Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 210827 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2011, 18:31:19 »
Zijn aandelen zijn ook verreweg het meeste waard op he moment...
was ik even slim om zijn aandelen direct om 18.00 uur te kopen, ze worden daarna alleen maar meer waard
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2011, 19:07:17 »
was ik even slim om zijn aandelen direct om 18.00 uur te kopen, ze worden daarna alleen maar meer waard
Ik had ze om vijf over 6 gekocht, maar de meeste van mijn aandelen zijn al minder waard dan de beginprijs...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2011, 16:10:35 »
Geen harde bewijzen uiteraard maar ik denk dat Art wrsch een 'early boot' is. ::)

1. Absentie op persconferentie (hoeft op zich niks te zeggen maar is wel frappant - de mol was voor zover ik me kan herinneren tot nu toe altijd aanwezig op de persconferenties).
2. Interviews in avrobode: refererend aan de eerste opdracht en aflevering. Is misschien niet verder gekomen  ???
3. De manier waarop hij vertelt dat hij 'echt niet naar huis wilde'.

Het kan natuurlijk allemaal gespeeld zijn. Ik zou het wel jammer vinden als het klopt want het lijkt me een leuke en vooral ook fanatieke kandidaat.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2011, 17:40:17 »
Inderdaad, eerst dacht ik dat hij de Mol was maar nu dat hij de eerste afvaller is. :\'(

Offline FeniXXIV

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #24 Gepost op: 6-01-2011, 20:45:00 »
Art is zo'n typische high-profile kandidaat die er ofwel meteen uitligt ofwel gewoon de mol is! ;D

Als hij deze eerste aflevering overleeft komt hij prompt in mijn favorietenlijstje te staan voor potentiële mollen. Ik acht hem er ook echt toe in staat. Lijkt me een zeer bekwame kandidaat om het op een intelligente en sluwe manier de rol van Mol op zich te nemen.

Volgens mij stond hij al langer op het verlanglijstje van de productie en eerlijk gezegd, had ik samen met de productie mogen beslissen wie de Mol mocht zijn, zou hij echt wel op de shortlist staan.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #25 Gepost op: 6-01-2011, 22:02:40 »
Ik vond hem wel heel erg verdacht ....
per ongeluk 2 keer op het knopje drukken ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #26 Gepost op: 6-01-2011, 22:14:20 »
Leuke kandidaat, ik hoop dat hij er lang in blijft. ::ok:: Maar tot nu toe vind ik hem nog niet verdacht.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #27 Gepost op: 6-01-2011, 22:15:46 »
Hmm ja - en in tegenstelling tot de knopjes van vorig jaar had 2x drukken dit keer wel consequenties..  >:D
Al had ik het idee dat die opdracht sws al gedoemd was tot mislukken. De mol kan prima heel hard gaan roepen dat ze het goed gedaan hebben als zenders, dat was onzin imho. Ze hadden van te voren moeten bespreken wie als eerste zou zenden - al was het natuurlijk wat lastig omdat ze niet wisten hoe lang de woorden zouden zijn - maar ze hadden bijv ook een code van 3 kleuren kunnen afspreken om aan te geven dat het eerste woord klaar was etc.

Ok er was weinig tijd om te bespreken sws, en het natuurlijke gevolg was dat de opdracht een grote kans van mislukken had waar de mol ook zat.

