Auteur Topic: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!  (gelezen 36355 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2011, 15:24:04 »
Kleiiiin beetje kinderachtig om dat nu weer naar boven te halen. Jelsir is nu gelukkig een stuk 'volwassener' geworden zeg maar. Hoewel het wel toen apart was.
Dat was ook meer als een knipoog bedoeld dan als een verwijt!
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2011, 17:12:52 »
Ergens in afl 3 bij de hotelkamer opdracht als Karin een biecht doet van: "Volgens mij snappen ik en Miryanna de opdarcht niet zo goed."
Hoor je gelijk zacht volgens mij Miryanna zeggen :"ik snap het heel goed het is tussen 37.30 en 37.45 beetje ruimen... iig zegt een vrouwen stem het.



Offline belg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2011, 18:49:55 »
Goed gehoord! Maar ik durf niet beweren dat Miryanna het zegt; toch blijft het opmerkelijk.

Iets anders.
In de vooruitblik naar aflevering drie hoor je Miryanna zeggen 'ik zie het niet', maar in de uitzending zat dat stukje niet (tenzij ik het vijf keer gemist heb).
In de vooruitblik naar alflevering twee was er iets gelijkaardigs, maar dan bij Soundos (tomeloos positief).

Offline Queenchaos

  • Winnaar WIDM pool 2014
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #83 Gepost op: 23-01-2011, 20:53:04 »
Inderdaad die stukken van Soundos en Miryanna zitten er niet in. Goed opgemerkt.

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is (niet) de Mol!
« Reactie #84 Gepost op: 27-01-2011, 16:46:36 »
Ergens hoop ik dat Miryanna eens iets grandioos mis laat lopen. In haar rollen als actrice speelt ze altijd wel 'de bitch' maar ze is zo compleet anders in het echt. Veel te lief, zodat ik soms twijfel om het te geloven. Vorige week stond ze daar weer als 'de witte maagd' ::hypocriet:: op de groepsfoto wat haar brave imago van kandidate alleen maar versterkte. Je moet er eens op letten, op de groepsfoto staat ze er altijd heel onschuldig op. Zou een verassende Mol geweest zijn maar ik zie het er niet meer van komen. Niettemin vind ik haar wel een supergoeie actrice!

Wat me wel opviel was dat zij de eerste was om naar Horace te roepen: "Doen, doen, doen" toen hij moest beslissen wat hij ging doen met de koffers. Zeer vreemd, gewoon al om het feit dat ze haar eigen koffer al terugkreeg. Dan is het toch niet aan haar om te beslissen wat er met de mannenkoffers gebeurde. Beetje spilziek misschien? ;D

En dan nog iets, ze verdient dat geld echt wel wat ze allemaal eigenhandig heeft verdiend voor de pot. Nu nog de goeie Mol kiezen. Koud kunstje, toch? Spreid de test gewoon op de overgebleven mannen. Maar dat deed ze al geloof ik.

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #85 Gepost op: 27-01-2011, 21:43:04 »
Miryanna  :\'( :\'( :\'(

Even voor zowat heel mannelijk Nederland:
Miryanna >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Anna!!

Dat dat even duidelijk moge zijn  ::tandpastasmiley::
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #86 Gepost op: 27-01-2011, 22:04:32 »
Tja dit zat erin ja.. (al had ik geloof ik Karin ingevuld als afvaller vanavond uit pure -ijdele - hoop..  ;D )

Leuke, sympathieke kandidate maar wel een beetje weinigzeggend tegen het einde - of liever gezegd, zo goed als onzichtbaar.

Aangezien er zo weinig nog in haar geinvesteerd werd (eigenlijk al vanaf het begin) was het duidelijk dat ze niet erg ver zou komen. Toch had ik veel liever Karin deze ronde zien gaan dan Miryanna. :-X

Anyway, leuk mens.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #87 Gepost op: 27-01-2011, 22:11:44 »
Jammer dat ze er uit is..!
Leuk mens, en lief ook denk ik.
("Dag geitje", afl,1).

Had af en toe zo'n mystieke lach...b'tje mols..
Jammer!
Omnia vincit amor

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #88 Gepost op: 27-01-2011, 22:31:43 »
Ik vond haar deze aflevering zo zielig  :( Eerst molde ze de bus en daarover zij ze zoiets als: faalde de bus, of faalde ik? En toen durfde ze ook nog eens niet over de brug. Lijkt me niet leuk om na twee 'mislukkingen' naar huis te moeten.
 
Edit: met 'molde' bedoel ik natuurlijk gewoon stuk maken en niet dat ze aan het mollen was  :P
« Laatst bewerkt op: 27-01-2011, 23:03:58 door Ycaris »
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #89 Gepost op: 27-01-2011, 23:01:28 »
Jammer! Had haar graag nog bij de groep gehouden, mede omdat ik haar nu niet meer verdacht vond en een leuk mens (voor zover je dat kan zien aan de hand van een tv programma)

Maar goed, ze is definitief de mol niet om terug te komen op het topic!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #90 Gepost op: 28-01-2011, 09:48:14 »
Jammer! :(
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #91 Gepost op: 28-01-2011, 15:50:42 »
Het interview in de roodshow.. Ze loopt alleen maar te lachen  ::rofl::
Hoop zo dat ze naar de fandag komt!  :)
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #92 Gepost op: 28-01-2011, 16:34:44 »
Vond haar een leuke kandidaat ::zwaaisip::
maarja ze was wel overduidelijk niet de mol
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #93 Gepost op: 28-01-2011, 18:47:06 »
Ik vond haar deze aflevering zo zielig  :( Eerst molde ze de bus en daarover zij ze zoiets als: faalde de bus, of faalde ik? En toen durfde ze ook nog eens niet over de brug. Lijkt me niet leuk om na twee 'mislukkingen' naar huis te moeten.
 
Edit: met 'molde' bedoel ik natuurlijk gewoon stuk maken en niet dat ze aan het mollen was  :P

Ja idd.. Voor haar en Patrick vast niet hun favoriete momenten uit widm nee..
Inderdaad sneu om dan juist op zo'n anticlimax naar huis te moeten..  :-\\

Dus Miryanna, mocht je dit ooit lezen: Goed gedaan! We hebben wel veel plezier met je gehad als kandidate, je was een verademing na alle nepmollen imho!  ;)  ::ok::

En je hebt een heerlijk droog gevoel voor humor!  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #94 Gepost op: 1-02-2011, 15:21:09 »
Vind het ook erg jammer dat ze er afgelopen donderdag uit moest :( Vond haar ook echt één van de leukste kandidaten! ::tandpastasmiley::
Zag haar eigenlijk niet onmiddellijk de finale bereiken, maar had haar er wel graag nog wat langer bij gehad.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #95 Gepost op: 1-02-2011, 16:09:54 »
Ik hoop heel erg dat ze op de MFD komt! Ik vind Miryanna de knapste vrouw van het seizoen (ja, zelfs knapper dan Anna :) ) en ik wil graag met haar op de foto!
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] MIRYANNA is niet de Mol!
« Reactie #96 Gepost op: 1-02-2011, 17:55:20 »
Ze is nu 43 ofzo? Maar ze ziet er uit als 30 vind ik. :o Ze is echt best wel knap! :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...