Auteur Topic: WIDM in de media 2011  (gelezen 364099 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #240 Gepost op: 31-12-2010, 13:30:32 »
Dank :) ik ga eens even een stuk insturen, kan ik meteen nog even extra reclame maken voor molloot.

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #241 Gepost op: 31-12-2010, 13:38:33 »
Goed lautjuh ::ok::
Wie is de Mol? 2011

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #242 Gepost op: 31-12-2010, 14:47:15 »
Zo, het is maar een half a4'tje geworden. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #243 Gepost op: 31-12-2010, 14:58:00 »
! ;D hoe krijg je dát nu weer voor elkaar?
hahahaha, en dat vraag JIJ?


Grappig om te lezen dat meerdere mensen hier zo af en toe gebruik maken van een contact in de media. Op die manier is dat artikel op pagina 2 van de Telegraaf vorig jaar ook tot stand gekomen.

Dat niet altijd alles zo wordt weergegeven als het in het vraaggesprek is gezegd: soms is dat jammer.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #244 Gepost op: 1-01-2011, 23:22:34 »
Iemand gister de Ik hou van Holland oud en nieuw uitzending gezien? Daar moest het team van Irene Kim Pieters raden. Komt Linda de Mol aan met dat is de winnares van Wie is de Mol. Pfff... zeg dan gewoon niets mevrouw de Mol.
When life knocks you down, fight back!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #245 Gepost op: 1-01-2011, 23:32:47 »
Tja, ik schreeuwde ook door de kamer dat ze toch echt de mol was van de serie... Overigens wel mooi dat Kim Pieters de eer had om in de quiz voor te komen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #246 Gepost op: 2-01-2011, 10:46:42 »
Iemand gister de Ik hou van Holland oud en nieuw uitzending gezien? Daar moest het team van Irene Kim Pieters raden. Komt Linda de Mol aan met dat is de winnares van Wie is de Mol. Pfff... zeg dan gewoon niets mevrouw de Mol.

Jah, en ik had t hier ook al ergens gepost :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #247 Gepost op: 2-01-2011, 16:12:49 »
Leuk stukje interview met Pieter Jan uit de 2-wekelijkse tv-gids "Totaal TV":

Citaat van:  Pieter Jan Hagens in Totaal TV #1 2011
In de eerste twee series die ik presenteerde, wist ook ik niet wie de mol was. Toen ging ik standaard de mist in met mijn tunnelvisie; als je op een gegeven moment iets 'denkt' te zien, ben je verloren. Dan verzin je de rest er fluitend bij en zie je spontaan dingen die er niet zijn, terwijl je andere - soms ook overduidelijke - acties strak over het hoofd ziet. Hoewel ik het leuk vond om mee te raden, was ik er bar slecht in. In een eerder seizoen was ik ervan overtuigd dat Sebastiaan Labrie de mol was. Toen hij er ineens uitvloog, was ik totaal verbijsterd. Huh, dacht ik, maar... jij bent mijn mol. (..)

Het is beter om als presentator niet mee te gissen, ik ben toch een beetje de overkoepelende baas. Maar dat maakt het soms ook ingewikkeld, ik moet enorm op mijn tellen letten: ik weet wie de mol is en de mol weet ook dat ik het weet. Tja... Dus ben ik er heel bewust mee bezig. Ook om te kunnen zwijgen, want mensen proberen je toch uit de tent te lokken. Zeker na de opnames, als het programma op de buis is en niemand - behalve ik - de uitslag weet. (..)

De kunst is om dwaalsporen van hints te kunnen onderscheiden. Eén mol, één winnaar en acht verliezers. Alhoewel, verliezers? De jacht naar de mol is toch meermalen mooier dan de vangst?

