Poll

Waarom is Karin niet de mol?

Karin haalt te veel geld binnen.
25 (23.4%)
Karin molt te duidelijk.
17 (15.9%)
Er zijn geen goede hints voor Karin (gevonden).
10 (9.3%)
Mijn intuïtie zegt dat Karin de mol niet kan zijn.
23 (21.5%)
Anders, (graag uitleg)
13 (12.1%)
Karin is WEL de mol.
19 (17.8%)

Totaal aantal stemmen: 68

Poll gesloten: 4-03-2011, 14:09:58

Auteur Topic: [Kandidaat] KARIN is niet de Mol!  (gelezen 100518 keer)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #300 Gepost op: 2-03-2011, 23:30:59 »
Kan iemand mij vertellen wat Karin hier zegt tegen Art? Het geluid wordt een beetje gedoofd. Ik versta iets in de aard van "Daarom hebben we allebei ... als Mol", maar of dat ook juist is?

Art en Karin zittend op de vulkaan, terwijl ze bijpraten over Patrick.
Daarom hebben wij allebei zo weinig gevonden.
Wat dus slaat op het geld omdat ze op Patrick hebben gelet...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #301 Gepost op: 2-03-2011, 23:53:16 »
Wat een raar stukje met Karin en Frankenrijk. Ze tikt het in, zegt vervolgens iets als 'foutje, het is Frankrijk' (mogelijk doet ze hier backspace ivm een typfout) en in een volgend shot zien we het haar weer intypen, waarbij we Frankenrijk onderin beeld zien staan. De anderen reageren hier niet op. Vervolgens zien we een biecht van Patrick die vertelt dat Karin Frankenrijk typte. Als Patrick de mol is zou dit best een mooie 'maak Karin verdacht' montagemanouevre kunnen zijn. Tenminste, als de anderen niet meer terug komen op Frankenrijk. Het enige wat hiervoor nodig is is de mol die biecht over een molactie die helemaal niet is gepleegd. Voor Karin als mol is dit in ieder geval een rare actie omdat Frankrijk sowieso niet het juiste antwoord was.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #302 Gepost op: 3-03-2011, 00:01:26 »
Wat een raar stukje met Karin en Frankenrijk. Ze tikt het in, zegt vervolgens iets als 'foutje, het is Frankrijk' (mogelijk doet ze hier backspace ivm een typfout) en in een volgend shot zien we het haar weer intypen, waarbij we Frankenrijk onderin beeld zien staan. De anderen reageren hier niet op. Vervolgens zien we een biecht van Patrick die vertelt dat Karin Frankenrijk typte. Als Patrick de mol is zou dit best een mooie 'maak Karin verdacht' montagemanouevre kunnen zijn. Tenminste, als de anderen niet meer terug komen op Frankenrijk. Het enige wat hiervoor nodig is is de mol die biecht over een molactie die helemaal niet is gepleegd. Voor Karin als mol is dit in ieder geval een rare actie omdat Frankrijk sowieso niet het juiste antwoord was.
De enige logisch verklaring die ik kan verzinnen is het feit dat Frankenrijk 11 letter is...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #303 Gepost op: 3-03-2011, 00:02:38 »
Wat een raar stukje met Karin en Frankenrijk. Ze tikt het in, zegt vervolgens iets als 'foutje, het is Frankrijk' (mogelijk doet ze hier backspace ivm een typfout) en in een volgend shot zien we het haar weer intypen, waarbij we Frankenrijk onderin beeld zien staan. De anderen reageren hier niet op. Vervolgens zien we een biecht van Patrick die vertelt dat Karin Frankenrijk typte. Als Patrick de mol is zou dit best een mooie 'maak Karin verdacht' montagemanouevre kunnen zijn. Tenminste, als de anderen niet meer terug komen op Frankenrijk. Het enige wat hiervoor nodig is is de mol die biecht over een molactie die helemaal niet is gepleegd. Voor Karin als mol is dit in ieder geval een rare actie omdat Frankrijk sowieso niet het juiste antwoord was.
Ik had dat stukje vertraagd bekeken en volgens mij toetst ze inderdaad een paar letter te veel in. Ze kunnen wel de volgorde van het stukje aangepast hebben... dat ze het juist eerst fout typt en vervolgens met backspace haar typefout verbeterd. Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben dat dit een bewust afleidingsmanouevre is.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #304 Gepost op: 3-03-2011, 00:17:13 »
Ik had dat stukje vertraagd bekeken en volgens mij toetst ze inderdaad een paar letter te veel in. Ze kunnen wel de volgorde van het stukje aangepast hebben... dat ze het juist eerst fout typt en vervolgens met backspace haar typefout verbeterd. Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben dat dit een bewust afleidingsmanouevre is.

