Poll

Waarom is Art niet de mol?

Art haalt te veel geld binnen.
1 (1%)
Art molt te duidelijk.
51 (48.6%)
Er zijn geen goede hints voor Art (gevonden).
5 (4.8%)
Mijn intuïtie zegt dat Art de mol niet kan zijn.
19 (18.1%)
Anders, (graag uitleg)
12 (11.4%)
Art is WEL de mol.
17 (16.2%)

Totaal aantal stemmen: 72

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:51

Auteur Topic: [Kandidaat] ART is niet de Mol!  (gelezen 212628 keer)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #340 Gepost op: 25-02-2011, 17:21:51 »
Akkoord, in de poll hier wordt ie nauwelijks gekozen. waarom? Omdat iedereen Art al afgeschreven heeft vanwege zijn overduidelijke/high profile mollenstreken. Vandaar dat ik zei: mol vs molloten (dit forum dus): niet bepaald.

De voornaamste reden dat ik Art afschrijf is het uitvallen van Jan. Qua acties zijn er genoeg redenen om hem als mol te kunnen beschouwen. Hetzelfde had ik bijvoorbeeld met Edo. Die was continu verdacht, maar kon je afschrijven op het moment dat Coen, die overduidelijk op Edo zat, afviel.

Toch ook deze keer zijn er weer genoeg reden om Art te verdenken. Er wordt geklooit met de porto door of Patrick of Art. Bij de boobytraps werd er ook geklooid met de porto (toen Anna niet te horen was). Patrick lag er toen al uit. Was Art hier ook aan het (nep-)mollen?

De voornaamste reden om deze aflevering voor Patrick te kiezen als mol ipv Art, is dat Patrick met Miryanna rondloopt als opschrift en Art met Jan.  Met Jan ben je sowieso gedoemd om af te gaan, de mol zal de moeilijkste naam willen uitschakelen.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #341 Gepost op: 25-02-2011, 17:35:06 »
Pfff, volgende week nog een aflevering van 'Art en hoe hij probeert de Mol te spelen'. Het wordt een beetje vermoeiend.
Nog even niks.

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #342 Gepost op: 25-02-2011, 17:53:17 »
Die man op het vissers bootje na 3.06
Lijkt wel heel erg op Art, Blond, donker blauw shirt...
Niet echt een hint maar toch :p

Zie plaatje:
« Laatst bewerkt op: 26-02-2011, 10:42:51 door Exspecto »
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #343 Gepost op: 26-02-2011, 15:04:46 »
Art is voor mij de mol niet
en dan niet eens omdat 3 van de afgevallen kandidaten hem als mol hadden
want na aflevering 1 en 2 had ik hem al afgeschreven

Art heeft duidelijk gekozen om de mol uit te hangen, elke opdracht probeert hij te mollen, wat natuurlijk heel erg verdacht is

maar naar mijn mening zijn de molacties die hij doet geïmporviceerd, ter plekke verzonnen, een soort wanhoopsmolpoging
De mol zelf weet wat er komen gaat en weet wat voor molacties hij gaat doen
dat is ver van te voren gepland

Ook in zijn reacties op wat komen gaat zie je dat hij dingen zegt die natuurlijk nergens op slaan, bijvoorbeeld met dat "blind-date met de mol" gebeuren
een mol zal nooit zo opvallend zoiets zeggen, want als het werkelijk zo blijkt te zijn zit direct iedereen op je, want hoe kan hij dat nou weten

natuurlijk kan dat geïmproviceerde gedoe een molstrategie zijn, maar ik geloof niet dat ze dat risico nemen (Dat van Jon van Eerd geloof ik ook niet)

De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #344 Gepost op: 26-02-2011, 15:27:58 »
Ik zie Art niet als mol, maar het viel me wel op, dat Art, na het maken van de test, terugkwam bij de groep door middel van een luik in de grond. Hij kwam als een  :-\\ boven de grond...

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #345 Gepost op: 26-02-2011, 15:31:29 »
Nee ze stonden op een toren geloof ik. En de anderen hadden ook de test gemaakt dus die zijn daar ook sowieso uit gekomen. Alleen dat zie je niet.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #346 Gepost op: 26-02-2011, 15:43:54 »
Nee ze stonden op een toren geloof ik. En de anderen hadden ook de test gemaakt dus die zijn daar ook sowieso uit gekomen. Alleen dat zie je niet.

Nee, ik begrijp dat de anderen op dezelfde manier zijn binnenkomen, maar dat hebben we niet gezien.
En ik dacht ineens: het zou zomaar als hint genoemd kunnen worden in de terugblik: jullie hadden het kunnen weten, je zag de mol bovenkomen...
Maar nogmaals: ik zie Art niet als mol.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #347 Gepost op: 26-02-2011, 15:55:18 »
Ik denk het niet. ;) Maarja het kán wel maar die dingen heb je voor iedereen wel. Anna schilderde een molshoop. Patrick gaf gewoon toe dat ie de mol was etc.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline molfanelies

  • Forumlid
Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #348 Gepost op: 27-02-2011, 14:09:51 »
Mijn mol is eruit! Anna was vanaf het begin mijn mol. Nu moet ik een nieuwe zoeken en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen/willen helpen. Aangezien ik eigenlijk alleen het Anna forum heb gevolgd heb ik nu niet veel zin om 5000 reacties door te lezen.
In deze poll gaat het erom waarom Art niet de mol is. Door te stemmen op de poll en een korte uitleg te geven bij je antwoord met eventueel een verwijzing naar een reactie op de hoofdtopics (graag topic + pagina)kunnen we de theorieën hier kort en duidelijk onder elkaar zetten.

