Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850363 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2460 Gepost op: 15-03-2011, 16:29:34 »
Zo, voor even een nieuwe avater. :D

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2461 Gepost op: 15-03-2011, 16:30:19 »
Zo, voor even een nieuwe avater. :D

::ok:: toepasselijk ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2462 Gepost op: 15-03-2011, 16:39:40 »
Vinden jullie het ook zo irritant om te discussieren met iemand die wel is WIDM kijkt maar er echt heeelemaal niks van snapt? ;D

En toch is het volgens mij belangrijk om je te blijven realiseren dat 99% van de WIDM kijkers niet-molloot is ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2463 Gepost op: 15-03-2011, 17:42:14 »
Zo, voor even een nieuwe avatar. :D

Die ken ik ergens van! :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2464 Gepost op: 15-03-2011, 17:43:19 »
Die ken ik ergens van! :D

Twee mollen in één klap!  ;D ::ok::
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 17:45:36 door Lautjuh »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2465 Gepost op: 15-03-2011, 17:46:03 »
Die had je toch al? :o :o
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2466 Gepost op: 15-03-2011, 19:40:59 »
Nieuws over oud kandidaat Manuel Vanderbos: (bron: boulevard.nl)

Het is een tijdje stil geweest rondom Manuel Venderbos en dat heeft een belangrijke reden: hij zat namelijk overwerkt thuis. Maar langzaam maar zeker krabbelt de EO-presentator weer uit het dal.

Manuel Venderbos staat bekend als de hofleverancier van de EO, maar deze zomer gaat het helemaal mis. Tijdens de opnames van de Pelgrimscode wordt -ie doodziek afgevoerd naar een ziekenhuis.

"Ik kreeg ‘n pittige darminfectie, een zonnesteek, ik was uitgedroogd, ik kwam in ‘t ziekenhuis terecht en daar heb ik ‘n black out gehad van ‘n paar dagen", vertelt Manuel dinsdag in RTL Boulevard. "Toen ben ik teruggevlogen naar Nederland, en kwam daar pas weer bij, in het ziekenhuis, heel heftig."

Met ‘n simpele kuur is Manuel er niet vanaf. De 34-jarige presentator is compleet overwerkt. "Bij mij voelde die burnout echt alsof ik een strak elastiek om m’n borst had zitten, ik kon bijna niet ademen en zat heel vaak te hyperventileren en dacht dat ik constant een hartaanval had."

Gelukkig heeft Manuel veel steun aan zijn vrouw Suzanne, die vierentwintig uur per dag voor hem klaar staat. "Ik was er zo slecht aan toe dat ik niet eens m’n darmen onder controle had, dus iets waarvan ik dacht dat ze zou doen als ik 85 was, namelijk mij wassen omdat ik hulpbehoevend was."

Na zes maanden thuis zitten pakt Manuel langzaam de draad weer op. En als drie weken geleden zoontje Gijs het levenslicht ziet, verdwijnen alle donderwolken in een klap en kan Manuel de hele wereld weer aan. De presentator staat dan ook te popelen om weer aan de slag te gaan. "Als 2010 misschien ‘t jaar van de mislukkingen is, dan is 2011 misschien het jaar dat ik wind mee heb, ik heb een fantastische zoon, een goede relatie, een fantastische vrouw en ‘n nieuw programma."
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2467 Gepost op: 15-03-2011, 19:54:21 »
Aww beterschap aan hem ookal leest ie het waarschijnlijk niet.


Komt nu een beetje ongelukkig maarja: Ik heb een quizje gemaakt. Als je er achter komt wat hier staat: 'ɔ@3xɹzʌɟ' moet je het naar mij pben. Het is wel eventjes puzzelen denk ik. :P Er is geen prijs ofzo maar als je je verveelt kan je het doen. Als je het hebt ben je geniaal. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2468 Gepost op: 15-03-2011, 23:24:24 »
Hallelujah! ... om in de sfeer van De Mol te blijven. Eindelijk online geraakt!

Man man man, wat een rotdag! Ik werd bijna gek van frustratie vandaag. De hele dag geen toegang gehad tot het internet door die prutsers van Belgadinges ... waar een overstap naar digital tv al niet goed voor is. Heel de tijd had ik het idee dat ik iets verkeerd deed om er dan achter te komen dat het aan hun ligt. Volgens hun computers was alles in orde met de verbinding wat dus absoluut niet zo was. Eerst zelf proberen uit te dokteren wat er misliep maar dat hielp niks, gebeld naar de helpdesk met die hoe kan het ook anders doodirritante helpdeskmuziek met als resultaat ... morgen komt er uiteindelijk een technieker langs. Er is blijkbaar iets grondigers mis, had ik zelf ook al bedacht want de huistelefoon bolde ook al niet. Pfff En ja, ben nu terug thuis met mijn eigen verbinding dus vandaar eindelijk terug online!

Een dag zonder Molforum en dat amper een paar dagen voor de onthulling. Dat is niet niks, dat kan ik nu wel beamen. Echt stom dat het net nu gebeurde, uitgerekend de dag dat ik het meeste tijd had om alles bij te lezen. Tja er zijn natuurlijk ergere dingen in de wereld maar toch blijft het een hele beproeving in deze spannende tijden.