Maar het gaat alleen op als Patrick inderdaad de mol is. Als dat niet zo is kunnen we er alleen uithalen dat Karin vermoedelijk niet de mol is, zeker als ze elf letters typt. Ze typt het volgens de montage inderdaad verkeerd in, doet backspace en toetst het vervolgens wéér verkeerd in.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2011, 00:18:47 door Lautjuh »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #305 Gepost op: 3-03-2011, 08:01:39 »
Dat is wel slim bedacht ja. Eerst zo monteren dat het lijkt dat Karin verdacht is, en dan een beetje haar verdacht maken in de biecht.

Als zij de mol was zou ze denk ik wel Frankrijk hebben ingetypt ja.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rutger88

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #306 Gepost op: 4-03-2011, 00:31:51 »
Heeft er iemand al opgemerkt dat Karin het boekje waarin Karin alles bijhoudt van het merk Moleskin is??

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #307 Gepost op: 4-03-2011, 00:38:14 »
Heeft er iemand al opgemerkt dat Karin het boekje waarin Karin alles bijhoudt van het merk Moleskin is??
Ik weet niet of dat al opgemerkt is, maar ik denk dat de meesten hier een beetje Moleskin moe zijn. Voorgaande seizoenen is het vaak wel veel besproken als kandidaten een Moleskin boekje hadden.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #308 Gepost op: 4-03-2011, 04:22:21 »
Ik heb geen verstand van Moleskin boekjes:)

maar:

Wat spreekt ze haar talen goed!
Wat is ze fanatiek met de nationaliteiten opdracht.
Vergeet niet: ze deed zichzelf ietwat dom voor in aflevering 1, maar Karin is m.i. een bijzonder intelligente vrouw met inmiddels minstens 2 boeken op haar naam.
En ze geniet!

Net niet mijn mol maar toch;)
 ::ok::
Omnia vincit amor

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #309 Gepost op: 4-03-2011, 04:51:06 »
Poging om haar PJ-aapje in beeld te brengen:)
:
Omnia vincit amor

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #310 Gepost op: 4-03-2011, 10:00:45 »
Karin was weer heerlijk bezig. Volgens mij toch meer als kandidaat. Hoewel je zou kunnen zeggen dat ze misschien zo fanatiek was met opdracht 1 omdat dan de kans groter was dat er minder geld in de pot zou komen. Je weet als mol toch niet wat de andere groep presteert dus ik denk dat Karin gewoon lekker fanatiek bezig was. Denk dat ze niet liegt tegen Art als ze zegt ik ben de mol echt niet. Omdat Art hierna geen antwoord geeft of hij de mol is, gaat ze Art meer verdenken. Missie van Art geslaagd.
Karin is geen actrice als ze de mol toch mocht zijn vind ik wel dat ze het erg goed gespeeld heeft. Ik houd het er op dat ze een prima kandidaat is! ::jaja::

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #311 Gepost op: 4-03-2011, 11:02:55 »
Nou prima kandidaat daar stel ik me toch wat anders bij voor eerlijk gezegd.  ;D

Ze heeft het spel op haar eigen manier gespeeld, en veel mensen om de tuin geleid. Dat komt nu ten einde en ze moet het nu op eigen kracht doen. Misschien dat ze vandaar ineens fanatiek aan iets meedoet en ineens duidelijk wel wat goeds kan doen.

Ik vond het een verademing om haar zo eens bezig te zien, in plaats van dat hoogevrees gedoe en al die commentaren en eeuwige onhandigheid.

Ik blijf erbij dat ze die trekjes wel zal hebben maar heeft overdreven. Ik persoonlijk had liever gezien dat ze wat vaker op zo'n actieve en leuke manier betrokken was in plaats van die lamentaties de hele tijd maar ja..  ::) Better late than never zullen we maar zeggen.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #312 Gepost op: 4-03-2011, 12:08:16 »
Denk dat ze niet liegt tegen Art als ze zegt ik ben de mol echt niet.

De mol heeft getwitterd: Mag je liegen in de kerk?

Ik moest gelijk denken aan wat Karin zei: "nee, ik ben niet de mol". Kán betekenen dat ze dus wel gelogen heeft in de kerk...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #313 Gepost op: 5-03-2011, 12:04:44 »
Nou prima kandidaat daar stel ik me toch wat anders bij voor eerlijk gezegd.  ;D

Ze heeft het spel op haar eigen manier gespeeld, en veel mensen om de tuin geleid. Dat komt nu ten einde en ze moet het nu op eigen kracht doen. Misschien dat ze vandaar ineens fanatiek aan iets meedoet en ineens duidelijk wel wat goeds kan doen.

Ik vond het een verademing om haar zo eens bezig te zien, in plaats van dat hoogevrees gedoe en al die commentaren en eeuwige onhandigheid.

Ik blijf erbij dat ze die trekjes wel zal hebben maar heeft overdreven. Ik persoonlijk had liever gezien dat ze wat vaker op zo'n actieve en leuke manier betrokken was in plaats van die lamentaties de hele tijd maar ja..  ::) Better late than never zullen we maar zeggen.