In ieder geval was Art een van de weinigen die me heel natuurlijk overkwam in deze aflevering.  :)
Wat dan op zich verdacht kan zijn.. aangezien iedereen spelletjes zat te spelen sws.  ::)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Tirovia

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #28 Gepost op: 6-01-2011, 22:17:19 »
Sterke verdenking voor Art, in de bus staan er 2 mensen naast elkaar met twee 3en op de rug, daarna in het stadion ook twee 3en. Art is de enige die tijdens de test het heeft over 3 verdenkingen. Ik ga de 3 in de gaten houden bij onze Art

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #29 Gepost op: 6-01-2011, 22:20:16 »
Hmm, ik moet oppassen om niet in een tunnel terecht te gaan komen, maar voor mij is hij na de aflevering van vandaag een van de absolute molkandidaten. Zoals genoemd het feit dat hij 2x op het knopje drukte ipv 1 maal, maar vooral vond ik hem (te?) relaxed bij de executie maar bovenal toen hij de bus instapte, aangezien ik het idee had dat hij er totaal niet van opkeek dat de bus zo vol zou zitten. Iets wat je bijv bij Pepijn wel degelijk zag!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2011, 22:35:31 »
Hmm, ik moet oppassen om niet in een tunnel terecht te gaan komen, maar voor mij is hij na de aflevering van vandaag een van de absolute molkandidaten. Zoals genoemd het feit dat hij 2x op het knopje drukte ipv 1 maal, maar vooral vond ik hem (te?) relaxed bij de executie maar bovenal toen hij de bus instapte, aangezien ik het idee had dat hij er totaal niet van opkeek dat de bus zo vol zou zitten. Iets wat je bijv bij Pepijn wel degelijk zag!

Volgens mij reageerde iedereen op zijn of haar beurt wel verrast. Maar dat is een kwestie van interpretatie (en idd ook wat je wilt zien..  ;) ).
Art reageerde in de biecht in ieder geval wel alsof het indruk maakte.

Vergeet ook niet dat hij op zijn reizen en 'drukke' realityprogramma's in hectische steden ook wel best wat gewend zal zijn qua chaos. Daarnaast is er nog de persoonlijkheidsfactor uiteraard - de een is expressiever dan de ander.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2011, 22:42:48 »
Natuurlijk was iedereen op zijn manier verrast, echter bij een aantal had ik het idee dat het zeker niet gespeeld was. De echte mol weet immers dat deze opdracht eraan zat te komen, en zou toch net iets minder verrast zijn dan de andere kandidaten.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonn

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2011, 23:01:31 »
Ik denk dat art te mol is kijk eens naar zijn shirt bij de aftiteling!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2011, 23:26:03 »
Het zou leuk zijn als-ie de Mol zou zijn want dat zou betekenen dat-ie er tot het einde toe in zit. Sympathieke gast.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #34 Gepost op: 7-01-2011, 00:57:29 »
ik dacht trouwens dat ik constant het woord ART op zag duiken op de bus bijvoorbeeld ^_^
en ze zaten in een art center natuurlijk =D

jeejz begin van het seizoen en ik zit nu al in een tunnel xD

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #35 Gepost op: 7-01-2011, 10:15:49 »
Lijkt me dat hij iets te veel z'n best doet, net als met groepsfoto. Hij weet toch dat wij als mollenvangers dat meteen opvalt..? Zo'n hint zou je toch als mol niet hergebruiken? Of juist wel...urgh raak nu al gek

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #36 Gepost op: 7-01-2011, 12:22:01 »
Addendum: Wikipedia: The Adventures of Tintin (Kuifje)- http://twitpic.com/3nlvui (Kuifje) en het teken op het shirt van Art schijnt Kuifje te betekenen. Vorig jaar het kruisje, dit jaar Kuifje?  ::hypocriet::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #37 Gepost op: 7-01-2011, 12:25:03 »
ik heb nils al gewezen op zijn fout via twitter. Teken betekent alchohol en geen kuifje.
Hij geeft het toe, maar blijft in zijn tunnel
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Joszwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #38 Gepost op: 7-01-2011, 16:42:45 »
ik heb nils al gewezen op zijn fout via twitter. Teken betekent alchohol en geen kuifje.
Heb je een linkje naar het bewijs?  ::hypocriet::
Every step you make could be your biggest mistake, but that's the risk that you take.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #39 Gepost op: 7-01-2011, 16:50:47 »
Art draagt overigens Molslippers als hij de bus instapt!!!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~