Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 476790 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2010, 18:05:26 »
Tsjechië is idd ook cool... In het boheems paradijs bijv.. Daar heb je een heleboel van die kloven waar je maar net doorheen past.. Daar kun je denk ik hele gave opdrachten maken..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2010, 18:10:56 »
Tsjechië is idd ook cool... In het boheems paradijs bijv.. Daar heb je een heleboel van die kloven waar je maar net doorheen past.. Daar kun je denk ik hele gave opdrachten maken..
idd, en praag zelf is ook super mooi (ligt ook de grootste discotheek van oost europa, misschien ook wel leuk voor een opdracht)

maar die oost-europese landen hebben nog zo'n mooie natuur en zijn goedkoop en nog niet helemaal populair onder de nederlandse toeristen, lijkt me zeer geschikt voor wieisdemol ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2010, 18:13:22 »
Kroatië is trouwens ook erg mooi en kan ook wel weer wat meer toerisme gebruiken. Ik ben zelf in Istrië geweest, dat doet erg Italiaans aan, maar naar verluidt zijn de Plitvice meren waarlijk het paradijs op Aard'.
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2010, 18:14:24 »
idd, en praag zelf is ook super mooi (ligt ook de grootste discotheek van oost europa, misschien ook wel leuk voor een opdracht)

maar die oost-europese landen hebben nog zo'n mooie natuur en zijn goedkoop en nog niet helemaal populair onder de nederlandse toeristen, lijkt me zeer geschikt voor wieisdemol ::jaja::


Praag is idd ook super...
Toen ik er was ben ik daar eigenlijk best veel nederlanders tegen gekomen.. Maar dat kan ook komen omdat ik een beetje inde toeristisch plekken was haha
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2010, 18:16:59 »
Kroatië is trouwens ook erg mooi en kan ook wel weer wat meer toerisme gebruiken. Ik ben zelf in Istrië geweest, dat doet erg Italiaans aan, maar naar verluidt zijn de Plitvice meren waarlijk het paradijs op Aard'.
die meren zijn idd super mooi

Praag is idd ook super...
Toen ik er was ben ik daar eigenlijk best veel nederlanders tegen gekomen.. Maar dat kan ook komen omdat ik een beetje inde toeristisch plekken was haha
dat is idd jammer van praag, toen ik er was waren er vooral heel veel nederlandse scholieren, allemaal met school daar op reis
daarom denk ik dat polen misschien handiger zou zijn
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2010, 18:54:10 »
Da's die rapper toch, ja die zeker, en verder uit de muziek Giel Beelen maar die zal wel weer niet willen.

Nee Pepijn Gunneweg is van de Ashton Brothers.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2010, 18:54:39 »
en de bzt show
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2010, 19:04:09 »
ik snap het probleem met Zuid Afrika niet zo... .alles zo ver van elkaar?

In Japan reizen ze ook behoorlijk wat af. En het moet mogelijk zijn om in de buurt van een grote stad daar toch ook veel mooie en goede plekken kunnen vinden ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2010, 19:42:08 »
Ik meen me te herinneren dat het in het najaar was opgenomen, er werd gesproken over de "Indian Summer". De natuur is dan in Canada wel op z'n mooist met al die rode bladeren overal.
Serie 4 zou eigenlijk in september worden opgenomen als de Indian summer op zijn mooist was. Helaas kwam er iets tussen en werd het tot november uitgesteld. Vandaar die kou...
Tell me what your telescope says

Offline theluckyboatman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2010, 19:43:14 »
Dat van de kinderpuzzel heb ik gezien, een goede opdracht zou zeker passen in de nieuwe Wie is de Mol serie.
Offtopic: blijft mooi de beelden in de kinderpuzzel als je de kinderen dan in het zwart wit ziet ronddraaien, is erg mooi gemonteerd.Verder is het wel lastig soms te volgen omdat het zo kort duurt en je dus niet alle kinderen en ouders leert kennen en zo niet juist het verband kan leggen, vorig week was mooi met de opdracht met stokers en begeleiders..

Maar goed weer ontopic, qua landen,Spanje zou een goede keuze (qua land niet ivm vele nederlanders) en landen in oost europa, tsjechie kan maar bulgarije schijnt mooi te zijn en Roemenie.

