Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 212596 keer)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #320 Gepost op: 23-02-2011, 16:30:27 »
Hij zette twee van zijn drie jokers in dus ja hij heeft er nog één die hij nu volgens mij zeker gaat inzetten in ruil voor contact met de Mol. Oftewel met zichzelf of zijn goeie vriend Patrick. ;D

Of dat ook zo'n goed idee is ...  :-\\

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #321 Gepost op: 24-02-2011, 11:11:21 »
  • 'Oh, oh, oh, oh, oh'

Oh, en dan nog iets i.v.m. die radio-hint ... ik zie net dat Art alleen al deze maand 4 keer een tweet begonnen is met Oh.

Citaat van: @artrooijakkers_twitter
Oh. En dit is ook opvallend te noemen... #ahum #nieuwsuitvlaanderen http://yfrog.com/h86w0jxj
6:38 PM Feb 7th via TweetDeck Retweeted by 1 person

Oh, en voor iedereen die ook met zijn gsm onder zijn kussen slaapt. Qua straling lijkt het toch niet zo handig te zijn, denken sommigen...
5:55 PM Feb 16th via TweetDeck Retweeted by 4 people

Oh, en voor iedereen die ook met zijn gsm onder zijn kussen slaapt. Qua straling lijkt het toch niet zo handig te zijn, denken sommigen...
8:55 AM Feb 16th via TweetDeck Retweeted by 4 people

Oh, en d'r is ook ander nieuws vandaag: http://www.mediajournaal.nl/2011/02/21/art-rooijakkers-maakt-programma-met-dochter-herman-brood.html
11:20 AM Feb 21st via TweetDeck Retweeted by 1 person

Wat nog freakier is, is dat drie van de vier berichten een link naar het getal 11 bevatten nl. de tijd dat ze gepost zijn. Eentje iets na 11 u. In de twee andere tweets staat het getal 55, een veelvoud van 11.

Is dit uitgekiend of puur toeval?

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #322 Gepost op: 24-02-2011, 11:39:20 »
Oh, en dan nog iets i.v.m. die radio-hint ... ik zie net dat Art alleen al deze maand 4 keer een tweet begonnen is met Oh.
 
Wat nog freakier is, is dat drie van de vier berichten een link naar het getal 11 bevatten nl. de tijd dat ze gepost zijn. Eentje iets na 11 u. In de twee andere tweets staat het getal 55, een veelvoud van 11.

Is dit uitgekiend of puur toeval?

Ik denk dat het tijdstip toeval is, maar dat Oh zou best wel eens iets kunnen zijn, maar aangezien de deelnemers niks buiten het programma mogen verklappen lijkt het me toch geen hint..
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #323 Gepost op: 24-02-2011, 11:52:32 »
Dit vind ik wel echt leuk gevonden, Feniks. Nou nog wachten op die laatste oh.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #324 Gepost op: 24-02-2011, 15:09:07 »
Waren de tweets voor of nadat de hint op de radio was geweest?
(Want ik zie Art er wel voor aan om lollig gebruik ervan te maken als er een hint is geweest)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #325 Gepost op: 24-02-2011, 15:34:00 »
Drie ervoor, één erna aan de datum te zien. Ik zie 'm er ook toe in staat om ons voor de gek te houden maar dat er al drie Oh's te vinden waren pleit weer voor 'm.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #326 Gepost op: 24-02-2011, 15:41:05 »
Fraai gevonden feniks! :)

Die Roodshow hints zijn mij nog een raadsel hoe je ze kunt koppelen aan een der kandidaten. Die laatste hint mocht je de koppeling daarvan nu gevonden hebben vind ik het wel ingenieus. Tweets vergelijken met de hints et voila. Je moet er maar op komen ;)

Verder vind ik Art nog steeds wel molwaardig. Is de enige die echt nauwelijks of niks heeft bijgedragen aan de pot. Akkoord, dat Art dan ook nogal duidelijke molacties ten toon spreidt, tja.. Maar qua molgedragingen vind ik Art wel geslaagd. Enige waar ie voor zakt is niet opvallen voor tv-kijkers. Want dat is ook weer zoiets: enkel Anna lijkt hem (aldus test voice-over) te verdenken. Dus als mol vs kandidaten issie dan goed bezig. Mol vs molloten: niet bepaald  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #327 Gepost op: 24-02-2011, 16:51:08 »
Drie ervoor, één erna aan de datum te zien. Ik zie 'm er ook toe in staat om ons voor de gek te houden maar dat er al drie Oh's te vinden waren pleit weer voor 'm.
Ik ga er vanuit dat de hints tijdens de afleveringen opgaan en niet via tweets achteraf.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #328 Gepost op: 24-02-2011, 17:05:07 »
Dus als mol vs kandidaten is [Art] dan goed bezig. Mol vs molloten: niet bepaald  ::rofl::
M.b.t. dat laatste: hoezo niet? In de poll op dit moment:

Anna 7
Patrick 48
Soundos 9
Art 8
Karin 4
Totaal 76.

Hij wordt niet significant meer verwacht dan andere kandidaten. Dus als hij de Mol blijkt te zijn is dat voor ongeveer net zoveel molloten alsnog een verrassing dan als Anna de mol blijkt te zijn. Alleen is het bij Art dan dubbel-bluf. Maar dus?

