Auteur Topic: Het WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 850323 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2780 Gepost op: 5-06-2011, 16:43:07 »
Misschien kunnen we dan een algemene wiki maken met gewoon alle seizoenen enzo en dan een sub-wiki maken met alleen de serie die op dit moment draait. Daar staan dan alle vage theorieën op (dus ook die uiteindelijk niet blijken te kloppen) en aan het einde van de serie worden alle goede theorieën overgezet naar de hoofdwiki (met eventueel ook nog een kort overzicht met foute theorieën, maar niet voor elke theorie een pagina).

Omdat op de wieisdemol.wikii.com pagina nog niet zo veel staat, kan ik dat allemaal overzetten naar mollenpedia.tk. Dat staat wat mooier. Als iemand ook adminrechten wil (waarschijnlijk jij Pac-Mol ;)) moet je het maar even zeggen...

[technisch]Wikkii maakt gebruik van 'MediaWiki', dezelfde software als voor Wikipedia. Sommige dingen werken niet goed met Wikkii en http://mollenpedia.tk/ staat mooier dan wieisdemol.wikkii.com. Ook kan ik dan maaken dat op mollenpedia.tk de hoofdwiki draait en op 2012.mollenpedia.tk de 2012 wiki. Je kunt mollenpedia.tk ook laten doorlinken naar wieisdemol.wikkii.com maar dat word lelijk, google snapt er niks van enzovoort...[/technisch]
« Laatst bewerkt op: 5-06-2011, 16:48:36 door bartjel »

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2781 Gepost op: 5-06-2011, 16:47:32 »
IK heb geen tijd om het allemaal in toe voeren... Ik heb een bestand en dat kun je wel krijgen ;)

K weet niet of je een google (docs) account hebt, dan kan ik je toevoegen bij het bestand en dan kan je het gebruiken... Anders moet je even je mail adres pmm, dan mail ik je het bestand binnenkort even.
Ik weet niet hoe google docs werkt, maar ik heb  wel een WIDM-Gmailaccount: Pacmol.WIDM@Gmail.com is dat voldoende?
Misschien kunnen we dan een algemene wiki maken met gewoon alle seizoenen enzo en dan een sub-wiki maken met alleen de serie die op dit moment draait. Daar staan dan alle vage theorieën op (dus ook die uiteindelijk niet blijken te kloppen) en aan het einde van de serie worden alle goede theorieën overgezet naar de hoofdwiki (met eventueel ook nog een kort overzicht met foute theorieën, maar niet voor elke theorie een pagina).

Omdat op de wieisdemol.wikii.com pagina nog niet zo veel staat, kan ik dat allemaal overzetten naar mollenpedia.tk. Dat staat wat mooier

[technisch]Wikkii maakt gebruik van 'MediaWiki', dezelfde software als voor Wikipedia. Sommige dingen werken niet goed met Wikkii en http://mollenpedia.tk/ staat mooier dan wieisdemol.wikkii.com. Ook kan ik dan maaken dat op mollenpedia.tk de hoofdwiki draait en op 2012.mollenpedia.tk de 2012 wiki. Je kunt mollenpedia.tk ook laten doorlinken naar wieisdemol.wikkii.com maar dat word lelijk, google snapt er niks van enzovoort...[/technisch]
Mooi, maar dan kan je denk ik beter 'molpedia.tk' gebruiken, die had ik gereserveerd maar nu geannuleerd omdat ik hem niet snapte.
...óf niet!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2782 Gepost op: 5-06-2011, 16:47:39 »
Je kunt toch categorieën maken?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2783 Gepost op: 5-06-2011, 16:52:41 »
Ik weet niet hoe google docs werkt, maar ik heb  wel een WIDM-Gmailaccount: Pacmol.WIDM@Gmail.com is dat voldoende?Mooi, maar dan kan je denk ik beter 'molpedia.tk' gebruiken, die had ik gereserveerd maar nu geannuleerd omdat ik hem niet snapte.

Met dat account kun je als het goed is ook bij google docs. Gewoon naar Igoogle en dan bovenin op extra klikken en dan op documents... Een uitnodiging krijg je op je mail adres en dat moet je dan even accepteren.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2784 Gepost op: 5-06-2011, 16:55:24 »
Je hebt een uitnodiging op dat mail adres ;) Laat maar weten als t niet lukt
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2785 Gepost op: 5-06-2011, 17:00:04 »
Je kunt toch categorieën maken?
Ja maar waarschijnlijk is dat met al die theorieen een zootje aan het einde van het seizoen  ;) dus dan kunnen we het met een gerust hart weggooien (of laten staan) maar dat we dan niet pagina's moeten uitzoeken wat er uit moet en wat niet enzo...

