Auteur Topic: Komende aflevering  (gelezen 11794 keer)

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Komende aflevering
« Gepost op: 24-01-2011, 20:57:37 »
Hier alles over wat er in de volgende aflevering gaat komen (aan de hand van de vooruitblik, promo's, en de interviews). Hier alvast een preview uit aflevering 4:

Opdracht 1: Bussenrace
Opdracht 2: Molboekjes inleveren
Opdracht 3: Touwenopdracht

En hoewel ze zijn gezekerd tijdens de touwenopdracht, het lijkt er op dat iemand de overkant niet gaat redden... weet iemand wie dat is in dat groene shirt?
« Laatst bewerkt op: 24-01-2011, 21:01:37 door bartjel »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Komende aflevering
« Reactie #1 Gepost op: 24-01-2011, 22:51:37 »
En hoewel ze zijn gezekerd tijdens de touwenopdracht, het lijkt er op dat iemand de overkant niet gaat redden... weet iemand wie dat is in dat groene shirt?

Het lijkt opmerkelijk genoeg Pepijn. Kijk maar naar 0:37 bij het inleveren van de boekjes, zelfde kleur shirt.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komende aflevering
« Reactie #2 Gepost op: 24-01-2011, 22:54:07 »
Groene shirt is Pepijn. Het is duidelijk een man en bij het inleveren van de molboekjes (00:37 sec) zie je hem ook in dat shirt staan.
Tja, ik vind dat wel weer opvallend van mijn mol Pepijn, hoor. Hij is toch behoorlijk acrobatisch, dus als er IEMAND over die brug zou moeten komen....  ::)

Ben héél benieuwd naar de volgende aflevering. Ziet er tof uit! Ben erg blij dat er toch ook weer een opdracht tussen zit waarbij men zich over z'n angst heen moet zetten. Ten eerste erg spannend om naar te kijken, maar bovendien levert het meestal later ook nog leuk veel speculaties op. :P

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komende aflevering
« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2011, 22:54:28 »
Het lijkt opmerkelijk genoeg Pepijn. Kijk maar naar 0:37 bij het inleveren van de boekjes, zelfde kleur shirt.
GMTA!  ;D

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Komende aflevering
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2011, 23:01:35 »
GMTA!  ;D

We zijn een geweldig team

-- Dr. Watson
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komende aflevering
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2011, 23:10:12 »




Om het even te bevestigen. Het is idd Pepijn  ::jaja::

En wint Art komende aflevering een joker bij de opdracht met de molboekjes?  ::vergroot::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Komende aflevering
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2011, 23:10:56 »
bij-de-weg.. Je hoort Patrick natuurlijk wel 'Lingo from hell' zeggen, net als de ikbeldemol-tweet.. Zo obvious kan het toch niet zijn??  ???
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komende aflevering
« Reactie #7 Gepost op: 24-01-2011, 23:11:59 »
bij-de-weg.. Je hoort Patrick natuurlijk wel 'Lingo from hell' zeggen, net als de ikbeldemol-tweet.. Zo obvious kan het toch niet zijn??  ???

Ja, zo langzamerhand wijst veel in de richting van Patrick. I.p.v. Art nu Patrick verdacht laten maken door de regie om Pepijn nu buiten schot te houden?  ::) :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Komende aflevering
« Reactie #8 Gepost op: 24-01-2011, 23:14:46 »
Pepijn?? Heb hem nou nooit verdacht.
Besides, Hanna zat toch op Pepijn.. dat lijkt toch vrij stevig tegen hem te pleiten.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komende aflevering
« Reactie #9 Gepost op: 25-01-2011, 00:03:26 »
Misschien heeft Pepijn wel dusdanig sterke armen dat hij zichzelf gewoon weer omhoogtrekt?? :P

Ziet er in elk geval weer goed uit :D Ben ook erg benieuwd naar de tweede opdracht! Een mindfuckopdracht geloof ik zo.. ;)
En die molboekjes inleveren?!  ::)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #10 Gepost op: 25-01-2011, 00:22:43 »

Ziet er in elk geval weer goed uit :D Ben ook erg benieuwd naar de tweede opdracht! Een mindfuckopdracht geloof ik zo.. ;)
En die molboekjes inleveren?!  ::)

Ook daarover kwam al een tweet van de Mol:
Leugens en waarheden...iedereen laat donderdag in z'n boekje kijken. Ik laat me niet gek maken door Pieter Jan, het mijne staat vol onzin. 4:23 AM Jan 23rd via TweetDeck