En wat ook weer mag terugkeren is de intro's van de kandidaten dat je ze thuis ziet en zo iets meer te weten komt.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2010, 19:52:21 door theluckyboatman »
Ananas

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM 2011
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2010, 19:46:23 »
Rusland lijkt me ook echt een mooie lokatie, maar die viel ook af vanwege de lange reistijden. Maar je kunt wel hele mooie opdrachten om het communisme heen bouwen en de hele geschiedenis van dat land. Heel veelzijdig mede doordat het land zoveel verschillende streken kent.
Lijkt me ook erg leuk, maar ik ben bang dat ze dan wel een flink zak omkoop geld mee moeten nemen. Balkan, Baltische staten en voormalige Sovjet landen lijken me ook wel wat, omdat het vlak bij is, maar ik aan de andere kant best onbekend ben met de cultuur (m.u.v de muziek).

Wat betreft kandidaten, hoop ik dat er weer eens wat meer variatie komt op het standaard rijtje: Presentator, Acteur, Cabaretier, Zanger. Iemand als Dick Jol vond ik echt geweldig, maar er zijn nog vele disciplines/beroepsgroepen die niet aan bod komen sinds ze met BN'ers werken. Misschien is er iemand te vinden die bekend genoeg is geworden als jurylid op tv, maar niet een standaard media baantje heeft?
« Laatst bewerkt op: 8-03-2010, 20:00:16 door Rat »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2010, 19:48:30 »
Stacey!!!!!!!!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2010, 19:51:49 »

Wat betreft kandidaten hoop ik op de er weer eens wat mee variatie is op het standaardrijtje: Presentator, Acteur, Cabaretier, Zanger. Iemand als Dick Jol vond ik echt geweldig, maar er zijn nog vele disciplines/beroepsgroepen die niet aan bod komen sinds ze met BN'ers werken. Misschien is er iemand te vinden die bekend genoeg is geworden als jurylid op tv, maar niet een standaard media baantje heeft?
misschien 1 van de camera mannen die samen met eddy zoey dat programma "hoe gast vrij is...." deed
Die mannen zijn toch ook wel redelijk bekend hierdoor geworden
Een oud-sporter lijkt me ook wel wat (een judoka/tennisser/voetballer/wielrenner/zwemmer)
misschien Pieter van den hoogenband of micheal boogaard

maar die man die die stem van "man bijt hond" doet is ook wel origineel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: WIDM 2011
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2010, 20:04:37 »
Michael Abspoel heet die en meer weet ik ook niet van hem
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2010, 20:21:47 »
wat dachten jullie van de bloedmooie schrijfster/ex-fotomodel Susan Smit ::love::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2010, 20:39:26 »
Misschien is er iemand te vinden die bekend genoeg is geworden als jurylid op tv, maar niet een standaard media baantje heeft?
Ja, die JP van Lingo! :P
The British are not impressed.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #36 Gepost op: 8-03-2010, 20:54:01 »
wat dachten jullie van de bloedmooie schrijfster/ex-fotomodel Susan Smit ::love::

Jij mag blijven! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tunnelkijkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2010, 21:03:41 »
Of de man van de Albert Heijn reclame, Harry Piekema :)
Phillip Freriks! Uri Geller (oh, die zou een goede mol zijn) of Nico Dijkshoorn. Adje lijkt me ook cool
Voor de mannen onder ons: Ilse de Lange, Ellen ten Damme en Wendy van Dijk  
Kroatië is cool, wil er zelf wel nog een keer heen. En als ze naar Tjechië gaan kunnen ze naar hotel Babylon gaan. Zo groot, daar kun je 3 afleveringen in opnemen:)
Laat de zomer beginnen!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2010, 21:11:24 »
Of de man van de Albert Heijn reclame, Harry Piekema :)
Phillip Freriks! Uri Geller (oh, die zou een goede mol zijn) of Nico Dijkshoorn. Adje lijkt me ook cool
Voor de mannen onder ons: Ilse de Lange, Ellen ten Damme en Wendy van Dijk  
hahaha, wat hebben wij een andere smaak

Harry Piekema: hell no
Phillip Freriks!: leuke man maar wel te oud denk ik
Uri Geller: hell no
Nico Dijkshoorn: hell no
Adje: alsjeblieft niet (hell no werd eentonig)
Ilse de Lange: geweldige vrouw, wordt al vrolijk als ik haar alleen al ziet, maar zal een te druk schema hebben
Ellen ten Damme: heb haar al te vaak gezien op tv
Wendy van Dijk: hmmm, zal het ook te druk hebben denk ik
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM 2011
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2010, 21:11:42 »
Ja, die JP van Lingo! :P
;D Dan zit ik al ver voor de eerste aflevering in een tunnel.