Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850431 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2060 Gepost op: 16-01-2011, 14:56:00 »
Inderdaad, have a safe trip! En veel plezier met wat je gaat doen in Bangladesh!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2061 Gepost op: 23-01-2011, 22:04:22 »
Vera alweer terug?

Wie is de mol volgens de Bengalen, die je hebt gesproken?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2062 Gepost op: 23-01-2011, 22:11:03 »
Oh, nu ik hier toch ben, ik zeg het even hier omdat het andere topic bedoeld is voor nieuwe onderschriften. Maar nog allemaal bedankt dat jullie zo massaal op mijn onderschrift hebben gestemd vorige week. Ik ben zeer blij met mijn eerste plaats. :D
Trouwens meteen een vraagje, omdat ik zelf niet heb gestemd weet ik niet hoeveel stemmen ik en de overige inzendingen hebben gekregen. Kan iemand die even doorgeven?
The British are not impressed.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2063 Gepost op: 24-01-2011, 16:51:37 »
Ik kijk de film Ellis in Glamourland..
Wat ziet Horace eruit zeg..  ::rofl::

Hij speelt in deze film wel een homo..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2064 Gepost op: 24-01-2011, 17:27:35 »
OMG! is dát horace??? Hij is echt onherkenbaar!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2065 Gepost op: 24-01-2011, 17:31:27 »
Nou, die ogen zijn wel onmiskenbaar Horace, anders.
The British are not impressed.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2066 Gepost op: 25-01-2011, 21:16:15 »
Argh, ik ben zo gefrustreerd! Ik heb gewoon geen mening meer over wie de mol is, wat goede theorieën zijn, wie er gaat afvallen, etc.! Het komt vast doordat ik een week weg was in een compleet andere omgeving... Maar nu ik ben bijgelezen weet ik het nog steeds niet. Zucht.
Morgen maar weer alles terugkijken, misschien dat ik dan wakker word en weer zinnige dingen ga posten.
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2067 Gepost op: 25-01-2011, 22:00:42 »
Morgen maar weer alles terugkijken, misschien dat ik dan wakker word en weer zinnige dingen ga posten.

Ik ben ook wel toe aan een minimolmarathon van de eerste drie afleveringen, voor de vierde er is. Tot die tijd houd ik nog aan mijn eerste gedachte (na aflevering 1) Pepijn vast. Al heb ik het gevoel dat dat een te makkelijke keuze is. En Patrick is nu ook net iets te verdacht. (Karin dan?)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2068 Gepost op: 25-01-2011, 22:03:42 »

Morgen maar weer alles terugkijken, misschien dat ik dan wakker word en weer zinnige dingen ga posten.
Ben je een weekje weg, gaat hier gewoon alles door, lastig om weer in het ritme te komen dan.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2069 Gepost op: 26-01-2011, 18:31:21 »
Heb vandaag m'n tong kapot gebeten in de bus. Een stel jongens had het over de mol. Allemaal prima tot het moment dat ze onzin gingen kletsen, zoals dat Edo de mol was. Aaah. :-X

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2070 Gepost op: 26-01-2011, 18:38:31 »
Heb vandaag m'n tong kapot gebeten in de bus. Een stel jongens had het over de mol. Allemaal prima tot het moment dat ze onzin gingen kletsen, zoals dat Edo de mol was. Aaah. :-X

Laten we ze allemaal nog eens afgaan, hou je geen tong meer over  :P
No Milk today???

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2071 Gepost op: 28-01-2011, 21:54:05 »
Ik zit nog helemaal niet in een tunnel atm. Is dat gunstig, nu aflevering 4 al is geweest?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2072 Gepost op: 29-01-2011, 10:42:10 »
Gisteren naar de tandarts geweest (geen gaatjes!) en daar draaiden ze informatiefilmpjes over tandimplantaten waarin een man zat die verdacht veel op Horace met een dikke baard leek.

Zal hem als wij beiden op de fandag komen eens vragen of hij ooit zoiets gedaan heeft...
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Yesse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2073 Gepost op: 29-01-2011, 10:54:25 »
Ik zit nog helemaal niet in een tunnel atm. Is dat gunstig, nu aflevering 4 al is geweest?
Ik ook nog niet, ik vind iedereen zo verdacht... Ik heb een kleine voorkeur voor Pepijn en Patrick maar daar blijft het ook bij. Dit seizoen is echt verwarrend voor mij :P Zoveel hints en zoveel onduidelijkheden.  ???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2074 Gepost op: 29-01-2011, 14:02:36 »
Vanavond ga ik Frits, en hopelijk Soundos zien bij Op zoek naar Zorro. Lekker op mollenjacht. ;D

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2075 Gepost op: 29-01-2011, 17:44:55 »
Ik ook nog niet, ik vind iedereen zo verdacht... Ik heb een kleine voorkeur voor Pepijn en Patrick maar daar blijft het ook bij. Dit seizoen is echt verwarrend voor mij :P Zoveel hints en zoveel onduidelijkheden.  ???
Indeed. Ik heb nu Anna > Soundos > Patrick..
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2076 Gepost op: 29-01-2011, 19:52:50 »
Ik weet niet of het zo erg is om in een tunnel te zitten. Als ik kijk naar de afgelopen 4 jaar: in 2007 zat ik vrij vroeg in de tunnel van Inge en in 2008 vrij vroeg in die van Dennis. Beiden met een goede afloop. In 2009 en 2010 lukte het me niet om in een tunnel terecht te komen. In 2009 na veel geswitch uiteindelijk op Anniek en 2010 van de ene kandidaat naar de ander op het laatste moment pas op Kim.
Het is niet zo dat mijn tunnels altijd juist zijn, ik herinner mij nog de tunnel van Sigrid en Jim.

Enfin, dit jaar heb ik voor de tunnel van Patrick gekozen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2077 Gepost op: 29-01-2011, 20:12:38 »
Ik graaf me graag in, omdat ik het programma vanuit een tunnel spannender vindt. Maar er zijn weinig kandidaten die ik echt afschrijf dit jaar.

Wat verstandig is, is nogal subjectief. Het is waarschijnlijk het verstandigst om je tv te verkopen en je keihard in te zetten voor je school, carriere, eigen bedrijf of je naasten. Verstandig zijn is niet altijd leuk, Wie is de Mol wel. Ook als je keihard op je bek gaat.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2078 Gepost op: 29-01-2011, 20:35:54 »
Ik graaf me graag in, omdat ik het programma vanuit een tunnel spannender vindt. Maar er zijn weinig kandidaten die ik echt afschrijf dit jaar.

Wat verstandig is, is nogal subjectief. Het is waarschijnlijk het verstandigst om je tv te verkopen en je keihard in te zetten voor je school, carriere, eigen bedrijf of je naasten. Verstandig zijn is niet altijd leuk, Wie is de Mol wel. Ook als je keihard op je bek gaat.

::rofl:: Dit is zóóó waar en herkenbaar XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2079 Gepost op: 29-01-2011, 22:11:43 »
Filosofie van de bovenste plank  ::ok::
(zou me inderdaad beter op andere dingen kunnen concentreren, maar die zijn lang zo leuk niet  :()
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?