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #11 Gepost op: 25-01-2011, 00:30:55 »
wint Art komende aflevering een joker

Ja ik dacht dat eerst ook. Maar omdat hij daar in die jokershow zo met Patrick staat denk ik nu dat dit pas het moment is dat Patrick die beloofde joker overdraagt. Of misschien zelfs een 2e erbij geeft. Immers geeft Art aan dat hij glashard heeft zitten liegen. Hij beliegt Patrick dat hij al zijn jokers al heeft ingezet en dus wil dat van de 4 jokers die Patrick uit het mandje haalde er graag 2 wil hebben ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Komende aflevering
« Reactie #12 Gepost op: 25-01-2011, 00:57:31 »
Ook daarover kwam al een tweet van de Mol:
Leugens en waarheden...iedereen laat donderdag in z'n boekje kijken. Ik laat me niet gek maken door Pieter Jan, het mijne staat vol onzin. 4:23 AM Jan 23rd via TweetDeck

Ja klopt, ben een halve zin vergeten in mijn stukje  ::rofl:: Wilde zeggen dat ik het een vreemde plek vond (in de promo). Dit zou je namelijk verwachten bij die tweede opdracht, waar ze ook zeggen wie hun mol is etc. In de promo zie je echter eerst die opdracht, vervolgens de vraag om de molboekjes, en daarna de apenbrug.. Vraag me af of dat in de aflevering ook zo is  ???

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #13 Gepost op: 25-01-2011, 04:11:59 »
Pepijn?? Heb hem nou nooit verdacht.
Besides, Hanna zat toch op Pepijn.. dat lijkt toch vrij stevig tegen hem te pleiten.
Hanna spreidde over Horace, Art en Pepijn.
Dat ze Pepijn als mol gehad zou hebben, daarvoor hebben we alleen Pepijn's woord.
Pepijn zegt dat hij op Hanna stemde (wat dan sws interessant maakt dat hij er nog inzit aangezien zij de eerste afvaller was) verder horen we nooit iets bij zijn tests aangaande op wie hij zit.
In afl 2 horen we slechts dat ie 'op dat moment' Horace en Patrick vertrouwt. Dat van Horace bevestigt hij in volgende aflevering. Verder is uit zijn biechts evenmin af te leiden op wie hij 'zit'.
Bovendien hebben diverse mensen deels op Pepijn gespreid in die afl voor zover we weten (en in afl 3 iig Patrick volgens eigen zeggen) en die zijn allemaal gebleven.  ::)

Bovendien is het feit dat dit zo nadrukkelijk wordt gesuggereerd bij een eerste afvaller verdacht imho (omdat de 'gewone' kijker dan idd denkt zoals jij: die is mol-af.. ). In het verleden is dit overigens vaker gebeurd. Geert (serie 6) meldde als enige destijds mol Milouska als een van zijn verdachten, en Vera Mann had oa mol Jon in gedachten (allebei spreidden die eveneens) maar vlogen er wel als eerste uit.  ::)

Horace (de volgende afvaller) gaf aan het meeste op Karin ingezet te hebben, ook op Art en Jan en een vraag of wat op andere kandidaten, 'ik geloof zelfs Pepijn oid'.

Groene shirt is Pepijn. Het is duidelijk een man en bij het inleveren van de molboekjes (00:37 sec) zie je hem ook in dat shirt staan.
Tja, ik vind dat wel weer opvallend van mijn mol Pepijn, hoor. Hij is toch behoorlijk acrobatisch, dus als er IEMAND over die brug zou moeten komen....  ::)

 ;D Dat was ook exact mijn gedachte toen ik dit zag.. Dat een Patrick er moeite mee kan hebben snap ik nog, of Miryanna die miss. sws iemand is met hoogtevrees..

Kijk naar hoeveel mensen er aan de kant staan. In ieder geval 6 kandidaten kijken ernaar. Anna zien we helemaal niet in beeld, dus de vraag is of die hieraan meedoet. Als Pepijn bezig is (en 'valt'  ::) ) staat er alleen een man (vd productie?) aan de overkant lijkt het.

