Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 59429 keer)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #160 Gepost op: 26-01-2011, 19:22:59 »
In die clownsact zei de ene "Hola!" en de ander deed dat na. De hele derde opdracht stond in het teken van elkaar nadoen. En Patrick herhaalde zelfs bij de nabespreking nog Pepijn. In de eerste opdracht deed hij tussendoor ook nog eens een stukje Herman van Veen na. Dus die papegaaien, toeval of niet, zijn eigenlijk best wel toepasselijk.
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten. Herman van Veen schreef een theatervoorstelling over de moedige eend Alfred J. Kwak. Hiermee heeft hij de golden kamera gewonnen. Typisch dat de geit ook een keer kamera heette. Het enige wat ik me erbij kan bedenken is dat er dan een derde stripfiguur bij is gekomen en dat de mol op het podium stond bij de theatervoorstelling. We hadden al Kuifje en Professor Barabas van Anna. Die papegaaien zie ik als mooie plaatjes schieten van de natuur.
« Laatst bewerkt op: 26-01-2011, 19:26:52 door yessie »

Offline MissTinie

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #161 Gepost op: 26-01-2011, 21:00:03 »
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten. Herman van Veen schreef een theatervoorstelling over de moedige eend Alfred J. Kwak. Hiermee heeft hij de golden kamera gewonnen. Typisch dat de geit ook een keer kamera heette. Het enige wat ik me erbij kan bedenken is dat er dan een derde stripfiguur bij is gekomen en dat de mol op het podium stond bij de theatervoorstelling. We hadden al Kuifje en Professor Barabas van Anna. Die papegaaien zie ik als mooie plaatjes schieten van de natuur.

Welke geit? De geit in aflevering 1 heet TienTien/TinTin...en cabra (ofzo) is het Spaanse woord voor geit..

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #162 Gepost op: 26-01-2011, 21:03:33 »
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten. Herman van Veen schreef een theatervoorstelling over de moedige eend Alfred J. Kwak. Hiermee heeft hij de golden kamera gewonnen. Typisch dat de geit ook een keer kamera heette. Het enige wat ik me erbij kan bedenken is dat er dan een derde stripfiguur bij is gekomen en dat de mol op het podium stond bij de theatervoorstelling. We hadden al Kuifje en Professor Barabas van Anna. Die papegaaien zie ik als mooie plaatjes schieten van de natuur.

Als je dan toch een link met Alfred J. Kwak doet, neem dan Henk :P

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Aflevering 3
« Reactie #163 Gepost op: 26-01-2011, 22:26:47 »
Ik hoorde ook Herman van Veen met het nummer Anne, volgens mij niet gezongen door een van de kandidaten.

Dan lipsynct Patrick @08:05 wel heel erg goed het dikgedrukte:

Anne, je hebt nog heel wat voor de boeg. Denk niet aan morgen, daarvoor is het nog te vroeg.


Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #164 Gepost op: 26-01-2011, 22:44:55 »
Is gewoon Patrick die dat zingt, hoor.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #165 Gepost op: 26-01-2011, 23:08:29 »
Heeft iemand dit telefoonnummer al gebeld?

disponible bijv.nw. / bijw.
aanwezig, voorhanden, voorradig, in voorraad, beschikbaar, vacant, disponibel, beschikbare

http://en.wikipedia.org/wiki/Apaneca

Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3
« Reactie #166 Gepost op: 26-01-2011, 23:38:21 »
Heeft iemand dit telefoonnummer al gebeld?

disponible bijv.nw. / bijw.
aanwezig, voorhanden, voorradig, in voorraad, beschikbaar, vacant, disponibel, beschikbare

http://en.wikipedia.org/wiki/Apaneca



Ik denk dat je dan een Spaanse mevrouw krijgt die zich afvraagt wat je precies op dat bord wil laten drukken.. Denk dat het gewoon betekent dat het bord beschikbaar is voor reclame, en dat je kan bellen als je dat erop wilt laten zetten ;)

Offline Moeske

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #167 Gepost op: 27-01-2011, 15:18:12 »
Ben ik te erg in mijn tunnel door in een vulkaan een molshoop te zien? Een bekende El Salvadoriaanse vulkaan heet trouwens Santa Ana...

Ik verdenk nog helemaal niemand in het bijzonder, maar dat was wel het eerste wat ik dacht!
Anna zei dat ze een bepaalde schilderstechniek beheerste en dan komt daar een vulkaan alias molshoop uit. :-\\

Degene die besloot 2008 onder de schildering te zetten is ook verdacht bezig. Je zou toch kunnen bedenken dat er daardoor geen geld in de pot komt :o

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 3
« Reactie #168 Gepost op: 27-01-2011, 16:59:10 »
Ik verdenk nog helemaal niemand in het bijzonder, maar dat was wel het eerste wat ik dacht!
Anna zei dat ze een bepaalde schilderstechniek beheerste en dan komt daar een vulkaan alias molshoop uit. :-\\

Degene die besloot 2008 onder de schildering te zetten is ook verdacht bezig. Je zou toch kunnen bedenken dat er daardoor geen geld in de pot komt :o
dat was toch ook anna die dat voorstelde?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #169 Gepost op: 27-01-2011, 17:05:50 »

Degene die besloot 2008 onder de schildering te zetten is ook verdacht bezig. Je zou toch kunnen bedenken dat er daardoor geen geld in de pot komt :o

Als diegene een kandidaat is niet, want de opdracht was: maak de muurschildering zo, dat de kenners niet kunnen zien dat jullie 'm gemaakt hebben (of iets van die strekking). Alleen de mol heeft voorkennis dat hoe minder hij lijkt op de andere muurschilderingen, hoe meer kans dat er geld in de pot komt. Maar die wil dat juist vermijden. En omdat de kandidaten die voorkennis niet hebben, wordt de mol vanzelf een handje geholpen.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2011, 19:19:53 »
Ben benieuwt wie er toch in kamer 25 zat, aangezien deze zo duidelijk in beeld kwam.
En heeft iemand een slomo van de blipvert rond 30.56?
Ik krijg het maar niet beeld voor beeld, ik meen Anna en face in beeld te zien.
Omnia vincit amor

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 3
« Reactie #171 Gepost op: 5-02-2011, 19:41:57 »
Wat nog niet gezegd is is het feit dat bij de hotelkameropdracht alleen het schilderij in de kamer van Art en Jan afwijkt van de 3 andere kamers...

EDIT: Ook die van Soundos en Anna is afwijkend...
« Laatst bewerkt op: 5-02-2011, 19:48:59 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)