Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850356 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2700 Gepost op: 6-05-2011, 11:33:05 »
De avro en de tros gaan fuseren... Zou t invloed hebben op WIDM??? Ik hoop het niet.
Link
« Laatst bewerkt op: 6-05-2011, 12:03:16 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2701 Gepost op: 6-05-2011, 11:49:39 »
Ik denk het niet.. Maar ik denk wel dat we een Volendammer kunnen verwachten in WIDM.. Want denk dat de TROS en AVRO nu gaan uitwisselen qua presentators en met bijv kandidaten..

Zucht.. Had liever een andere omroep gezien bijv een KRO of NCRV..  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2702 Gepost op: 6-05-2011, 12:00:40 »
De link doet het niet.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2703 Gepost op: 6-05-2011, 12:03:37 »
De link doet het niet.

Nu wel als het goed is ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2704 Gepost op: 6-05-2011, 12:06:34 »
Jup. (: Hopen dat het WIDM niks aandoet. :(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2705 Gepost op: 6-05-2011, 12:10:50 »
De persconferentie is live te volgen.. Link staat op site  van rtlnieuws
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2706 Gepost op: 6-05-2011, 12:19:17 »
Mevrouw Maas noemde wat titels op van de AVRO die ze denk ik succesvol vond.. Zoals 71Graden noord en tussen kunst en kitch.. Maar een hoogscorend WIDM werd niet genoemd..  :-\\ ::niet-ok::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2707 Gepost op: 6-05-2011, 12:25:45 »
Mevrouw Maas noemde wat titels op van de AVRO die ze denk ik succesvol vond.. Zoals 71Graden noord en tussen kunst en kitch.. Maar een hoogscorend WIDM werd niet genoemd..  :-\\ ::niet-ok::

Het beste AVRO programma aller tijden zelfs.

Maar goed, beter dan dat er met trots een WIDM Volendam aangekondigd werd. :P

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2708 Gepost op: 6-05-2011, 12:33:24 »
Het beste AVRO programma aller tijden zelfs.

Maar goed, beter dan dat er met trots een WIDM Volendam aangekondigd werd. :P

Idd.. Of wie is de paling ofzo. XD
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2709 Gepost op: 6-05-2011, 12:34:35 »
Voor het aankomende seizoen is het wel geregeld maar daarna?
Er is nog niets bekend over zendtijd en dergelijke. Het blijft dus een vaag verhaal, kunnen we lekker speculeren, maar het is het wachten op de molmail van volgend jaar waar we weer een reis kunnen winnen ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2710 Gepost op: 6-05-2011, 12:36:36 »
Het beste AVRO programma aller tijden zelfs.

Maar goed, beter dan dat er met trots een WIDM Volendam aangekondigd werd. :P
Of naar Nick en Simon..  ::rofl::

Nee even serieus, hopelijk laten ze wie is de mol gewoon in tact en gewoon zoals het is.
Het beleid van de Tros de laatste jaren vind ik toch al minder geworden, er wordt veel op het Volendamse wereldje geconcentreerd. (nu weet ik niet hoe dat pakweg 20 jaar geleden was) maar het is te hopen dat de beide omroepen hun succesvolle programma's blijven uitzenden en een aantal andere minder succesvolle titels worden afgestoten om geld te besparen. (succesvolle dinsdagavond van nederland 1 met blik op de weg(avro) opgelicht (tros) en opsporing verzocht(avro) zal waarschijnlijk wel blijven bestaan)

Evenals Andre van Duin, Tros vermist (beiden boven de miljoen kijkers op de vrijdagavond) en natuurlijk lingo van onze grote vriend JP (die ook dagelijks rond de 800.000 kijkers trekken)

Echter is het geen garantie dat wie is de mol zal blijven na de fusie tussen de AVRO en de Tros.
Want andere succesvolle titels als dit was het nieuws (tros) en op zoek naar.. (avro) zijn al overgenomen door RTL. Dus wellicht zien we straks wie is de mol wel terug bij de commerciëlen.
Maar ik denk niet dat het zo ver zal komen. Het is afwachten hoe dit verder gaat. (edit: wat ik net in de reactie van Lukie4 lees, voor volgend seizoen is alles geregeld en hopelijk zien we in de molmail weer dat je meekan met de opnames van seizoen 13)
« Laatst bewerkt op: 6-05-2011, 12:38:38 door mollenvanger20 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2711 Gepost op: 6-05-2011, 12:46:54 »
OP de fandag heeft PJ tegen ons gezegd dat widm voorlopig nog niet stopt.. (het lijkt me toch dat hij well af wist van de onderhandelingen tussen de avro en de tros of zeg ik nu iets heel vreemds)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2712 Gepost op: 6-05-2011, 12:53:27 »
 :owat moet ik hiervan vinden? Zolang het geen consequenties voor wie is de mol heeft vind ik het best. Krijgen ze samen ook een andere naam?
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2713 Gepost op: 6-05-2011, 12:56:31 »
OP de fandag heeft PJ tegen ons gezegd dat widm voorlopig nog niet stopt.. (het lijkt me toch dat hij well af wist van de onderhandelingen tussen de avro en de tros of zeg ik nu iets heel vreemds)

De AVRO was ook met de VPRO in gesprek. En ook nu met de plannen met de TROS is de toekomst van de AVRO nog onzeker. Dus ook die van WIDM.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2714 Gepost op: 6-05-2011, 13:00:34 »
:owat moet ik hiervan vinden? Zolang het geen consequenties voor wie is de mol heeft vind ik het best. Krijgen ze samen ook een andere naam?
Jan Kooijman kwam op zn twitter al met de naam TRAVO  ::rofl::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2715 Gepost op: 6-05-2011, 13:03:19 »
 ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2716 Gepost op: 6-05-2011, 13:14:09 »
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2717 Gepost op: 6-05-2011, 13:43:47 »
 :D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2718 Gepost op: 6-05-2011, 14:04:42 »
De AVRO was ook met de VPRO in gesprek. En ook nu met de plannen met de TROS is de toekomst van de AVRO nog onzeker. Dus ook die van WIDM.

OKee.. Ik weet t ook niet... Laten we er voorlopig maar vanuit gaan dat WIDM blijft.. T zou ontiegelijk dom van ze zijn om te stoppen met het programma..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2719 Gepost op: 6-05-2011, 16:41:51 »
De AVRO en TROS gaan fuseren. Op deze wijze willen zij een bijdrage leveren aan de gewenste bezuinigingen binnen de publieke omroepen. Dat hebben de AVRO en TROS vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in het decor van EénVandaag, een programma van beide omroepen. De merken AVRO en TROS blijven bestaan in deze vorm van samenwerking. Gedwongen ontslagen zijn volgens de omroepen onvermijdelijk, vooral op afdelingen als administratie en personeelzaken.

Het dikgedrukte zinnetje vind ik een goede zaak. Ik denk dat dit gaat betekenen dat ze een deel medewerkers ontslaan, en dat wat overblijft voor beide omroepen inzetbaar zijn. Het worden dus niet een nieuwe omroep met een nieuwe naam, maar twee losse omroepe die de kosten delen (bijvoorbeeld 1 kantoorgebouw)maar als geheel opereren :) (als ik het goed begrepen heb :P)

Tevens denk ik omdat ze nu samen een groot aantal leden hebben meer geld ontvangen en meer zendtijd krijgen.De fusie tussen beide omroepen is denk ik gewoon om de besluiten van de Tweede Kamer voor te zijn. (al zeggen ze zelf van niet)
« Laatst bewerkt op: 6-05-2011, 16:45:16 door mollenvanger20 »