Hopelijk willen jullie hieraan meewerken om mij en de anderen uit de Annatunnel te helpen een nieuwe/echte mol te vinden!

Zie ook de polls waarom Karin, Soundos en Patrick de mol niet zijn!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #349 Gepost op: 27-02-2011, 14:43:28 »
Anders, Jan en Anna gingen vol op hem.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vangu Vegro

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #350 Gepost op: 27-02-2011, 15:06:18 »
Hij molt te duidelijk, en wat Lo net zei.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #351 Gepost op: 27-02-2011, 15:07:25 »
idem dito

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #352 Gepost op: 27-02-2011, 15:15:11 »
Eens met mn medeposters, mits we niet enorm gemindf*cked worden door montage enzo zijn er drie kandi's uitgevlogen omdat ze op Art stemmen in de test. Als dit met 1 kandi in het begin gebeurt kan dit idd door montage en dergelijke worden verklaard, echter drie is teveel van het goede. Dus op basis hiervan is Art voor mij niet de mol.
Het openlijk mollen enzo kan gewoon moltactiek zijn en is voor mij geen reden hem af te schrijven.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Waarom is Art niet de mol?
« Reactie #353 Gepost op: 27-02-2011, 15:38:43 »
Ben het met de anderen eens.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #354 Gepost op: 27-02-2011, 18:28:39 »
Ik ben dus een van de 2 die nog wel in hem de mol ziet... (al hou ik Patrick in het achterhoofd als enige andere mogelijke kandidaat die de mol zou kunnen zijn...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #355 Gepost op: 27-02-2011, 20:35:50 »
Excuus indien reeds vermeld, ik meen alles te lezen...

Komt de maan veelvuldig voor in de reeks?
Ik zag net en pracht shot in afl. 2...
Is een shot van de nieuwe maan.
Google gelijk en ben aan het speuren ivm met "mijn" mol.
En schrik dan als ik lees dat Artemis een maangodin was.
Zij werd vaak afgebeeld met de nieuwe maan.

Linkte Artemis steeds aan de jacht (ivm Diana). :-\\

Omnia vincit amor

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #356 Gepost op: 27-02-2011, 20:43:32 »
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vind het erg vermoeiend worden allemaal. Als hij de mol is, vind ik het de slechtste reeks ooit, en als hij het niet is, vind ik hem eigenlijk ook best wel vervelend worden.

Wie nu voor de eerste keer kijkt en als Art de mol blijkt, kijkt hierna nooit meer. Die denkt dan 'wat een gemakkelijk spelletje is dat zeg, dat ziet toch iedereen, wie hier de mol is?'

Pfff, volgende week nog een aflevering van 'Art en hoe hij probeert de Mol te spelen'. Het wordt een beetje vermoeiend.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #357 Gepost op: 27-02-2011, 20:52:59 »
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik vind het erg vermoeiend worden allemaal. Als hij de mol is, vind ik het de slechtste reeks ooit, en als hij het niet is, vind ik hem eigenlijk ook best wel vervelend worden.

Het is wel redelijk irritant, maar vergeleken bij Nadja uit 2007 valt Art reuze mee.
Dát mens was pas strontvervelend.

Art is niet de mol. Maar hij heeft toch wel mooi een aantal kandidaten weggespeeld door ze op het verkeerde spoor te zetten. Dat is dan wel slim.

De tactiek 'follow the money and find the mole" klopt dit jaar trouwens niet helemaal.
Art heeft namelijk het allerminste geld binnengehaald, maar is niet de mol.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Patrick de mol is, die nog meer geld heeft binnengehaald dan Art.
Dat zegt nogal wat. Minder geld binnenhalen dan de mol ......... :-\\
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #358 Gepost op: 27-02-2011, 20:53:46 »
Eerlijk gezegd denk ik dat Art heel graag de mol had willen zijn.
En dus ook de verdenking hoog wil houden.
Maar te.
Wat subtieler was beter geweest, een mol molt niet zo obvious.
Omnia vincit amor

Offline Willemvee

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ART is (niet) de Mol!
« Reactie #359 Gepost op: 27-02-2011, 21:13:22 »
Ik denk dat Art in een heel vroeg stadium doorhad wie de mol was. En toen besloot zo verdacht mogelijk te worden, zonder al te veel geld te verspelen. Hier en daar verziekt hij 250 euro, maar het grote geld pakt hij wel. Denk maar aan dat gedoe met die planken en eilandjes, dat had hij gemakkelijk kunnen verzieken.

Maar onderschat Soundos niet. Die zat volgens mij nog eerder op de mol (Patrick imo) en gaat winnen. Ik ben trouwens vreselijk benieuwd naar die confrontatie tussen Art en Soundos, waar we in het voorfilmpje al wat van te zien kregen.

Mijn einduitslag: Patrick de mol, Art verliezer, Soundos winnaar.