de ontvangsthal gekregen bij aanmelding.
Maar ik vind het een goede vraag veerraak.

Thx Lukie. Ik zeg het ook idd omdat veel mensen alleen op het WIDM-forum komen, en niet in de Ontvangsthal, Huiskamer, Relaxhoek of andere fora.
Tell me what your telescope says

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1893 Gepost op: 2-01-2011, 12:36:19 »
Daarom zou ik willen vragen of 'nieuwe' molforummers in dit topic zich even kort willen voorstellen, of anders naar het smoelenboek in de ontvangsthal willen linken. ;)
Nou ik ben Bart Langelaan, ik zit op de middelbare school te Pijnacker en ik ben nog niet zo lang molloot, maar ik heb al wel alle seizoenen gezien. Ik ben vooral handig met beeld en geluid enzo (programmeren, zoomen, zoals bij dat executiefilmpje) en ik vind het ook interessant om te weten wat andere forumgebruikers vinden van theorieën en ideeën. Zo ontmaskeren we samen de mol.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1894 Gepost op: 2-01-2011, 12:48:51 »
[...] ik begin me een beetje af te vragen wie jullie nu eigenlijk zijn! :P Vooral ook omdat veel mensen hun forumprofielinformatie niet invullen, valt er weinig over forummers te ontdekken (geslacht, leeftijd, woonplaats, hoe lang fan?) Ik vind het toch altijd leuk iets van de achtergrond van medeforummers te weten, gewoon omdat ik hun opmerkingen dan beter kan plaatsen!
[...]

Ben ik helemaal met je eens Vera ! Ik klik ook vaak op iemands profiel om een opmerking beter te kunnen plaatsen maar er staat vaak erg weinig. Ik wilde toevallig 2 weken geleden ofzo wat meer info over mezelf invullen, maar dat kan helemaal niet ! Er is gewoon geen vakje om bijvoorbeeld je beroep in te vullen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline AaPje16

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ▐ ●▼■
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1895 Gepost op: 2-01-2011, 12:55:19 »
Nou zal ik me ook maar even voorstellen dan?
Ik ben 16 jaar, oohnee, ondertussen al 17!! (ik ben 30 dec jarig ;)) Ik woon in de buurt van Maastricht.
Ik kijk wie is de mol al best lang (zou niet weten hoe lang precies) maar ik zit pas sinds vorig seizoen op internet en dat was toen alleen het .nl forum. Nu heb ik besloten om hier eens te komen neuzen. Verwacht alleen niet dat ik veel ga posten, ik lees meer dan dat ik post.
Ik heb wel al heel veel zin in het nieuwe seizoen en wie weet kom ik wel naar de fandag, kunnen jullie me echt leren kennen (:
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1896 Gepost op: 2-01-2011, 12:58:29 »
Nou zal ik me ook maar even voorstellen dan?
Ik ben 16 jaar, oohnee, ondertussen al 17!! (ik ben 30 dec jarig ;)) Ik woon in de buurt van Maastricht.
Ik kijk wie is de mol al best lang (zou niet weten hoe lang precies) maar ik zit pas sinds vorig seizoen op internet en dat was toen alleen het .nl forum. Nu heb ik besloten om hier eens te komen neuzen. Verwacht alleen niet dat ik veel ga posten, ik lees meer dan dat ik post.
Ik heb wel al heel veel zin in het nieuwe seizoen en wie weet kom ik wel naar de fandag, kunnen jullie me echt leren kennen (:
welkom aapje :P
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1897 Gepost op: 2-01-2011, 13:03:42 »
Welkom bartjel en aapje!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1898 Gepost op: 2-01-2011, 13:26:30 »
Oja, geinig! Vooral ook omdat Loretta 'm oplost...


Heel even iets anders: ik heb gemerkt dat er dit jaar veel nieuwe fanatieke molforummers zijn bijgekomen. Hartstikke leuk natuurlijk, maar ik begin me een beetje af te vragen wie jullie nu eigenlijk zijn! :P Vooral ook omdat veel mensen hun forumprofielinformatie niet invullen, valt er weinig over forummers te ontdekken (geslacht, leeftijd, woonplaats, hoe lang fan?) Ik vind het toch altijd leuk iets van de achtergrond van medeforummers te weten, gewoon omdat ik hun opmerkingen dan beter kan plaatsen!
Daarom zou ik willen vragen of 'nieuwe' molforummers in dit topic zich even kort willen voorstellen, of anders naar het smoelenboek in de ontvangsthal willen linken. ;)
Eventueel kunnen 'oude' forummers dat ook doen, als ze willen...
Ik hou dat het liefste privé, maar ik zit op 3VWO op een school in Noord-Holland en ik kijk WIDM sinds ik de ontknoping van seizoen 6 gezien had, volg het sinds 2007, kijk op het internet sind 2008 en op dit forum sinds vorig seizoen.
...óf niet!

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #1899 Gepost op: 2-01-2011, 13:36:44 »
Hallo  ::zwaai::
Ja, Ik post ook niet zo veel. Maar goed, hier een beetje mijn achtergrond.

Ik kijk sinds seizoen 3 met supermol George. Dat was me een seizoen zeg. Maar Dennis Weening was ook geweldig. Ik ben 19 jaar en tweede jaars studente rechten in Amsterdam.