Auteur Topic: Grappige momenten  (gelezen 160245 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Grappige momenten
« Reactie #440 Gepost op: 4-03-2011, 18:18:19 »
*Pieter Jan die heel zielig wegloopt omdat niemand 'm gevonden heeft*

Ja die was wel grappig, vooral ook omdat de kandidaten hem al voor de tweede keer laten staan. Hij stond ook al zo zielig met die zwart-witte vlag bij de bussen ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #441 Gepost op: 4-03-2011, 18:48:42 »
Karin: "Ik heb jou geholpen jokers te krijgen, en ik heb nog iets gedaan..."
Art die het vertikt om in die kerk antwoord te geven.
Karin die een aap als Pieter Jan zag.
Patrick die eerst helemaal gek wordt en loopt te schreeuwen en daarna helemaal blij is met zijn vrijstelling.
Art: "Het maakt me niet uit of ik bij Patrick zit, ik wil gewoon koffie! Ik heb zin in koffie!"
Soundos die zich helemaal beledigd voelt nadat die mensen van de koffie zeiden dat ze het sorteren van die bonen door vrouwen lieten doen.
Soundos: "Lootery plant" PJ: "Lotery plant"
Karin + Patrick: "November en december". PJ: "Kan ook in januari".
PJ: "Dat betekent dat jullie 7 vragen goed hebben. Blij mee?" Art: "Ja heel blij mee". (vooral dat gezicht)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Grappige momenten
« Reactie #442 Gepost op: 4-03-2011, 20:00:54 »
Soundos die zich weer wezenloos schrikt als PJ tijdens het ontbijt er ineens weer staat :P
The British are not impressed.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #443 Gepost op: 4-03-2011, 20:01:12 »
30.00 Soundos immiteert Patrick ... ::rofl::
Omnia vincit amor

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #444 Gepost op: 4-03-2011, 20:13:48 »
Een eigenlijk ontzettend grappig moment dat ik me niet kan herinneren dat hier ooit is genoemd, is wanneer in aflevering 1 tijdens de vuurwerkopdracht, Hanna het gevonden "een of ander raar onuitspreekbaar Russisch, Tsjechisch spreekwoord" in zijn geheel probeert uit te spreken. ::rofl::
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Grappige momenten
« Reactie #445 Gepost op: 5-03-2011, 13:47:41 »
Ik vond het geweldig toen Patrick zo tekeer ging op die boei. "De mol heeft contact met me gezocht." Echt alsof het een buitenaards wezen is. Denk dat de mol toen heel hard in die boot heeft zitten lachen (of in ieder geval in gedachte)

Vooral hoe indereen ook kijkt als die begint te schreeuwen!
De rest denkt echt van wtf
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Grappige momenten
« Reactie #446 Gepost op: 5-03-2011, 13:59:23 »
Aan het einde van de aflevering twee tongende mensen!

 ::)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Grappige momenten
« Reactie #447 Gepost op: 5-03-2011, 14:28:34 »
Aan het einde van de aflevering twee tongende mensen!

 ::)


Ahahaha! Aan het einde van de opdracht in afl. 1!

PJ: "Jammer dat jullie niet hebben opgelet... Want jullie zaten te tongen met... de Mol."
Art: "Wat een stelletje klunzen zijn wij zeg!"
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #448 Gepost op: 5-03-2011, 14:57:36 »
HAHAHAHA. Helemaal niet doorhebben dat je aan t tongen bent lol. ::rofl::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #449 Gepost op: 5-03-2011, 16:47:04 »
Het grappigst was toch echt Patrick met:

"Pieter Jan is geen aap, ik herhaal Pieter Jan is geen aap."

 ::rofl::

Offline timrobinbakker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Centrum De Mol
Re: Grappige momenten
« Reactie #450 Gepost op: 5-03-2011, 17:47:43 »
Aan het einde van de aflevering twee tongende mensen!

 ::)

Pieter Jan en Karin misschien?
[ Widm vodcast ]

De patrick en karin dans is ook een goede.

