Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 364110 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #180 Gepost op: 22-12-2010, 10:31:01 »
Misschien doet ie wel een draaiboek op de veiling. ::tandpastasmiley::

(Van Lingo, want van WIDM zal dat niet gebeuren.)

Interessante gedachte, zou me niet verbazen als ze er inderdaad op gokken dat molloten wel een bijdrage willen leveren voor een mooi WIDM-kavel  :) .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #181 Gepost op: 22-12-2010, 10:38:04 »
Interessante gedachte, zou me niet verbazen als ze er inderdaad op gokken dat molloten wel een bijdrage willen leveren voor een mooi WIDM-kavel  :) .

Het is ook al vaker gebeurd. Ik herinner me het molboekje van Menno Bentveld en een bord met joker uit de bordjesopdracht (vorm een zin) uit WIDM 2008.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #182 Gepost op: 22-12-2010, 11:42:57 »
Is deze al gepost? In de Veronicagids:
"Als het aan Pieter Jan ligt, is het einde van Wie is de Mol? nog niet in zicht. De spelleider zegt dat de formule van het programma nog steeds erg sterk is."
Dat stond ook al in het AD, een paar weken geleden!
Als het aan Hagens ligt is het einde van Wie is de Mol? ook nog niet in zicht. "Het wordt al het elfde seizoen maar de formule is nog steeds erg sterk. De kijkcijfers stijgen ook nog steeds en we zijn afgelopen jaar al voor het tweede jaar op rij en de vierde keer in totaal genomineerd voor de Televizierring. Dat we hem steeds net niet wonnen, kun je op meerdere manieren uitleggen. Wat mij betreft zijn we al twee jaar op rij door het publiek gekozen tot één van de drie beste programma´s op de nederlandse tv."
...óf niet!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #183 Gepost op: 22-12-2010, 11:51:57 »
Denk dat het eerder wat van Lingo zal zijn.. :P
Omdat de slaapgast van SR vanavond Lucille Werner is..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #184 Gepost op: 22-12-2010, 14:31:37 »
Ja, hadden ze het nog over bij Lingo. JP en Lucille. Iets met lichtstad en dat Lucille lichtbrenger bretekent of zoiets :P
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #185 Gepost op: 22-12-2010, 20:26:41 »
Ze gaan lingo spelen in Eindhoven en je kan daarmee een meet & greet met JPP winnen ("het geheim van Lingo"), hoor ik net. Dus ik adviseer alle molloten die daar in de buurt zijn naar het glazenhuis toe te gaan.  :P

Offline blastdragon

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #186 Gepost op: 22-12-2010, 20:28:28 »
Ze gaan lingo spelen in Eindhoven en je kan daarmee een meet & greet met JPP winnen ("het geheim van Lingo"), hoor ik net. Dus ik adviseer alle molloten die daar in de buurt zijn naar het glazenhuis toe te gaan.  :P
En zelfs ben je geen molloot dan moet je gewoon gaan. Al zou het wel gaaf zijn als een molloot de meet wint en wat info probeert los te peuteren (en om daarin hard te falen xD)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #187 Gepost op: 22-12-2010, 20:47:46 »
En zelfs ben je geen molloot dan moet je gewoon gaan. Al zou het wel gaaf zijn als een molloot de meet wint en wat info probeert los te peuteren (en om daarin hard te falen xD)
Zeker! Het is een goede actie om te steunen en langskomen om de djs een hart onder de riem te steken kan geen kwaad. Daarnaast was het vorig jaar hier in Groningen ook gewoon erg gezellig op de Grote Markt. (Mijn donatie had ik al via internet gedaan, dus ik heb verder niet bij de brievenbus gestaan.)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #188 Gepost op: 22-12-2010, 23:12:38 »
En zelfs ben je geen molloot dan moet je gewoon gaan. Al zou het wel gaaf zijn als een molloot de meet wint en wat info probeert los te peuteren (en om daarin hard te falen xD)

Al weten alle molloten natuurlijk allaaaaang hoe JP eruit ziet ::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #189 Gepost op: 23-12-2010, 10:57:07 »
Ze gaan lingo spelen in Eindhoven en je kan daarmee een meet & greet met JPP winnen ("het geheim van Lingo"), hoor ik net.