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2786 Gepost op: 5-06-2011, 17:02:04 »
Mooi, maar dan kan je denk ik beter 'molpedia.tk' gebruiken, die had ik gereserveerd maar nu geannuleerd omdat ik hem niet snapte.

Tsja, ik weet niet. Ik had volgens mij wel eens eerder de term 'Mollenpedia' horen vallen, ik vind het ook iets *rollender* klinken ::tandpastasmiley::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2787 Gepost op: 5-06-2011, 17:02:45 »
Valt wel mee. Als iig een iemand het bij houdt en het netjes houd blijft dat het ook... Hebben wij 2 jaar geleden ook gedaan met het iGoogle mollenboek en dat werkte eigenlijk wel goed.. We hebben t de jaren daarna eigenlijk alleen niet meer gedaan omdat het best wel veel tijd voor ons kostte.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2788 Gepost op: 5-06-2011, 17:04:59 »
Je hebt een uitnodiging op dat mail adres ;) Laat maar weten als t niet lukt
Kun je 't ook delen met langelaan bart @ gmail . com ? (de spaties zitten er tussen tegen spam...)

Het duurt trouwens even voordat het domein is geregistreerd (mollenpedia.tk) dus nu staat er nog alleen een advertentie van dot.tk.

EDIT: ontvangen, bedankt!
« Laatst bewerkt op: 5-06-2011, 17:09:39 door bartjel »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2789 Gepost op: 5-06-2011, 17:09:04 »
Kun je 't ook delen met langelaan bart @ gmail . com ? (de spaties zitten er tussen tegen spam...)

Het duurt trouwens even voordat het domein is geregistreerd (mollenpedia.tk) dus nu staat er nog alleen een advertentie van dot.tk.

Je hebt je uitnodiging!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2790 Gepost op: 5-06-2011, 17:10:43 »
Molpedia vind ik zelf mooier klinken maar ja.
Er bestaat trouwens al een Molepedia, over het spel Molehill Empire
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2791 Gepost op: 5-06-2011, 17:12:06 »
Molpedia klinkt inderdaad toppie! Het geeft dan ook mooi de inhoud weer!
Ich bin ein Bärliner!

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2792 Gepost op: 5-06-2011, 17:13:50 »
Molpedia klinkt inderdaad toppie! Het geeft dan ook mooi de inhoud weer!
Ik heb al een domein geregistreerd (mag maar één per dag) maar tot die tijd zal ik 'm laten doorlinken naar mollenpedia.tk daarna zal ik het veranderen ;)
« Laatst bewerkt op: 5-06-2011, 17:20:46 door bartjel »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2793 Gepost op: 5-06-2011, 17:19:33 »
Voor alle andere geïnterreseerden, dan hoef ik jullie niet een voor een toe te voegen ;)

LINK

Voor de duidelijkheid, ik heb m niet alleen gemaakt, ook de credits voor vieffan en de anderen die dingen hebben toegevoegd destijds
« Laatst bewerkt op: 5-06-2011, 17:27:34 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2794 Gepost op: 5-06-2011, 17:20:26 »
Als iemand ook adminrechten wil (waarschijnlijk jij Pac-Mol ;)) moet je het maar even zeggen...
Dan zeg ik het nu.
...óf niet!

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2795 Gepost op: 5-06-2011, 17:23:38 »
Wacht, waar moet ik nu heen? wieisdemol.wikkii.com / mollenpedia.tk / molpedia.tk ?
« Laatst bewerkt op: 5-06-2011, 17:25:13 door EMIBH »
臥底 是 谁?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2796 Gepost op: 5-06-2011, 17:23:57 »
Voor alle andere geïnterreseerden, dan hoef ik jullie niet een voor een toe te voegen ;)

LINK

Voor de duidelijkheid, ik heb m niet alleen gemaakt, ook de credits voor vieffan en de anderen die dingen hebben toegevoegd destijds
Of het aan mijn computer ligt weet ik niet, maar ik kan je link niet openen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2797 Gepost op: 5-06-2011, 17:24:54 »
Of het aan mijn computer ligt weet ik niet, maar ik kan je link niet openen!

Nee, hij doet het ook niet op mijn pc... Ik ga even proberen om er wat aan te doen!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2798 Gepost op: 5-06-2011, 17:27:08 »
Wacht, waar moet ik nu heen? wieisdemol.wikii.com / mollenpedia.tk / molpedia.tk ?
Voorlopig nog niets (op wieisdemol.wikkii.com zal niets meer gedaan worden), binnenkort heel even mollenpedia.tk maar uiteindelijk molpedia.tk
...óf niet!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #2799 Gepost op: 5-06-2011, 17:28:18 »
Hij doet t!!! Hij stond nog op prive, maar dat heb ik verandert. Nu kan iedereen met de link m bekijken.
iGoogle Mollenboek
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!