Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 76223 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #240 Gepost op: 22-03-2011, 16:50:10 »
Jammer dat ie er niet was, ik ben wel benieuwd:

Waarom ging Pepijn zo raar staan doen op dat touw boven het ravijn, als hij de mol niet was? 

En ook deze:
Wie was het die gelijk met Horace onderaan de test eindigde?

En vervolgvraag: mogen we van de tests de eindresultaten zien nu het spel afgelopen is, als leuke after-party voor de molloten? lekker knuffelen
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #241 Gepost op: 22-03-2011, 16:52:52 »
Hoe kon Art die tweet versturen tijdens de opnames?

Ja, weet iemand dat, en ook wat betreft die pad waar Soundos mee gespot was?

Ook: waarom gaf Patrick 2 goede antwoorden in het hospitaal, Emma en 1600? Had hij het gevoel net te ver de grens over te zijn gegaan met het mollen in zijn eigen solo-actie?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #242 Gepost op: 22-03-2011, 17:37:00 »
Hoe worden de hints voor een serie verzonnen? Gaan er wat mensen om een tafel zitten en denken ze bij elkaar bijv. 'goh laten we iets met handgebaren doen'?

Vind ik ook een goeie, te meer daar bijv. Anton van diverse hints niet lijkt te weten. En de kandi's ook niet, Soundos die op dat filmpje zo verbaasd is over haar spiegeling  ::rofl::

Wel leuk te zien dat de mol er ook de hand ik kan hebben, zoals Patrick met zijn boekenkast ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #243 Gepost op: 22-03-2011, 17:40:57 »
Ik weet niet of de vraag al gesteld is maar kon je contact krijgen met de Mol als je geen jokers had? Door gewoon ja in te vullen op vraag 20 in test 8, wat dan telde als een fout antwoord?
////
Wat is er in de nationaliteitenopdracht gedaan met de tegengekomen Nederlanders? Bijvoorbeeld, is hen door mensen van de productie iets gevraagd stil te houden, is er op vertrouwd dat het niet zou uitlekken, etc.
::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Vragenvuur
« Reactie #244 Gepost op: 22-03-2011, 20:08:33 »
Ik vond ook dit nog wel een leuke:
En ook; gingen de uitvallers 'en groupe', dus dat eentje bijv. vele dagen moest wachten, of gewoon direct per stuk met het vliegtuig naar huis?
Hanna had het erover dat ze er op vrijdag uitlag en op maandag weer thuis was en aan haar boek kon beginnen aangezien ze nog een tijd moest 'onderduiken'...
Ich bin ein Bärliner!

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #245 Gepost op: 22-03-2011, 23:24:26 »
Kijk, dit is nou fijn ;) Nu kan ik de niet gestelde vragen even oppiepen in de hoop dat iemand ze in eentweetjes te weten is gekomen. Ik heb intussen ook wat filmpjes gezien, leuk dat bijv. Miryanna mijn vraag kreeg en dat Anton eea. vertelt. Maar er staat toch nog vrij veel open:

In aflevering 2 is te zien bij de test dat één van de vragen luidde:
7. Hoeveel correcte antwoorden gaf
de Mol tijdens de Theateropdracht?
1. 5 of minder
2. 6 of meer
Hoe wisten de kandidaten van elkaar hoeveel correcte antwoorden ieder gegeven had?
En hoeveel beantwoordde Patrick nu eigenlijk goed?

De kandidaten hadden dit samen besproken na de opdracht, dus toen heeft de productie hierop ingehaakt door ze die vraag te stellen. Patrick had negen goede antwoorden (alles goed dus, want hij wist het) maar zijn eigen vage stukje werd maar door 4 mensen geraden, dus daar zat de molactie.
Tell me what your telescope says

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #246 Gepost op: 22-03-2011, 23:35:22 »
Patrick had negen goede antwoorden
...zei Patrick neem ik aan?

Want in werkelijkheid zal hij als goede mol alles fout hebben gedaan.

Dat er dan mensen zijn die Patrick als mol hebben maar dan wel de vraag fout invullen is te billijken; immers de mol mag liegen.

Blijft toch de vraag waar ik benieuwd naar ben of Patrick inderdaad gewoon 0 goed heeft ingevuld zoals Daedalus ook zei.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #247 Gepost op: 22-03-2011, 23:48:16 »
Volgens Anton had Patrick 9 goede antwoorden.
Tell me what your telescope says

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #248 Gepost op: 23-03-2011, 00:49:34 »
Even buiten alle vragen en al dan niet gegeven antwoorden (was een paar dagen afwezig en kom net weer binnenvallen)

Lees net de hele lijst en lig helemaal dubbel om de antwoorden die Soundos heeft gegeven  ::rofl::

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #249 Gepost op: 23-03-2011, 09:10:40 »
Volgens Anton had Patrick 9 goede antwoorden.