Mooie anticlimax ... zo'n jongen trekt de groene bal, mag JP een vraag stellen, zegt ie : "Nu kan ik eindelijk vragen wat ik hem altijd heb willen vragen: wat nou zijn favoriete 10-letter woord is."

Gemiste kans  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #190 Gepost op: 23-12-2010, 11:31:40 »
 ::rofl::

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #191 Gepost op: 27-12-2010, 10:09:52 »
Gisteren was er weer een Top Gear special op de BBC, waarin de heren de Drie Koningen achternagingen van Irak naar Bethlehem.
Onderweg kwamen ze ook door Jordanië, en hebben ze net als de kandidaten van 2009 een race gehouden in de hippodroom van Jerash. Met auto's ipv strijdwagens, want het blijft Top Gear natuurlijk...

http://www.youtube.com/watch?v=A2rKTrL04po&feature=related @0:29
« Laatst bewerkt op: 27-12-2010, 11:10:34 door Vangu Vegro »
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lo

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #192 Gepost op: 27-12-2010, 11:44:05 »
Ik heb zelf nog even geprobeerd er in de media mee door te breken met een plaatje aanvragen in het Glazen Huis en dan aan Gerard of Giel te vragen of zij niet eens mee willen doen; Coen kon dan wel goede referenties geven. Maar ik bood te weinig denk ik om in de uitzending te komen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #193 Gepost op: 27-12-2010, 15:01:13 »
AVRO doet Mollenboekje cadeau bij AVRObode

Fans van het tv-programma Wie is de Mol kunnen dit jaar een ‘Mollenboekje’ bemachtigen. De AVRO voegt deze speciale uitgave namelijk bij de eerste Avrobode van 2011, die vanaf dinsdag verkrijgbaar is in de winkels. Dat heeft de omroep maandag laten weten. Wie is de Mol is op 6 januari terug op televisie. “Met het boekje kunnen Wie is de Mol? kijkers aanwijzingen over de Mol en alle verdachte zaken verzamelen inclusief een handleiding hoe je het beste een hint kunt herkennen“, meldt de omroep.



Bron: www.mediacourant.nl

Volgens mij is dit molboekje steviger dan het boekje van vorig jaar!  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #194 Gepost op: 27-12-2010, 15:43:25 »
Staat er dan ook een stuk van Wie is de mol 2011 in de Avrobode
Wie is de Mol? 2011

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #195 Gepost op: 28-12-2010, 10:18:33 »
Staat er dan ook een stuk van Wie is de mol 2011 in de Avrobode








Nou en of!

P.S. 1: Geen mollenboekje helaas, als je de Avrobode bij de stripmap krijgt, zitten daar meestal geen extras bij.
P.S. 2: De tekst is misschien niet overal even leesbaar; dat komt omdat ik de scans teveel verkleind heb, en als je ze weer vergroot wordt het alleen maar erger. Excuses!
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #196 Gepost op: 28-12-2010, 10:27:02 »
::ok:: super ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #197 Gepost op: 28-12-2010, 10:41:30 »
Staat er nog meer widm in ofniet?
Maar wel echt super :D
Wie is de Mol? 2011

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #198 Gepost op: 28-12-2010, 10:45:11 »
Super gaaf dat vuurwerk!  :D
En super bedankt voor het inscannen!  :D

Maar molboekje zal wel weer zo'n papieren dingetje zijn, want het is te vinden in het hart van de Avrobode.

Had stiekem gehoopt op een harde kaft..  ;D
Maar dat is onmogelijk om dat in de avrobode te proppen..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #199 Gepost op: 28-12-2010, 10:55:07 »
Hoera, de WIDM-Avrobode is er! Alle molloten de winkel in om 'm te kopen! ::boogie::

Het zinnetje "De serie is niet alleen opgefrist (..)" viel me op; waarschijnlijk inderdaad een nieuwe look voor de serie waaronder nieuwe leader (maar vast met de vertrouwde muziek) en logo.