Opeens heel fanatieke Karin, ik dacht wat zal daar achter zitten? Aan het eind kwam de aap uit de mouw: als beide groepen zo hard gewerkt hadden, en allemaal een Duitser, Amerikaan enz. hadden, was dat niet UNIEK en gold het niet. Daar had Karin op gerekend, want er waren veel nationaliteiten in de buurt los gelaten die allemaal van tevoren al toestemming hadden verleend! Wat jammer dat Art en Patrick die nou net niet konden vinden!!!
Ja, jammer Karin.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #314 Gepost op: 5-03-2011, 22:01:54 »
veel mensen om de tuin geleid. .......... verademing om haar zo eens bezig te zien, in plaats van dat hoogevrees gedoe en al die commentaren en eeuwige onhandigheid

Ik snap het niet. Het is toch machtig mooi dat ze zoveel mensen om de tuin heeft geleid? Inderdaad met zoals jij zegt uitvergroting van haar karakter (Milouska-like).

Ik vind zowel Art als Karin een verademing om ze zo bezig te zien, dit in plaats van zo'n uber-kandidaat als in het verleden Vivienne en dit jaar Soundos.

Graag wandelende misverstanden  ::love:: Dat is WIDM  ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molloot00

  • Forumlid
  • 1. Soundos 2. Patrick 3. Karin
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #315 Gepost op: 6-03-2011, 01:08:45 »
  ::jaja:: ::jaja::
En dan vele molloten op het verkeerde been zetten ala Pepijn met zijn horloge wisselend links en rechts, 't is em nog gelukt ook! ;)
Klopt, iedereen d8 opeens dat hij de mol was. En oo wat heb ik gelachen toen hij eruit lag. Ik was er zoo zeker van dat hij het niet was!

Mensen: Als Patrick niet de mol blijkt te zijn, dat zou pas een goeie zijn. Alle molloten goed weten te foppen

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #316 Gepost op: 6-03-2011, 02:03:16 »
Toen Karin in haar biecht vertelde over haar gesprek met Art in de kerk, zei ze iets van: "Toen heb ik gezegd, dat ik echt niet de Mol was. Ja, misschien is dat wel heel stom."

Dit zou je ook kunnen interpreteren als:
"Toen ik zei dat ik de Mol niet was, loog ik. En misschien is dat wel heel stom, want je mag niet liegen in de kerk."

:P

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #317 Gepost op: 6-03-2011, 02:12:55 »
Toen Karin in haar biecht vertelde over haar gesprek met Art in de kerk, zei ze iets van: "Toen heb ik gezegd, dat ik echt niet de Mol was. Ja, misschien is dat wel heel stom."

Dit zou je ook kunnen interpreteren als:
"Toen ik zei dat ik de Mol niet was, loog ik. En misschien is dat wel heel stom, want je mag niet liegen in de kerk."

:P

 ;D

Kan idd.  ::tandpastasmiley::
Ik zou er echt bijna op gaan hopen.  ::jaja:: Ik heb geen seconde geloofd in Karin als mol, en denk dat teveel van gewoon tv kijkend publiek op haar zit - nog even los van de afvallers.

Maar ik ga er bijna op hopen zelfs omdat ik het nu al afleveringen lang vrij saai vind (eigenlijk net als vorig jaar) helaas. Er was toen maar 1 echte contender vrijwel vanaf het begin imho - dit jaar waren het er tot afl 7 twee. Tja. Can't have it all.

Moet ik toch zeggen dat ze hun naam eer aandoen door meer richting positieve associaties te sturen vwb Karin in afl 7,8 en met name 9. Tijd voor de exit (met Karin als goed KRO medewerkster die niet in de kerk liegt  8) ).  ::hypocriet::
« Laatst bewerkt op: 6-03-2011, 02:16:00 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #318 Gepost op: 7-03-2011, 01:15:00 »
Graag wandelende misverstanden  ::love:: Dat is WIDM  ::regenboog::
  ::jaja:: ::jaja::
En dan vele molloten op het verkeerde been zetten ala Pepijn met zijn horloge wisselend links en rechts, 't is em nog gelukt ook! ;)

Haha yes, maar mij niet! 'Lightman' knows "The truth is written all over our faces", ook bij Pepijn.   ;D
Nee, een wandelend misverstand zoals Karin (mits ze goed in hun rol blijven), die zijn een stuk lastiger.  ;)
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] KARIN is (niet) de Mol!
« Reactie #319 Gepost op: 7-03-2011, 17:50:22 »
Karin heeft in haar contactadvertentie van aflevering 2 staan
"Ik ben een perfectionist een flapuit en eerlijk als het moet"
In een kerk moet je eerlijk zijn toch?
...óf niet!