Voor de groep zou Pepijn een logische keuze zijn om eerst te gaan imho. Immers hij is idd het meest acrobatisch en lenig aangelegd dus dat moet goed gaan denk je dan. Maar ja als zelfs zo iemand op die touwen al loopt te klungelen en bijna valt...  ;D

M.a.w. je kunt ook een tegenovergestelde-aan-George aanpak hier nemen, niet zozeer bang voor hoogtes zijn (lijkt sws niet erg geloofwaardig voor Pepijn) maar wel lopen te klungelen op die touwen waardoor mensen die al bang zijn nog een tikkie banger worden..  ::) (bijvoorbeeld een Karin..)

En misschien wel weigeren over die touwtjes naar de overkant te gaan...

Hoe dan is het idd opvallend en ook verdacht imho.

Citaat
Ben héél benieuwd naar de volgende aflevering. Ziet er tof uit! Ben erg blij dat er toch ook weer een opdracht tussen zit waarbij men zich over z'n angst heen moet zetten. Ten eerste erg spannend om naar te kijken, maar bovendien levert het meestal later ook nog leuk veel speculaties op. :P

Tja. Ik vraag me ook vooral af waar dat lingo from hell over gaat. Ze moesten het duivelsgetal 'halen' - dus terwijl die bus over dat parcours rijdt bepaalde getallen op een rijtje zetten (die gezamenlijk 666 zijn miss/ oid?).



In ieder geval ziet opdracht drie er idd weer als vanouds spectaculair uit - eindelijk weer eens zo'n soort opdracht die zijn er al (te) lang niet meer geweest....  ;D
« Laatst bewerkt op: 25-01-2011, 04:26:20 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #14 Gepost op: 25-01-2011, 08:58:01 »
Toch iets wat me doet twijfelen..  :P

De gele bus in afl 4 is dezelfde als in afl 1 (inclusief rood-wit gestreepte zuurstokbekleding van de stoelen  :-X )

Voor zover we kunnen zien zitten in de gele bus:
- Patrick, Karin, Jan en Anna.

En in de blauwe:
- Soundos, Art, Pepijn en Miryanna.

Zou het niet een mooie molhint zijn om de mol in de gele 'molbus' van afl 1 te laten zitten?  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #15 Gepost op: 25-01-2011, 09:35:57 »
Anna zien we helemaal niet in beeld, dus de vraag is of die hieraan meedoet.

Iedereen doet er vast aan mee. Karin zei ook dat ze nu wel kon sterven want haar hoogtepunt in het leven was geweest ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Komende aflevering
« Reactie #16 Gepost op: 25-01-2011, 12:05:43 »
Of ze moeten ipv de test aan een laptop te maken.. Nu vragen van PJ beatwoorden, terwijl een medekandidaat mag meeluisteren..

Of ze moeten van iemand anders het boekje doorlezen, en dan vragen van PJ beantwoorden.. En dan mag een medekandidaat meeluisteren om meer info te krijgenn.. Daarom zegt Karin ook "Horace" op de vraag Wie is.. de mol?
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Komende aflevering
« Reactie #17 Gepost op: 25-01-2011, 12:08:41 »
Toch iets wat me doet twijfelen..  :P

De gele bus in afl 4 is dezelfde als in afl 1 (inclusief rood-wit gestreepte zuurstokbekleding van de stoelen  :-X )

Voor zover we kunnen zien zitten in de gele bus:
- Patrick, Karin, Jan en Anna.

En in de blauwe:
- Soundos, Art, Pepijn en Miryanna.

Zou het niet een mooie molhint zijn om de mol in de gele 'molbus' van afl 1 te laten zitten?  :)
dat zou opzich wel slim zijn....
alleen schiet ik er niets mee op omdat ik soundos, art en miryanna sowieso niet verdacht vind :P.
Dus zit ik nog steeds op karin, anna of patrick :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Komende aflevering
« Reactie #18 Gepost op: 25-01-2011, 16:00:38 »
Daarom zegt Karin ook "Horace" op de vraag Wie is.. de mol?

Ik denk dat ze inderdaad moeten zeggen wat ze in de test hebben ingevuld. En de ander moet dan zeggen of diegene liegt of de waarheid spreekt ::pinokkio::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Komende aflevering
« Reactie #19 Gepost op: 25-01-2011, 18:03:33 »
Ik denk dat ze inderdaad moeten zeggen wat ze in de test hebben ingevuld. En de ander moet dan zeggen of diegene liegt of de waarheid spreekt ::pinokkio::
whaha dat zou geniaal zijn...
karin met horace ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human