Auteur Topic: [Kandidaat] PEPIJN is niet de Mol!  (gelezen 232838 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #20 Gepost op: 31-12-2010, 11:35:23 »
Dit account van Pepijn staat ook op de .nl site in het profiel van Pepijn... Zal dus wel de juiste zijn toch??
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Foaly

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #21 Gepost op: 31-12-2010, 13:41:34 »
Ook mijn schot voor de boeg-mol. Alhoewel uit de filmpjes het lijkt dat hij de eerste afvaller zou zijn, maar ik zit nu al in een tunnelvisie :P Ik denk wel dat hij een goede mol zou kunnen zijn, hij komt zo onschuldig over...

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #22 Gepost op: 31-12-2010, 15:29:30 »
Ik denk dat Pepijn in de eerste aflevering van de groep gescheiden wordt. Vandaar dat hij niet zoveel in beeld was. Hierdoor zal hij niet de eerste afvaller zijn en ook zijn molgehalte gaat omlaag. (Mol blijft het liefst bij de groep)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Matt

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #23 Gepost op: 31-12-2010, 15:33:20 »
Ik denk dat Pepijn in dit filmpje van de groep wordt gescheiden en een paar afleveringen 'uit het spel gezet wordt', net als stijn in de belgische mol. Cadeautje dit, refereert dan hieraan, maar of hij er blij mee is..... Dit verklaart ook meteen waarom pepijn niet bij de executie zit van de eerste aflevering!

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #24 Gepost op: 2-01-2011, 02:21:30 »
Tijdens het spel??? Heb je het spel al gezien? Of wat bedoel je precies?

Nee ik bedoel, in dat backstage filmpje, maar wist niet zo goed hoe het te benoemen... Misschien was tijdens de opnamen van Wie is de Mol duidelijker geweest... Achteraf ;)
Ik denk trouwens dat Pepijn ook tijdens het spel heel aanwezig gaat zijn... En ik ben bang, op het irritante af hahaha  ::schaam::
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #25 Gepost op: 2-01-2011, 04:41:21 »
Ik denk trouwens dat Pepijn ook tijdens het spel heel aanwezig gaat zijn... En ik ben bang, op het irritante af hahaha  ::schaam::

Mja..Ik weet het niet..
Aan de ene kant lijkt hij onwaarschijnlijk onschuldig en ook flexibel genoeg om de rol op zich te nemen..
Aan de andere kant doen de twitters me twijfelen.. ::)

Ik weet niet of dat terecht is, ik heb hem nauwelijks gezien (laat staan in 't 'echt'). Wat me opvalt is dat hij in de interviews nauwelijks iets zegt. Niet alleen omdat hij weinig airtime krijgt maar sws. Daarom is het denk ik lastig om in te schatten - ofwel hij gaat vrij vroeg exit ofwel hij maakt vooralsnog een gerede kans de mol te zijn imho. (In ieder geval vooralsnog meer dan de andere widm 11 mannen imho hoewel Jan en Art ook nog steeds goed mogelijk zijn imho - Horace en Patrick lijken op het eerste gezicht minder waarschijnlijk imho  :) Horace is ofwel te zeer op de vlakte ofwel te out there (geen van beide molsindicaties imho), en Patrick is te onbekend, weinig zeggend en nja..te weinig aansprekend).
« Laatst bewerkt op: 2-01-2011, 04:45:44 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #26 Gepost op: 2-01-2011, 23:42:14 »
Wat twittert Pepijn gigantisch veel over WIDM. Begrijp me niet verkeerd, ik vindt WIDM ook heel leuk en vertel ook iedereen die ik tegen kom dat het programma donderdag weer begint. Maar als ik kandidaat zou zijn zou ik wat voorzichtiger of schuchtiger zijn in het aangaan van interactie met fans uit angst om iets te verklappen.
Ik zie hem, misschien wel mede daardoor, niet als mol.

Offline Mollemaarten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Weg van teruggeweest!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #27 Gepost op: 2-01-2011, 23:43:37 »
Ja dat is ook al zo'n reden dat ik denk, volgens mij gaat hij er niet lang inzitten... Hij is gewoon heel nieuwsgierig naar alles wat hij gemist heeft  ::trots::
Je kunt ze uitroken, wegjagen, soms vang je er zelfs een, maar je weet wat ze zeggen...

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #28 Gepost op: 2-01-2011, 23:46:23 »
Ja dat is ook al zo'n reden dat ik denk, volgens mij gaat hij er niet lang inzitten... Hij is gewoon heel nieuwsgierig naar alles wat hij gemist heeft  ::trots::

Mwah.. volgens mij twitterden Sanne en Arjen ook redelijk vaak over de mol vorig jaar. Zij waren misschien juist benieuwd om hoe het allemaal op tv te zien was. Kan je op meerdere manieren uitleggen imho.

Maar het valt wel op dat zowel Pepijn als Karin enorm eager zijn ja  :P
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #29 Gepost op: 2-01-2011, 23:49:02 »
Ik vind het ook een beetje veel dat getwitter, zou ik als mol niet doen, dan lach je rustig in je vuistje tot alles vanzelf duidelijk wordt.  8)
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline FF

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #30 Gepost op: 3-01-2011, 00:37:36 »
Hij doet mij met dat krulhaar een behoorlijk denken aan George. Mijn schot voor de boeg mol, mede daarom.
mijn verdachten:

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #31 Gepost op: 3-01-2011, 14:29:41 »
Ik ga nu een twitterbericht van Pepijn veel te letterlijk en serieus nemen, maar het sluit zo mooi aan bij mijn (schot-voor-de-boeg) vermoedens... Ik heb op dit moment in mijn hoofd dat Pepijn aflevering 1 een vrijstelling verdient en er vervolgens in aflevering 2 uit vliegt.

Pepijn twittert: "Een goed begin is het halve werk!"

Een goed begin is dan de vrijstelling van aflevering 1.
En aflevering 1 is de helft van zijn werk in WIDM. => Hij gaat in aflevering 2 naar huis.

 ::tandpastasmiley::

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #32 Gepost op: 3-01-2011, 14:35:33 »
[..]
Pepijn twittert: "Een goed begin is het halve werk!"
Een goed begin is dan de vrijstelling van aflevering 1.
En aflevering 1 is de helft van zijn werk in WIDM. => Hij gaat in aflevering 2 naar huis.

Haha, leuk bedacht. Je moet wel taalgrapjesliefhebber zijn om zo'n tweet te bedenken, maar ik ken Pepijn amper dus ik weet niet of hij zo iemand is  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #33 Gepost op: 3-01-2011, 14:36:24 »
Dat heb je aardig uitgedacht! ::rofl:: Maar ik denk trouwens dat je niet al te veel achter die persoonlijke tweets moeten zoeken... Al is hij natuurlijk wel erg doordacht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #34 Gepost op: 3-01-2011, 22:42:31 »
Momenteel verdenk ik Pepijn eigenlijk helemaal niet... Weet niet waarom maar zie in hem voorlopig geen mol... ::schaam::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #35 Gepost op: 4-01-2011, 21:01:24 »
Ik vermoed dat ie iig de eerste ronde wel doorkomt want deze opdracht vindt iig nog niet plaats in aflevering 1...

En het meest waarschijnlijk is dit Pepijn (vwb postuur en haar).  ;)

Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #36 Gepost op: 5-01-2011, 10:45:22 »
Het leek mij eerder Jan...
Tell me what your telescope says

Offline Miss-chief91

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #37 Gepost op: 5-01-2011, 15:09:59 »
Het is een niet al te groot iemand denk ik
Zijn dat nou blonde plukken haar die daar onder de helm uit komen...?
Dan zou het idd Pepijn zijn.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #38 Gepost op: 5-01-2011, 15:29:53 »
Het leek mij eerder Jan...

Jan is veruit de langste van het stel. Lijkt me dus niet.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] PEPIJN is (niet) de Mol!
« Reactie #39 Gepost op: 5-01-2011, 15:55:57 »
Jan is veruit de langste van het stel. Lijkt me dus niet.  ;)
::jaja:: moet pepijn wel zijn ::ok::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human