Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850358 keer)

Offline juul4

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • proud to be a Molloot
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2260 Gepost op: 21-02-2011, 20:33:09 »
Morgen verjaar ik alweer. Dan ben ik precies negen jaar actief op dit forum. Time's flying!
::proostbier::

Da's dan dus vandaag!!!!! ::bravo:: ::feest::

Van harte meid.......9 jaar...pfff....volgend jaar op 21 februari dus groot feest hier met ballonnen, slingers en gebak  :D

Juliaantje ook alweer 3 jaar en daarvoor nog wat jaartjes als 'de koningin', nooit echt bijgehouden eigenlijk  ;)
Twijfel is het begin van wijsheid

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2261 Gepost op: 21-02-2011, 20:48:00 »
Ik ben thans 6 jaar en 3 weken actief.

Jij registreerde je op 30-01-2005 en ik op 28-01-2005, grappig zo net na elkaar  :D Ben dus alweer 6 jaar en 3 weken aanwezig hier op het forum  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2262 Gepost op: 21-02-2011, 21:00:47 »
Jij registreerde je op 30-01-2005 en ik op 28-01-2005, grappig zo net na elkaar  :D

Misschien zijn jullie in het echt wel twee helften van een twee-eiige eenling! Broedbloeders en al die zwik!
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2263 Gepost op: 21-02-2011, 21:03:02 »
Of misschien was het toevallig precies rond de start van seizoen 5 :P
The British are not impressed.

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2264 Gepost op: 21-02-2011, 21:51:58 »
Nou niet zo met van die rationele overwegingen de pret gaan bederven hoor  >:( ;)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2265 Gepost op: 21-02-2011, 21:52:58 »
Of misschien was het toevallig precies rond de start van seizoen 5 :P

Dat was voor mij in elk geval aanleiding om mij hier aan te melden. Was zelfverzekerd rondom mijn molkeuze en aldus geschiedde dat ik mij onder een dergelijke naam registreerde  ::rofl:: Bleek nadien ook het enige seizoen geweest te zijn waarop ik nu kan terug kijken en echt kan zeggen de juiste mol in de smiezen gehad te hebben daarentegen :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2266 Gepost op: 21-02-2011, 22:06:21 »
Gefeliciteerd LAUTJUH!

De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2267 Gepost op: 21-02-2011, 22:08:15 »
Dat moet een werk zijn geweest Tsubasa  :o
Alleen wel jammer dat ie al meer dan een jaar oud is. Kweenie of ie nu nog wel zo lekker is  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2268 Gepost op: 21-02-2011, 22:15:11 »
Anders is er net een lekkere taart in het MFD topic geplaatst :D
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2269 Gepost op: 21-02-2011, 22:16:02 »


Je zou zoiets eigenlijk gewoon een keer moeten bestellen, meenemen naar de MFD en uitreiken aan een der molloten van 't forum hier  ;D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2270 Gepost op: 21-02-2011, 22:17:26 »
Wie neemt er nou een taart mee naar de fandag...
The British are not impressed.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2271 Gepost op: 21-02-2011, 22:18:57 »
Wie neemt er nou een taart mee naar de fandag...

Ja, wie zou zoiets nu al eens gedaan hebben vijf jaar geleden  ::) ;) Maar dan nu niet voor de presentator maar voor een BM'er >> bekende molloot is toch ook wel wat voor te zeggen niet?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2272 Gepost op: 21-02-2011, 23:00:43 »
Zie dat ik lid ben vanaf 24-1-2005, time flies... ;D

Lautjuh gefeliciteerd en eet smakelijk!
« Laatst bewerkt op: 21-02-2011, 23:02:58 door Lonneke14 »

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2273 Gepost op: 21-02-2011, 23:15:54 »
Jammer dat het forum van seizoen 2 niet meer te vinden is, dus dan maar terugrekenen:

Seizoen 2 begon op 5 januari 2001. In aflevering 3 kreeg Dan een rood scherm, maar moest Björn het veld ruimen. Deze aflevering zou dan op 19 januari 2001 geweest zijn. N.a.v. deze aflevering plaatste ik mijn eerste post. Met andere woorden: ik ben hier nu 10 jaar, 1 maand en 2 dagen actief.

Eind 2001, dus ruim voor seizoen 3 begon, verhuisde het forum naar de huidige lokatie. Iedereen moest zich opnieuw registreren. In mijn geval werd dat 19 november 2001.

PS: is het forum van seizoen 2 nog ergens te vinden en zou daarvan bij WIDM-Stuff, archief een linkje mogen? Altijd leuk om je eerste berichten terug te lezen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2274 Gepost op: 21-02-2011, 23:41:51 »
Jammer dat het forum van seizoen 2 niet meer te vinden is, dus dan maar terugrekenen:

Seizoen 2 begon op 5 januari 2001. In aflevering 3 kreeg Dan een rood scherm, maar moest Björn het veld ruimen. Deze aflevering zou dan op 19 januari 2001 geweest zijn. N.a.v. deze aflevering plaatste ik mijn eerste post. Met andere woorden: ik ben hier nu 10 jaar, 1 maand en 2 dagen actief.

Eind 2001, dus ruim voor seizoen 3 begon, verhuisde het forum naar de huidige lokatie. Iedereen moest zich opnieuw registreren. In mijn geval werd dat 19 november 2001.

PS: is het forum van seizoen 2 nog ergens te vinden en zou daarvan bij WIDM-Stuff, archief een linkje mogen? Altijd leuk om je eerste berichten terug te lezen.
Een echte veteraan!


Gefeliciteerd Lautjuh, nog vele molloten jaren toegewenst.


Ik zit ook op 6 jaar en een beetje, maar ik heb wel een jaar overgeslagen. Hoe telt dat?
(Mijn totale online tijd is trouwens angstvallig hoog, al komt dat hopelijk ook door de Arcade Spellen.)
« Laatst bewerkt op: 21-02-2011, 23:44:33 door Rat »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2275 Gepost op: 22-02-2011, 00:03:53 »
Hahaha, ik voel me plots helemaal jarig, en dat terwijl ik helemaal niet jarig ben ::rofl:: thanks ;D en alle andere bijna-jubileerders ook gefeliciteerd natuurlijk met jullie al dan niet bizarre mijlpaal ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2276 Gepost op: 22-02-2011, 00:46:02 »
Vandaag trouwens wéér zo'n stomme situatie! Ik kom binnen in de gezamenlijke keuken van een medestudent: "He, ben jij dat Wie is de Mol meisje?". Echt, het wordt eng.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2277 Gepost op: 22-02-2011, 00:52:05 »
Tja, dat krijg je na negen jaar intensief molspeuren, dan ben je toch al een soort van lokale beroemdheid. Ze lezen daar misschien stiekem je berichten na op het forum. ::rofl::

Straks mag je nog zelf mee gaan doen. ;D

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2278 Gepost op: 22-02-2011, 10:24:38 »
Vandaag trouwens wéér zo'n stomme situatie! Ik kom binnen in de gezamenlijke keuken van een medestudent: "He, ben jij dat Wie is de Mol meisje?". Echt, het wordt eng.

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2279 Gepost op: 22-02-2011, 17:11:44 »
Vandaag trouwens wéér zo'n stomme situatie! Ik kom binnen in de gezamenlijke keuken van een medestudent: "He, ben jij dat Wie is de Mol meisje?". Echt, het wordt eng.

Haha, hoe vaak heb je dat nou al wel niet gehad XD. Straks ben je zo bekend dat je mee mag doen, dat is dan wel weer fijn haha.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!