Sterker nog, uit de poll zou je zelfs kunnen concluderen dat als Patrick de Mol zou zijn, dat dat dan voor molloten nou niet bepaald verborgen is gebleven ;)

Ik verdenk Art nu niet. Dus als hij het blijkt te zijn, is dat voor mij zeker verrassend. En dan heeft ie het wat mij betreft dus goed gedaan. En blijkbaar voor nog 67 andere stemmers in de poll ook.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #329 Gepost op: 25-02-2011, 02:32:58 »
Wederom, too obvious...
maar
@ 32.54 staat 1 vd "zware mannen" zowat naast hem...
Gekkigheid.
Maar goed, nogmaals, ik meen dat hij te verdacht in beeld wordt gebracht..
Omnia vincit amor

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #330 Gepost op: 25-02-2011, 02:43:24 »
M.b.t. dat laatste: hoezo niet? In de poll op dit moment:

Anna 7
Patrick 48
Soundos 9
Art 8
Karin 4
Totaal 76.

Hij wordt niet significant meer verwacht dan andere kandidaten. Dus als hij de Mol blijkt te zijn is dat voor ongeveer net zoveel molloten alsnog een verrassing dan als Anna de mol blijkt te zijn. Alleen is het bij Art dan dubbel-bluf. Maar dus?

Sterker nog, uit de poll zou je zelfs kunnen concluderen dat als Patrick de Mol zou zijn, dat dat dan voor molloten nou niet bepaald verborgen is gebleven ;)

Ik verdenk Art nu niet. Dus als hij het blijkt te zijn, is dat voor mij zeker verrassend. En dan heeft ie het wat mij betreft dus goed gedaan. En blijkbaar voor nog 67 andere stemmers in de poll ook.

Hier ben ik het niet mee eens. Want bij de molloten wordt Patrick dan wel het meest verdacht; bij de nieuwe molkijkers is Art veel verdachter.
Dus als je alle verdenkingen van de kijkers bij elkaar optelt, wordt Art nog steeds door het grootste aantal mensen verdacht.

Als Art de mol echt zou zijn, zouden de programmamakers het programma wel érg makkelijk hebben gemaakt.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #331 Gepost op: 25-02-2011, 02:46:38 »
"Keep your friends close" @ 27.25

"Keep your friends close but your enemies closer", gelukkig geen uitspraak vanuit de Griekse mythologie ;)

-Sun Tzu-
Omnia vincit amor

Offline Wizard

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #332 Gepost op: 25-02-2011, 12:46:04 »
Hmm.. ik zit totaal niet op Art, maar de laatste tweet past wel het meest bij hem:
"Dag leukste en mooiste palindroom... Ik zie je in elf."

In de aflevering steekt die een of ander lulverhaal af waarom hij lang in de toren met Anna wil zitten. Omdat elke man dat wil. Zeker waar, maar redelijk mollerig. ;)

En toch blijf ik uit principe bij Soundos!

Offline jonne17

  • Winnaar WIDM-pool 2013
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #333 Gepost op: 25-02-2011, 14:11:55 »
Deze aflevering speelt zich o.a. af in Corinto, de Spaanse naam voor Korinthe, de stad die in de Griekse mythologie werd gebouwd door Sisyphus.

Ik geloof totaal niet in een hint in deze richting, maar vind deze link dan wel weer erg leuk.

Offline megatec

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #334 Gepost op: 25-02-2011, 14:37:55 »
Hmm.. ik zit totaal niet op Art, maar de laatste tweet past wel het meest bij hem:
"Dag leukste en mooiste palindroom... Ik zie je in elf."

In de aflevering steekt die een of ander lulverhaal af waarom hij lang in de toren met Anna wil zitten. Omdat elke man dat wil. Zeker waar, maar redelijk mollerig. ;)

En toch blijf ik uit principe bij Soundos!

Ik denk dat , als de mol een man is, niet zou schrijven dag leukste en mooiste.
Het woord mooiste wordt gebruikt door een vrouw, want een man zou zeggen mooie.
Dat zou ik gebruiken. Mits het dagboek door de mol zelf wordt geschreven
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #335 Gepost op: 25-02-2011, 14:40:19 »
Waarom? Als de mol Anna de mooiste palindroom vindt die hij kent of die er is of weetikhet?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline megatec

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #336 Gepost op: 25-02-2011, 14:53:51 »
Het is meer de gehele zin.
Ik zou schrijven (man) Dag leuke en mooie palindroom, ipv dag leukste en mooiste palidroom.
Ms zoek ik wel gewoon hints om mijn mol (soundos) kracht bij te zetten en anderen uit te sluiten
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #337 Gepost op: 25-02-2011, 15:44:36 »
M.b.t. dat laatste: hoezo niet?

Vrij eenvoudig, omdat Art in zijn eventuele mollenstreken gewoon te duidelijk is. Zoals Karin Milouska II is, vind ik Art een Yvon II. Het ligt er bij Art gewoon zo te dik bovenop al sinds aflevering 1 dat je indien Art zich als mol onthult in de terugblik-aflevering je vanaf het begin al weet welke mollenstreken ie hoofdzakelijk geleverd heeft. Daarom.

Akkoord, in de poll hier wordt ie nauwelijks gekozen. waarom? Omdat iedereen Art al afgeschreven heeft vanwege zijn overduidelijke/high profile mollenstreken. Vandaar dat ik zei: mol vs molloten (dit forum dus): niet bepaald.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #338 Gepost op: 25-02-2011, 15:51:05 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hier nog even op terug komend.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #339 Gepost op: 25-02-2011, 16:46:14 »
Als er weer een palindroom aanwezig is, dan zie ik Art in de krater allemaal tijdstippen met de armen duidelijk maken. Eentje hiervan is ook negen uur.