Offline rachelletwit

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #451 Gepost op: 5-03-2011, 18:05:27 »
Ik heb ze net allemaal gelezen, ik lig helemaal dubbel om alle quotes!

Deze heb ik nog niet gelezen maar hij is wel super leuk:

Toen de vijf kandidaten na de vuurtoren opdracht weer in de bus zaten te kletsen, begint Patrick te vertellen: Als je met twee vrouwen naar een onbewoond eiland mag dan heb ik daar hele andere gedachtes bij dan met deze twee vrouwen. De ene praat je de oren van het hooft, en de andere vertrouwd alleen zichzelf.

Jaaaaa, Miryanna, Patrick of Karin is de mol!

Offline Sjappie

  • Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #452 Gepost op: 5-03-2011, 23:29:05 »
Dat Patrick helemaal door het lint ging en hoe die anderen daar op reageerde.

Art: Wat is dit nou weer?
Soundos: Dus we gaan nu niet Pieter-Jan zoeken?
Patrick: Sorry jongens, ja ik zit hier de hele tijd..
Art: Wacht even, wij zijn een totale nepopdracht aan het doen en met z'n allen jou aan het helpen???

 ::rofl::

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: Grappige momenten
« Reactie #453 Gepost op: 6-03-2011, 10:49:10 »
Ik heb alles doorgelezen en volgens mij deze nog niet gezien hier. Ik moest echt zo hard lachen. Het zat volgens mij in de Molmail, maar kan het zo gauw niet terugvinden. Natuurlijk een quote van Soundos. Wat ergerde ik me aan haar die eerste aflevering en wat vind ik haar nu geweldig.

Ze is aan het vertellen dat ze niet echt zichtbaar is geweest en dat de groep van haar denkt: Soundos, die is alleen maar groot en eet al ons eten op ;D ::rofl::

Als iemand weet welke molmail dat was, hoor ik het graag. Ik wil dat zoooo nog eens keer terug zien.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #454 Gepost op: 6-03-2011, 12:29:09 »
Heb afleveringen 1 en 2 eens terug zitten kijken gisteravond. Een aantal grappige momenten die me de eerste keer niet zijn opgevallen en waarvan volgens mij de meeste nog niet zijn genoemd:

  • aflevering 1, 19:20 Pieter-Jan zegt "er zit 100 euro in de pot". Iemand (volgens mij Miryanna) zegt heel sarcastisch "yes".
  • aflevering 1, 40:20 als Soundos bij het laatste mandje aan komt, de manier waarop ze "hallo" zegt en daarna "drie. duizend. euro" en een "verdwenen"-geluidje maakt is geestig.
  • aflevering 2, 04:20 biecht van Art: "En toen kwam Pieter-Jan op het podium. En dan gebeurt er dit in de groep:"
  • aflevering 2, 11:43 en 12:05: hoe Art kijkt ::rofl::
  • aflevering 2, 27:20, Jan "ik ben zo snel als het licht"
  • aflevering 2, 32:00 Horace tegen Pepijn: "Ik zat te denken, wat geef je nou aan iemand die alles al heeft. Een mooi huis, een prachtige plek. Talent, succes, lengte...lengte dan niet. Die geef je gewoon een goeie speech, dus slaap lekker man." ::rofl::


Later meer :P
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #455 Gepost op: 6-03-2011, 16:25:30 »
En natuurlijk weer een uitspraak van Karin (wat doet ze toch veel slimme uitspraken  ::rofl::): "We moeten nu eigenlijk halverwege de rit wel wisselen van penningmeester" (in aflevering 9 van de 11). (of iets in die trant)
Iemand zou eigenlijk aan het eind van dit seizoen een compilatie moeten maken met alle domme acties/uitspraken van Karin ... daar vul je wel een uur mee.  :P
« Laatst bewerkt op: 6-03-2011, 16:27:14 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Grappige momenten
« Reactie #456 Gepost op: 8-03-2011, 19:23:32 »
Het gehele "Een minuut van aflevering 10" fragment  ;D ::rofl::

Patrick: weet je wat dat is? Het lijken wel honden hé?
Art: Ja, dat zijn natuurlijk honden...
Patrick: nee, dat zijn brulapen
Art: niet waar!
Patrick: serieus!
Art: dat klinkt toch als een herdershond?
Patrick: Serieus! Dat zei die man net van die dingen

Patrick: ik zie hem, ik zie hem!
Art: waar, waar?
Patrick: daarboven!
Patrick: Kijk, kijk!
Art: Ja, ja, nu beweegt ie
Patrick: [maakt giechel geluid] ::rofl::
Art: Wat cool!  ::trots::
Art: jij met je herdershonden!
Art: er zitten herdershonden in de bomen man!

Art: [maakt aap geluiden]
Art: ik heb contact!
Art: [maakt aap geluiden] waar ligt dat geld?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Grappige momenten
« Reactie #457 Gepost op: 8-03-2011, 20:24:32 »
'Mevrouwtje Hoogtevrees' die zo blij als een kind is en daar boven in de bomen naar beneden durft te kijken en eigenlijk wil gaan springen

En tegen Soundos zegt dat ze bijna op de helft is, terwijl ze nog maar één stap heeft gezet
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Grappige momenten
« Reactie #458 Gepost op: 8-03-2011, 20:25:24 »
'Mevrouwtje Hoogtevrees' die zo blij als een kind is en daar boven in de bomen naar beneden durft te kijken en eigenlijk wil gaan springen

Is die vulkaan iig nog goed geweest om iemand van z'n hoogtevrees af te helpen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Grappige momenten
« Reactie #459 Gepost op: 8-03-2011, 22:24:08 »
Het gehele "Een minuut van aflevering 10" fragment  ;D ::rofl::
En ik had me nog zo voorgenomen om dat niet te gaan kijken. Nu heb ik het zo'n beetje toch gezien (maar dan zonder beeld) :P Het voordeel is dat ik dan wel nog meer uit kijk naar aflevering 10 zelf ::tandpastasmiley::

Later meer :P

Heb afleveringen 3 en 4 inmiddels ook terug gekeken. Bij deze weer een aantal grappige momenten die volgens mij nog niet genoemd zijn. Trouwens: is er eigenlijk iemand die er op zit te wachten dat ik op deze manier ouwe koeien uit de sloot haal? Als 't je stoort moet je 't maar zeggen hoor :)

  • Aflevering 3, 8:15 Horace (biecht): "Dat was het mooie van Soundos die zei: ik kan helemaal niet tekenen. Dus ik ga hier een bloem tekenen. Ik denk huh? Ik kan namelijk ook niet tekenen. Dus ik doe wel gewoon grondwerk. Grote vlakken blauw maken, dat kan ik." Met name de trots in dat laatste zinnetje.
  • Aflevering 3, 11:35 volgens mij Jan, geeft een of andere brul als het tijdens het plakken net is gaan hozen.
  • Aflevering 3, 18:24 Anna (biecht): "Wat leuk wat leuk wat leuk want we mogen iets maken en [...] en optreden" als de opdracht van het optreden zojuist is verteld
  • Aflevering 3, 30:55 Horace, spottend: "Hè wat saai", als Karin opsomt wie bij wie op de hotelkamer gaat en zegt dat hij alleen moet
  • Aflevering 3, 37:26 Jan: "Art, dude." als hij inziet dat Art de verkeerde spiegel heeft zitten bekijken
  • Aflevering 4, 14:10 Art (biecht): "Nee je moet zo! Nee je moet zo! Nee je moet zo!" waar hij uitlegt hoe hij en Pepijn waarschijnlijk op Miryanna overkwamen toen zij de bus moest besturen
  • Aflevering 4, 46:06 Anna: "Welja" als Pieter-Jan vraagt om haar naam in te vullen in de executie. Dat klonk zo van "ach ja, waarom niet. Wat maakt het ook uit". Nu klopt dat op zich wel, de volgorde maakt ook niet uit, maar dat gevoel dat het niet uit maakt heb je volgens mij niet bij een executie.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas