Auteur Topic: WIDM 2011  (gelezen 477152 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
WIDM 2011
« Gepost op: 8-03-2010, 13:01:54 »
Het is nog ver weg, ik weet het, maar erover praten kan natuurlijk altijd!  ;)

Want in de Kinderpuzzel zat gister echt een super leuke opdracht die ze ook eens in WIDM moeten gebruiken: de ouders wandelden een route, en de kinderen moesten bepalen welke opdracht zij onderweg zouden krijgen. Dat varieerde van het meenemen van een geit, tot een enorme bal, rouwstoet, fanfare en oud omaatje in een rolstoel. Echt geniaal! ::rofl::

Voor het land hoop ik dat ze Zuid-Afrika nog eens aandoen, hoewel Anton al eens aangaf dat dat niet kan vanwege de enorme afstanden die je daar moet afleggen. In Zuid-Amerika zijn ze al vaker geweest maar er zijn vast nog genoeg mooie plekken over.

Als kandidaten hoop ik dat Pepijn Gunneweg en Jochem van Gelder nog eens meedoen.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2010, 14:41:01 »
Ik hoop ook nogsteeds op zuid afrika... Dat hget land waar ik zelf ook het leifste nog eens heen ga.. Jammer dat t niet echt een praktisch widm land is.. :(
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2010, 14:54:12 »
Aangezien WIDM standaard rond mei/juni wordt opgenomen zou ik graag Scandinavië als land willen zien voor WIDM 11. Rond die tijd is het net zo goed zomer als hier in NL, met alle natuurlijke omgevingen die er dan ook mooi uit komen. Het wordt iig geen tweede Canada reeks door de kou. Snap dat trouwens nog steeds niet hoe het kan, was serie 4 soms rond de wintermaanden opgenomen of rond maart/april?

Genoeg moois iig om opdrachten bij te verzinnen. In het bos, rondom een meer, van Stockholm <> Helsinki met de veerboot (a la WIDM 1 Australië). Of Noorwegen met diverse fjorden. Tis ook een locatie dat niet en masse door NL´ers wordt bezocht (i.v.m. Frankrijk/Spanje/zuid-europa) dus kans op voortijdig lekken lijkt mij niet. Bovendien zijn die landen groot genoeg, dus tja..
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2010, 14:59:44 »
noorwegen is idd mooi... T heeft een sfeertje wat heel goed bij widm past
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM 2011
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2010, 15:09:56 »
Molloten, de huidige serie is nog niet gedaan of ze beginnen al over de volgende ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2010, 15:21:32 »
Ik ben ook voor Scandinavië.

Molloten, de huidige serie is nog niet gedaan of ze beginnen al over de volgende ::rofl::
Waarschijnlijk zit Anton zelf ook al tot over zijn oren in de voorbereidingen van het nieuwe seizoen, dus dat wij er ook mee bezig zijn is zo gek nog niet. Toch? :P
The British are not impressed.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2010, 15:39:12 »
Molloten, de huidige serie is nog niet gedaan of ze beginnen al over de volgende ::rofl::

Ja, mooi op tijd toch  ;D het kwam eigenlijk door die opdracht in de Kinderpuzzel die perfect in een nieuw seizoen zou passen.

Ik ben ook voor Scandinavië.
Waarschijnlijk zit Anton zelf ook al tot over zijn oren in de voorbereidingen van het nieuwe seizoen, dus dat wij er ook mee bezig zijn is zo gek nog niet. Toch? :P

Ja, als het mooi weer is in Scandinavie ben ik ook voor! Noord-Ierland was ook zooo mooi, vooral aflevering 4 vorig jaar.  ::bravo::

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2010, 16:05:31 »
Hmm. Noorwegen of zo iets lijkt me wel leuk, maar ook bijvoorbeeld Chili of Brazilië.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2010, 16:37:27 »
Aangezien WIDM standaard rond mei/juni wordt opgenomen zou ik graag Scandinavië als land willen zien voor WIDM 11. Rond die tijd is het net zo goed zomer als hier in NL, met alle natuurlijke omgevingen die er dan ook mooi uit komen. Het wordt iig geen tweede Canada reeks door de kou. Snap dat trouwens nog steeds niet hoe het kan, was serie 4 soms rond de wintermaanden opgenomen of rond maart/april?