Bon, over naar belangrijker zaken. Want dit is natuurlijk peanuts tegenover de hele wereldproblematiek die er zich op dit moment afspeelt. Maar toch handig zo'n forum voor een 'rant' als je het even nodig hebt. En nu ga ik eindelijk alles bijlezen want volgens mij heeft het forum helemaal niet stilgestaan! Zal wel weer een tijdje stil zijn ...  ;)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2469 Gepost op: 15-03-2011, 23:36:42 »
Laat een bureau container op Belgacoms parkeerplaats zetten dan. :P
The British are not impressed.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2470 Gepost op: 15-03-2011, 23:48:45 »
Haha, voorspelbaar. ;D Is helaas al gedaan, zien ze van ver al aankomen! ::rofl::

Blijft wel hilarisch, de Basta-mannen.
« Laatst bewerkt op: 15-03-2011, 23:52:24 door FenikXI »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2471 Gepost op: 16-03-2011, 01:47:04 »
Komt nu een beetje ongelukkig maarja: Ik heb een quizje gemaakt. Als je er achter komt wat hier staat: 'ɔ@3xɹzʌɟ' moet je het naar mij pben. Het is wel eventjes puzzelen denk ik. :P Er is geen prijs ofzo maar als je je verveelt kan je het doen. Als je het hebt ben je geniaal. :)

Ik lees 'Sarkozy', maar ik betwijfel of dat juist is ;D

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2472 Gepost op: 16-03-2011, 01:48:53 »
Is wat anders, ik had al een antwoord gepbt, maar hij is vast al onder de wol gekropen.
The British are not impressed.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2473 Gepost op: 16-03-2011, 11:16:09 »
Als ik zeg dat een van de twee de mol is, moet dat dan onder spoilertags?
Ik denk dat je het beter onder spoilers kan zetten. Want er zijn nog steeds mensen die denken dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
de mol is en dat er ineens een hele rare twist gaat komen komende donderdag...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2474 Gepost op: 16-03-2011, 11:17:18 »
Er gebeurt iets interessants in mijn brein op het moment dat ik een mogelijke theorie lees. Ik scan het vluchtig en als ik de naam 'Patrick' lees ga ik heel aandachtig lezen en komt er een soort gelukzalig gevoel boven. Maar als ik de naam 'Art' zie staan lees ik het vluchtig door en denk dan 'wat een onzintheorie' en klik snel weg.

;D
Geinig... Dat heb ik nu net andersom! Al probeer ik wel de aanwijzingen naar Patrick geïnteresseerd te lezen. En ik moet zeggen, er zitten een paar juweeltjes tussen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2475 Gepost op: 16-03-2011, 11:18:59 »
Vinden jullie het ook zo irritant om te discussieren met iemand die wel is WIDM kijkt maar er echt heeelemaal niks van snapt? ;D

Zo had ik laatst een discussie met een meisje die beweerde dat Art de mol was, want tijdens boer zoekt vrouw hoorde je bij boer RichARD het WIDM deuntje... ::)
Dat herken ik inderdaad wel... Alleen het rare bij mij is, is dat juist nagenoeg iedereen die ik heb gesproken de laatste tijd over WIDM dacht dat of Patrick of Soundos de mol was (dit was voor vorige week donderdag...) Niemand kon geloven dat Art de mol zou kunnen zijn omdat hij zo openlijk leek te mollen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2476 Gepost op: 16-03-2011, 16:32:01 »
Ik denk dat je het beter onder spoilers kan zetten. Want er zijn nog steeds mensen die denken dat
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
de mol is en dat er ineens een hele rare twist gaat komen komende donderdag...

Er zijn ook mensen die de aflevering nog niet gezien hebben en mij doodleuk komen vertellen dat Soundos de mol is. Dan doe ik zo: ;D maar denk ik dit: ::rofl::


 ::)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2477 Gepost op: 16-03-2011, 19:41:28 »
Er zijn ook mensen die de aflevering nog niet gezien hebben en mij doodleuk komen vertellen dat Soundos de mol is. Dan doe ik zo: ;D maar denk ik dit: ::rofl::


 ::)
Horace is de mol. Die zit (althans volgens Karin) de boel tenslotte contant te ...jeweetwel ::rofl::

Trouwens, ik zag toevallig vandaag een aankondiging voor de laatste uitzending morgen. Er stond erg groot in beeld ART OF PATRICK. Duurde een paar tellen voor ik doorhad dat het niet een Engels zinnetje was :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2478 Gepost op: 16-03-2011, 19:54:32 »
Citaat van: www.wieisdemol.net
Op de kluis tijdens de opdracht met de duizenden foto's stond de code 1106. Dit wees naar 11 juni, de dag van de finale. Die dag stond volgens de Mayakalender tevens in het teken van de Red Crystal Moon. (Bovendien: 1 + 1 + 0 + 6 = 8 ).
Ik lees dit op Heinz' site over de hints van seizoen 8 waar de 8 een belangrijke rolspeelde, was dat laatste, over dat optellen, een officiële hint of is dit een aanname?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2479 Gepost op: 16-03-2011, 19:55:55 »
Ik lees dit op Heinz' site over de hints van seizoen 8 waar de 8 een belangrijke rolspeelde, was dat laatste, over dat optellen, een officiële hint of is dit een aanname?

Omdat het tussen haakjes staat denk ik het laatste, maar uit mijn hoofd weet ik het niet meer.