Auteur Topic: Vragenvuur  (gelezen 76220 keer)

Offline Njunior

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #260 Gepost op: 23-03-2011, 23:11:55 »
Gisteravond was er een televisieprogramma op met gevaarlijke bendes in El Salvador? Heeft de productie daar nog last van gehad?

Er was wel een molmail met daarin Pepijn die vertelde dat ze bij de ''executie''-schrijfopdracht een man tegenkwamen die zei dat ze beter niet verder konden lopen, omdat het daar best gevaarlijk is.
AZ Landskampioen '08/'09

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragenvuur
« Reactie #261 Gepost op: 24-03-2011, 17:45:26 »
Schiet me er nog één te binnen die ik vergeten ben te vragen: Frankenrijk, waarom??
Tell me what your telescope says

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #262 Gepost op: 24-03-2011, 18:20:41 »
Schiet me er nog één te binnen die ik vergeten ben te vragen: Frankenrijk, waarom??

Woah, ja! Leest Anton dit topic of alleen molfandag? Wellicht weet hij er meer van.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #263 Gepost op: 24-03-2011, 18:39:56 »
Woah, ja! Leest Anton dit topic of alleen molfandag? Wellicht weet hij er meer van.
Hij leest dit topic. Ik heb namelijk antwoord gekregen op mijn vraag.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #264 Gepost op: 24-03-2011, 18:46:58 »
O, dan heb ik nog een vraag over de vorige serie:
Toen ik op de veiling de topitobakjes om Barbara terug in het spel te kopen kocht, kreeg ik er zes + vijf dekseltjes, terwijl er maar 2 (zonder dekseltjes) gebruikt zijn... Hoe komt dat? ???
...óf niet!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Vragenvuur
« Reactie #265 Gepost op: 24-03-2011, 18:58:13 »
O, dan heb ik nog een vraag over de vorige serie:
Toen ik op de veiling de topitobakjes om Barbara terug in het spel te kopen kocht, kreeg ik er zes + vijf dekseltjes, terwijl er maar 2 (zonder dekseltjes) gebruikt zijn... Hoe komt dat? ???

Er zijn wel vaker reserve dingen. Ik heb ook een landkaart uit serie 9 die nooit in de serie is gebruikt. :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Vragenvuur
« Reactie #266 Gepost op: 24-03-2011, 19:26:00 »
En ik zag op de veiling nog zo'n Beatrix-blokjes-foto, maar dan niet van Beatrix, maar eentje die niet gebruikt is.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Vragenvuur
« Reactie #267 Gepost op: 24-03-2011, 19:27:10 »
En ik zag op de veiling nog zo'n Beatrix-blokjes-foto, maar dan niet van Beatrix, maar eentje die niet gebruikt is.

André Hazes. Erg grappig om te zien. Er is vast door iemand een foto van gemaakt. (Misschien een leuk idee om alle links naar foto's bij elkaar te zetten?)
« Laatst bewerkt op: 24-03-2011, 19:28:55 door Heinz »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Vragenvuur
« Reactie #268 Gepost op: 24-03-2011, 19:35:53 »
En ik zag op de veiling nog zo'n Beatrix-blokjes-foto, maar dan niet van Beatrix, maar eentje die niet gebruikt is.
En kokertjes van de koeienopdracht in meer dan twee kleuren.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Vragenvuur
« Reactie #269 Gepost op: 24-03-2011, 19:46:18 »
En kokertjes van de koeienopdracht in meer dan twee kleuren.
klopt ik had ze in mijn handen en ik stond echt raar te kijken. Volgens mij zag ik blauw, groen en bruin
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #270 Gepost op: 26-03-2011, 11:20:01 »
Anton had in het MolFanDag-topic gepost dat hij hier nog vragen zou beantwoorden die niet gesteld zijn tijdens de Fandag. Vandaar de stortvloed aan vragen, denk ik.

Ik hoop het  ::bravo::

Wanneer zou dat ongeveer?

Ik hoop nog deze maand want de belangstelling van de molloten dus het komen naar .com zal met de dag wat afgebouwd worden denk ik?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #271 Gepost op: 27-03-2011, 11:16:21 »
Al een vraag over seizoen 12:

Zal deze serie opnieuw 11 aflevringen tellen zoals dit jaar, of was dit uitzonderlijk (door een gat in hetuitzendschema)en worden het er terug 10?

