Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 164155 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #600 Gepost op: 6-02-2011, 17:44:23 »
Een geheimzinnge tekst als Pepijn uitstapt in de eerste opdracht op de muur!  ::ok::
________________________
La playa y .. .. ....
Que haremos para ...?

Het strand ....
Welke we voor ...?
_______________________

Btw er dus exact dezelfde bus gebruikt als in aflevering 4, voor de busrace opdracht....
De foto van die twee kinderen hangt neem ik aan niet in iedere bus?

EDIT: Faal, de tekst is verderop ook te zien: 'Basura en la playa y', iets van 'Afval op het strand'

EDIT2: Dat het nummerbord van de auto kon slaan op Nicaragua was al bekend, maar dat er ook gewoon een sticker met de vlag opgeplakt zat, was nog niet gemeld toch...
Jelsir is de fotograaf van deze serie geworden.  ::rofl::

Offline megatec

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #601 Gepost op: 21-02-2011, 12:51:18 »
Ben even aan het terug kijken.
In aflevering 1 valt mij op (ms reeds genoemd) dat soundos de enige is die geen 1 vraag voorleest of ermee bezig is. Iedereen stelt wel een vraag aan iemand in de bus behalve Soundos.
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Aflevering 1
« Reactie #602 Gepost op: 21-02-2011, 13:03:53 »
Ben even aan het terug kijken.
In aflevering 1 valt mij op (ms reeds genoemd) dat soundos de enige is die geen 1 vraag voorleest of ermee bezig is. Iedereen stelt wel een vraag aan iemand in de bus behalve Soundos.

Bedoel je aan een persoon? Want ik kan me wel herinneren dat Soundos, nadat ze zich naar de kippen heeft toe weten te werken, zegt: "4 kippen in de mand.."
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #603 Gepost op: 21-02-2011, 13:07:43 »
Ben even aan het terug kijken.
In aflevering 1 valt mij op (ms reeds genoemd) dat soundos de enige is die geen 1 vraag voorleest of ermee bezig is. Iedereen stelt wel een vraag aan iemand in de bus behalve Soundos.


Jee wat toevallig, dat was mij gisteren ook opgevallen en wilde 't net gaan posten :-) .... Je ziet haar inderdaad helemaal niet bezig met het zoeken van antwoorden. De mol weet de antwoorden toch wel, en trouwens, als hij/zij een vraag zou krijgen waarom zou hij/zij die goed beantwoorden. De mol heeft een andere rol in de bus. Bovendien zie je dat Soundos vrij ver naar achteren gaat. Misschien om daar te blijven zitten, terwijl de andere kandidaten hun opdracht doen. De volgorde is dan gewoon door de montage gemanipuleerd. Ik zie Soundos niet echt als mol (ze doet teveel goed lijk het, al heeft ze ook flink wat verdachte acties op haar naam) ... maar dit zou wel typisch zo'n hint zijn voor aflevering 11: "U had het al kunnen weten vanaf aflevering 1"!

Offline megatec

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #604 Gepost op: 21-02-2011, 13:10:22 »
Dat is het enige wat ze in zich zelf mompelt. Ze vraagt niemand iets.
Je ziet haar als enige ook niet op het kaartje kijken en daarop aan iemand iets vragen. Zelfs niet aan tien-tien.
Elke kanidaat praat over tien-tien behalve Soundos. Tien Tien even omdraaien bij de andere kanidaten staat er niet-niet. :)
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #605 Gepost op: 21-02-2011, 13:12:30 »
(...) Tien Tien even omdraaien bij de andere kanidaten staat er niet-niet. :)

Tien Tien omdraaien geeft toch neiT neiT... ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline megatec

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #606 Gepost op: 21-02-2011, 13:15:39 »
Jee wat toevallig, dat was mij gisteren ook opgevallen en wilde 't net gaan posten :-) .... Je ziet haar inderdaad helemaal niet bezig met het zoeken van antwoorden. De mol weet de antwoorden toch wel, en trouwens, als hij/zij een vraag zou krijgen waarom zou hij/zij die goed beantwoorden. De mol heeft een andere rol in de bus. Bovendien zie je dat Soundos vrij ver naar achteren gaat. Misschien om daar te blijven zitten, terwijl de andere kandidaten hun opdracht doen. De volgorde is dan gewoon door de montage gemanipuleerd. Ik zie Soundos niet echt als mol (ze doet teveel goed lijk het, al heeft ze ook flink wat verdachte acties op haar naam) ... maar dit zou wel typisch zo'n hint zijn voor aflevering 11: "U had het al kunnen weten vanaf aflevering 1"!

Heb jij de vodcast gezien van aflevering 3??
Over het spiegelbeeld van soundos bij de intro?
Bij afl. 2 zie je soundos in een shot in het spiegelbeeld lopen.

What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline megatec

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #607 Gepost op: 21-02-2011, 13:17:21 »
Tien Tien omdraaien geeft toch neiT neiT... ;)

Niets is wat het lijkt  :\'(
What is your name? "Fokje........Fokje Modderman"

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #608 Gepost op: 21-02-2011, 13:28:33 »
Heb jij de vodcast gezien van aflevering 3??
Over het spiegelbeeld van soundos bij de intro?
Bij afl. 2 zie je soundos in een shot in het spiegelbeeld lopen.

Niet in de vodcast, maar heb het gezien jah ... ook vaag inderdaad. Maar niet gerelateerd aan haar actie in de bus, meer iets voor het Soundus-topic (waar trouwens al veel daarover gesproken is).