Ik meen me te herinneren dat het in het najaar was opgenomen, er werd gesproken over de "Indian Summer". De natuur is dan in Canada wel op z'n mooist met al die rode bladeren overal.

Verder lijkt Scandinavie me ook hartstikke mooi, en Nieuw-Zeeland zou ik helemaal fantastisch vinden.
In Zuid-Amerika lijkt me Peru heel mooi en avontuurlijk.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #9 Gepost op: 8-03-2010, 16:46:49 »
Ik hoop dat in 2011 Hadewych Minis meedoet!  ::love:: ::love::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM 2011
« Reactie #10 Gepost op: 8-03-2010, 16:48:44 »
Rusland lijkt me ook echt een mooie lokatie, maar die viel ook af vanwege de lange reistijden. Maar je kunt wel hele mooie opdrachten om het communisme heen bouwen en de hele geschiedenis van dat land. Heel veelzijdig mede doordat het land zoveel verschillende streken kent.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2010, 16:56:47 »
Amerika als locatie lijkt me gaaf..
New York .. Times Square..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2010, 17:02:47 »
Brazilie met Foz do Iguacu, Fernando de Noronha, Amazone, Bonito, Suikerbroodberg, Maracana en vele andere prachtige locaties
Weet je het niet, antraciet

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2010, 17:15:18 »
Ik hoop ook op Noorwegen/Zweden/Finland of Amerika ofzo. Volgens mij kan je daar ook hele mooie opdrachten uitvoeren.

Alleen zal ik de serie dan wel via uitzending gemist moeten volgen aangezien ik dan in Berlin zit...  ;D

Hadewych Minis en Pepijn Gunneweg ben ik helemaal voor  ::ok::

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #14 Gepost op: 8-03-2010, 17:26:42 »
Handig als we weten wanneer ze weg zijn om de nieuwe serie op te nemen.
Je loopt gewoon allerlei twitters af van verschillende bekende nederlanders..

De bekende nederlanders die opeens paar weken niks meer twitteren en die het daarvoor niet hebben over een vakantie ofzo.. dan hb je grote kans..  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIDM 2011
« Reactie #15 Gepost op: 8-03-2010, 17:32:30 »
De bekende nederlanders die opeens paar weken niks meer twitteren en die het daarvoor niet hebben over een vakantie ofzo.. dan hb je grote kans..  ;D
Ja, dan twitteren de kandidaten toch gewoon dat ze wèl op vakantie gaan :P Zit je te zoeken: "Hee, Hadewych heeft al een tijd niks getwitterd, oh wacht, hier staat dat ze op vakantie is, hm, dan zit ze dus niet in widm." Widm 11 afl 1: "Huh! Wat doet Hadewych daar?!"
The British are not impressed.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM 2011
« Reactie #16 Gepost op: 8-03-2010, 17:37:00 »
mensen die op vakantie zijn of opeens niet meer in beeld zijn eind mei begin juni zijn verdacht..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM 2011
« Reactie #17 Gepost op: 8-03-2010, 17:42:53 »
Ja, dan twitteren de kandidaten toch gewoon dat ze wèl op vakantie gaan :P Zit je te zoeken: "Hee, Hadewych heeft al een tijd niks getwitterd, oh wacht, hier staat dat ze op vakantie is, hm, dan zit ze dus niet in widm." Widm 11 afl 1: "Huh! Wat doet Hadewych daar?!"

Hind had het ook niet overeen vakantie oid..En die was ook opeens zomaar 3 weken van de twitter af..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM 2011
« Reactie #18 Gepost op: 8-03-2010, 17:44:27 »
Pepijn Gunneweg ben ik helemaal voor  ::ok::

Da's die rapper toch, ja die zeker, en verder uit de muziek Giel Beelen maar die zal wel weer niet willen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM 2011
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2010, 18:03:24 »
scandinavië lijkt me inderdaad een goede optie, er zullen daar ook niet veel nederlandse toeristen zijn in mei/juni/juli
Maar een oost-europees land lijkt me ook geweldig, tsjechie of polen lijkt me prima, mooie natuur en ook wel een zware geschiedenis, tsjechie zeker, is altijd overheerst geweest door een ander land (oostenrijk/hongarije, duitsland, rusland)
maar hoop eigenlijk op een serie zonder bn'ers, lijkt me weer eens leuk

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!