En gelijk heeft ie! ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 2-01-2011, 16:14:21 door Heinz »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #248 Gepost op: 2-01-2011, 17:15:52 »
Stukjes uit een interview met Karin de Groot in "Mikrogids":

Citaat van:  Karin de Groot in Mikrogids #1 2011
Op mijn werk heb ik gezegd dat ik drie weken in het huis van een vriendin ging zitten. Toen ik terug was, ging ik een paar weken later echt op vakantie. Ik voelde me toen wel heel schuldig, "die vrouw gaat maar op vakantie", dachten mijn collega's vast. (..)

Ik ben motorisch echt niet in orde en ook heel warrig en chaotisch. Mensen om mij heen zeiden ook dat ik het niet moest doen. Misschien heb ik dit keer daarom wel ja gezegd. Ik wilde bewijzen dat ik het wel kan. Bij de eerste opnames was ik bijna hysterisch. Ik lag die avond in bed en dacht: het moet niet gekker worden, ik ben 47 en nog steeds moet ik mezelf aan de wereld bewijzen. Ik ga het leuk hebben en verder zie ik wel, besloot ik.'

Ik had geen idee dat ik zo overtuigend kon liegen. Ja, ik vond het echt een verrijking. (..)

Om te weten hoe El Salvador eruitziet, zou ik nog een keer terug moeten."

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #249 Gepost op: 2-01-2011, 17:18:28 »
Bedoelt ze die laatste zin als een 'Ik heb niks gezien omdat ik me zo concentreerde op het spel' of lag ze er gewoon heel vroeg uit. ;D
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #250 Gepost op: 2-01-2011, 17:19:38 »
super bedankt heinz, echt geweldig om te lezen

karin is voor mij de winnaar en dat blijft ze, lijkt me een geweldige deelneemster ::bravo::

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #251 Gepost op: 3-01-2011, 01:07:16 »
Bedoelt ze die laatste zin als een 'Ik heb niks gezien omdat ik me zo concentreerde op het spel' of lag ze er gewoon heel vroeg uit. ;D

Als je het combineert met andere interviews lijkt het eerder op het eerste.
Ze heeft het over geobsedeerd zijn geraakt door het spel en dat ze heel methodisch alle feiten bijhield hetgeen ze 'lang volhield'.
Dat kan natuurlijk allemaal bluf zijn (of gelogen aangezien ze daar een nieuw talent lijkt te hebben ontdekt..  ::tandpastasmiley:: ) .. Maar het lijkt er eerder op te duiden dat ze dit dus een tijdje volgehouden heeft en dus waarschijnlijk niet als eerste/ een van de eersten exit is gegaan.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #252 Gepost op: 4-01-2011, 20:34:22 »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #253 Gepost op: 4-01-2011, 20:40:05 »
HAha, leuk filmpje
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #254 Gepost op: 4-01-2011, 20:41:44 »
Dus tintin was toch die geit!
...óf niet!

Offline winud

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #255 Gepost op: 4-01-2011, 20:53:02 »
Hhahaha, niet leuk voor Pepijn, maar toch wel grappig dat die geit aan Pepijn aan zit te plassen. ::rofl::
Wie is de Mol? 2011

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #256 Gepost op: 5-01-2011, 11:52:59 »
Ik twitterde met JP:

Citaat
@Laura Op #NRCNext ben ik geabonneerd. Mooi stuk morgen over #widm, met geheime aanwijzingen, molloten en Kim.

::feest::
« Laatst bewerkt op: 5-01-2011, 11:56:24 door Lautjuh »

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #257 Gepost op: 5-01-2011, 11:57:47 »
Citaat van: JP op twitter
@Laura Op #NRCNext ben ik geabonneerd. Mooi stuk morgen over #widm, met geheime aanwijzingen, molloten en Kim.

Klinkt goed, misschien moest ik die ook maar eens kopen  ::vergroot:: .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #258 Gepost op: 5-01-2011, 11:59:38 »
En reactie van NRC Next, mijn tips komen er waarschijnlijk ook in  ;D ::feest:: ::hyper::
Oh mol, ik hou het niet meer tot morgenavond.

Offline Matt

  • Forumlid
Re: WIDM in de media 2011
« Reactie #259 Gepost op: 5-01-2011, 14:33:58 »