Offline Leek

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #272 Gepost op: 27-03-2011, 15:44:57 »
Al een vraag over seizoen 12:

Zal deze serie opnieuw 11 aflevringen tellen zoals dit jaar, of was dit uitzonderlijk (door een gat in hetuitzendschema)en worden het er terug 10?

Gewoon voortaan elk jaar 1 uitzending extra  ::bravo::  ::jaja::


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #273 Gepost op: 28-03-2011, 08:52:51 »
Jammer dat we met zoveel onopgeloste vraagstukken blijven zitten  :\'( :(

Er komen eigenlijk alleen maar vragen bij. Maar wellicht weet iemand dit: de titel van afl. 10 was bijv. De toekomst bepaald en in de gegeven hints werd er geloof ik van 4 en 5 uitgelegd waar die naar verwezen. Maar de rest dan? Als het gewoon willekeurig 2 stuks zijn en de rest nergens op slaat is deze hint natuurlijk nog veel en veel krommer dan de testhint die velen al krom vinden door Miryanna/vraag 20 etc. (ik zelf die niet trouwens).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #274 Gepost op: 28-03-2011, 09:25:28 »
Ik denk dat we beter een topic hadden konden openen voor vragen voor Anton.
Want dit topic was een soort van mengelmoes van ervaringen van de fandag en wat nieuwe vragen..
En toen Teun online was stond dit topic een beetje onderaan..
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #275 Gepost op: 28-03-2011, 13:26:41 »
Shiiiit vanmiddag dacht ik ineens He! Wacht eens even! En ik had een geniale vraag. Maar nu weet ik hem niet meer.

Oh wacht. Ik heb hem weer.

Als Patrick en Art konden afspreken allebei Topo in hun theaterding te doen konden ze dus overleggen voor het schrijven. Konden ze dan niet gewoon allemaal bijvoorbeeld hun advertentie beginnen met hun beginletter ofzo? Want dan had iedereen elke advertentie goed kunnen raden. ???
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #276 Gepost op: 28-03-2011, 19:30:06 »
Shiiiit vanmiddag dacht ik ineens He! Wacht eens even! En ik had een geniale vraag. Maar nu weet ik hem niet meer.

Oh wacht. Ik heb hem weer.

Als Patrick en Art konden afspreken allebei Topo in hun theaterding te doen konden ze dus overleggen voor het schrijven. Konden ze dan niet gewoon allemaal bijvoorbeeld hun advertentie beginnen met hun beginletter ofzo? Want dan had iedereen elke advertentie goed kunnen raden. ???
Ja, maar dan heb je nog steeds Pepijn en Patrick, Hanna en Horace, Anna en Art. Daar schiet dus dus niet heel veel mee op.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragenvuur
« Reactie #277 Gepost op: 28-03-2011, 20:33:51 »
T was een voorbeeldje hea? Er zijn talloze manieren om elkaar te hinten zonder dat de productie dit doorheeft. Ik wil graag weten waarom dit niet is gebeurd. Of is het wel gebeurd? Aangezien Patrick en Art dus sowieso elkaars advertentie goed hadden.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline molfanelies

  • Forumlid
Re: Vragenvuur
« Reactie #278 Gepost op: 10-04-2011, 17:14:46 »
Bovenstaande Twitterhints werden als officiele aanwijzingen gegeven op TV bij de finale aflevering en op de .nl site.

Waarom dan al die alliteraties in de tweets?
Was dit dan een dwaalspoor, als afleidingsmaneuvre voor de "echte" hints?

Dat we als molloten overal aanwijzingen denken te zien ligt uiteraard aan onszelf maar alliteraties in de tweets zijn toch bewust door de productie gebruikt?



minuten mollen
breinbreker
bovenstebeste
morgen mollen
duivelse donderdag.
Mol meets
Mollen met Majesteit of Muurschilderingen?
Mijn Mollengeheugen
Mollen en Mijnen?
Coen loves Coco-nuts...

El topo, candidatos y comodines: esta noche!



Is idd wel raar, en er komen wel heel veel m's in voor.

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Vragenvuur
« Reactie #279 Gepost op: 11-04-2011, 09:13:49 »
Eigenlijk helemaal niet zo raar. Er zijn maar 26 letters in ons alfabet dus de kans dat er twee woorden zijn die met dezelfde letter beginnen in elke zin is best groot. Toevallig dacht ik nog terug aan alliteraties toen ik seizoen 4 terug zat te kijken en op dat moment kwamen er twee voor in twee zinnen die Angela zei. :)
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!