Dit staat ook in Soundos' molboekje, dit lijkt me ook direct na de opdracht besproken want de goede antwoorden van de anderen staan er ook in, zo had bijv. ook Hanna 9 goede antwoorden, maar een Horace bijvoorbeeld maar 2 of 3 (weet niet meer precies, heb het boekje niet bij de hand).
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #250 Gepost op: 23-03-2011, 09:57:10 »
Dit staat ook in Soundos' molboekje, dit lijkt me ook direct na de opdracht besproken

Uiteraard. Niemand ziet wat jij invult dus je kan zeggen wat je wilt. Ik zou als mol ook zeggen dat ik alles goed had ingevuld terwijl ik natuurlijk alles fout invul want zo haal je geld uit de pot. Ik zou als mol niet zoveel durven als Patrick deze serie heeft gedaan maar uit zo'n blinde opdracht zou ik zeker het maximale halen en daarna gewoon liegen en dus schrijft Soundos op dat je alles goed had.

Je hoeft dus niet jezelf op te schrijven anders was het nog risicovol (straks heeft niemand je goed en dan weet iedereen dus dat je de mol bent). Het is dus een risicoloze vrijplaats voor de mol om te mollen en daar zal de regie ook wel rekening mee houden, anders hadden ze wellicht gezegd dat minimaal 7 goed moesten zijn voor geld. Het enige wat eraan hangt is dat het niet kloppend is wat iedereen doorgeeft: je gaat tellen en dan blijkt dat er toch meer fouten zijn gemaakt dan gezegd is maar iedereen kan het wel fout gezegd hebben dus dat valt toch niet te achterhalen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #251 Gepost op: 23-03-2011, 10:25:21 »
Wat ik ook nog wel had willen weten was: wat dacht Anna te moeten geven toen ze eruit lag?

Iedereen dacht dat het om het geld ging, maar dat bleek niet zo te zijn.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #252 Gepost op: 23-03-2011, 10:52:29 »
Ja, ik had ook nog heel wat vragen aan Anna en vooral Pepijn maar ja, die waren er niet dus daarom heb ik die vragen niet weer 'opgepiept' :-X. Ze zouden verplicht een chat-uurtje met molloten moeten doen  ::hypocriet::

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #253 Gepost op: 23-03-2011, 11:24:35 »
Ja, ik had ook nog heel wat vragen aan Anna en vooral Pepijn maar ja, die waren er niet dus daarom heb ik die vragen niet weer 'opgepiept' :-X. Ze zouden verplicht een chat-uurtje met molloten moeten doen  ::hypocriet::



Met de connecties die ze hier hebben moet het toch niet zo moeilijk zijn om de kandidaten en regie de overige vragen per mail te laten beantwoorden (en de antwoorden daarna hier plaatsen), zodat hier nog wat  ??? kunnen worden weggenomen.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #254 Gepost op: 23-03-2011, 16:14:12 »
Waarom zou Patrick negen vragen goed hebben? Als mol doe je toch alles verkeerd lijkt me? En dan lieg je wat tegen de andere kandidaten? Ik bedoel sommigen waren nét vaak genoeg goed geraden... als Patrick hem dus verkeerd had was er weer 200 of 250 euro minder.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #255 Gepost op: 23-03-2011, 19:55:51 »
Wie (van de productie) heeft het woord "EXECUTIE" op de kaart getekend die gebruikt is voor de executie?

(Puur persoonlijk dat ik dit wil weten, omdat hij binnenkort bij mij aan de muur hangt.)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #256 Gepost op: 23-03-2011, 20:10:27 »
Gisteravond was er een televisieprogramma op met gevaarlijke bendes in El Salvador? Heeft de productie daar nog last van gehad?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #257 Gepost op: 23-03-2011, 20:17:33 »
Gisteravond was er een televisieprogramma op met gevaarlijke bendes in El Salvador? Heeft de productie daar nog last van gehad?

Pssst de fandag is al geweest! ::fluit::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #258 Gepost op: 23-03-2011, 20:38:42 »
Pssst de fandag is al geweest! ::fluit::
Anton had in het MolFanDag-topic gepost dat hij hier nog vragen zou beantwoorden die niet gesteld zijn tijdens de Fandag. Vandaar de stortvloed aan vragen, denk ik.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Vragenvuur
« Reactie #259 Gepost op: 23-03-2011, 22:55:00 »
Hoe veel vragen had Art goed in test 4, en hoeveel Miryanna (die afviel)?

Waar ik naar toe wil: was hij door geweest als hij die extra joker niet had?
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas